Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Nimic nu iese din prima la masina asta! Nici macar un senzor amarat (pentru ca nu l-am gasit in Craiova, sau pentru ca au cerut 300 lei, am cautat intai sigurantele, dupa am verificat firele sa nu fie intrerupte si a mai ramas doar el).

In general, cam din a treia incercare imi iese o reparatie, asa ca, vorba lui fii-miu, cardanele din Germanica ar trebui sa fie cu noroc. Inca nu au plecat, asteapta intrarea banilor in cont.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi au sosit si cardanele. Acum trebuie sa vad unde le montez.

 

Intre timp, ca sa nu-mi ies din mana, m-a lasat si macaraua de la usa dreapta fata, o schimb maine.

 

Si, posibil, valva pcv (daca scot busonul de la ulei, se modifica turatia, mers usor neregulat; de asemenea, are o mica aspiratie; nu facea asa, inainte). O voi cumpara pe original, dupa 1 ianuarie, cu tot cu furtune, evident.

Link to comment
Share on other sites

Azi au sosit si cardanele. Acum trebuie sa vad unde le montez.

 

Intre timp, ca sa nu-mi ies din mana, m-a lasat si macaraua de la usa dreapta fata, o schimb maine.

Monteaza le singur, macar stii o treaba.Sigur scutesti niste bani si nu mai injuri.

Ziceai ca ti faci canal …

 

Sper sa ai noroc, in general ei sunt oameni parolisti.

Uita te de curiozitate la cruci.

Si daca e vreuna ciufulita n ai ce sa faci, echilibrari dinamice nu se fac decat in fabrica.

 

La macara ce anume s a bulit ?

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Nu stiu cum este la variantele xi dar la cele fara xdrive cardanul/diferentialul difera de la 330 la 325, este alta prindere la diferential.

In principu se poate transfera input shaftul de la un dif la altul.

 

LE

Dupa part number nu pare sa fie diferenta, par sa fie aceleasi 330xi cu 325xi, posibil sa nu fie cazul la tine, fiind xdrive, dar totusi inainte de a te apuca sa desfaci, verifica daca se potrivesc.

Edited by bogdanx
Link to comment
Share on other sites

Crucile nu au joc, atat cat am verificat mai devreme. Cel pe care l-am reconditionat, avea joc in una din cele doua cruci, mai maricel si foarte mic in celalalta.

 

Cardanele nu le montez eu dar voi asista la montaj. Am decis (nu eu, fii-miu) sa o duc la cel care a aranjat cardanul cat de cat, ca sa merg cu ea. Trebuie sa rezolve si surubul rupt. Am manualul de reparatii, ma uit in el si asist cu el langa mine.

 

Pana acum, cei din Germania au fost mai mult decat ok, i-am zapacit cu intrebarile si suspiciunile. S-au tinut de cuvant cu tot ce au zis. In mesaje spuneau ca nu au jocuri, cardanele amandoua, poze reale, plata facuta de mine include si transport (asa am cerut eu), etc. Sper sa fie bine, pana la capat.

Ce mai am de cerut de la ei, este factura. Asta pentru ca, de o saptamana, dupa ce am vazut ca am sarit de plafon la pfa, am inceput sa adun tot ce pot deconta. Asa ca sunt bune si reparatiile astea la BMW din 2021, in loc sa dau o gramada de bani la stat, o parte din ei i-am cheltuit pe BMW, :).

 

Macaraua nu stiu ce are, nu se mai ridica mai mult de 80%, vedem maine.

 

Cardanele astea sunt la fel pe toate e46 cu x, parca si pe diesel. Am verificat inainte. Nu ar trebui sa fie probleme.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

PCV-ul, in ianuarie.

Tot atunci vreau sa dau bratele fata jos si sa le compar ca dimensiuni. Daca nu sunt ok, le schimb (trage putin dreapta, dupa inlocuire, nefiind oem, e posibil sa nu fie ok la dimensiuni).

 

In rest, mai caut prin Germania scutul fata (singurul care mai lipseste).

 

Daca totul decurge ok, vopsire totala, toamna viitoare.

 

 

P.S. In prezent merg pe benzina, nu mai merg pe gpl.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am un coleg care a invatat meserie de la tatal lui (vopsitor timp de 40 ani).

Lucrarea va trebui sa fie arta, nu gluma, cu antifonare pe dedesupt, cu schimbat tot ce nu arata bine (trimuri exterioare, dracia aia intre parbriz si capota, care e roasa putin, bara spate M, etc).

Dar, sa ajungem acolo.

Link to comment
Share on other sites

Din ciclul: cand nu-ti faci temele cum trebuie.

 

Cand am schimbat cele doua cardane am uitat complet sa discut cu ei despre semnele de pe cardanul spate, pentru aliniere (a venit desfacut, 2 bucati, cu 2 semne albe, pentru remontare). De asemenea, cel din fata, avea un v de la vorne (fata) la una din flanse (tot ca o indicatie sa fie montat ca pe masina originala, desi asta e simetric, din ce am vazut, nu ar trebui sa influenteze). Si de data asta, nu am putut fi de fata, la montaj.

 

Azi am fost la service si raspunsul a fost ca nu s-a tinut cont de semne. Culmea este ca nu vibreaza deloc, dar ... stres. Joi ma duc cu ea sa verifice, pana atunci nu mai merg cu ea.

 

Hmm! Nu se mai termina.

Link to comment
Share on other sites

Mai, ce dracu de mecanic/service e ala care nu stie sa verifice alinierea unui cardan la montaj? Chiar atat de slabi sunt mecanicii din zona?Si tu tot mai ai curaj sa faci operatiuni la ei?Imagineaza-ti ca aveai norocul sa-ti vibreze dupa si il injurai pe neamt..... Cred ca am si mentionat pe undeva anterior ca toate cardanele au semne de aliniere din fabrica, sunt doua puncte albe pe ambele sectiuni, se vedeau si in pozele neamtului. Daca tot n-as fi putut fi prezent, ii scoteam fisa de montaj din TIS, ii lasam scris pe un A4, ceva... ma rog, ai si tu un stil de a aborda lucrurile..

Nici nu mai intreb de pretensionarea rulmentului, de cum au pus suruburile la flanse... saraca masina.

 

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Nu mai zic nimic.

Este scaparea mea si mor de ciuda. Chiar nu pot sa-mi imaginez cum am uitat, desi, vorba ta, nici atata lucru, ..., din partea lor.

 

Acum stau si ma gandesc, in probe, morti, 160, 180, demaraj, tot tacamul, o avea ceva???

 

Ca se termina cardanele in Germania, nu de alta.

 

""Daca tot n-as fi putut fi prezent, ii scoteam fisa de montaj din TIS, ii lasam scris pe un A4, ceva... ma rog, ai si tu un stil de a aborda lucrurile..""

 

I-am dat manualul in pdf, pe stick, foi listate color cu partea de montaj, am uitat pur si simplu de amanuntul asta.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Mai, ce dracu de mecanic/service e ala care nu stie sa verifice alinierea unui cardan la montaj? Chiar atat de slabi sunt mecanicii din zona?Si tu tot mai ai curaj sa faci operatiuni la ei?Imagineaza-ti ca aveai norocul sa-ti vibreze dupa si il injurai pe neamt..... Cred ca am si mentionat pe undeva anterior ca toate cardanele au semne de aliniere din fabrica, sunt doua puncte albe pe ambele sectiuni, se vedeau si in pozele neamtului. Daca tot n-as fi putut fi prezent, ii scoteam fisa de montaj din TIS, ii lasam scris pe un A4, ceva... ma rog, ai si tu un stil de a aborda lucrurile..

Nici nu mai intreb de pretensionarea rulmentului, de cum au pus suruburile la flanse... saraca masina.

ai foarte mare dreptate. Trebuie sa meargĂŁ la service ĂŽnapoi, sa demonteze și sa le punĂŁ cum trebuie, la semne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.