Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Teoretic nu are ce sa se ĂŽntâmple, semnele sunt ca sa ĂŽl pui tot la fel, dar daca este bun, ĂŽl poți pune oricum, nu e nimic diferit in montajul lui. La E60 am fĂŁcut la fel niste semne ca sa ĂŽl punem exact in același fel, ĂŽnsĂŁ nu are nici o treaba, atâta timp cat el nu vine cu semne din fabrica, nu ai de ce sa tii cont.

 

Daca ti au dispĂŁrut vibratiile si probleme poți sta liniștit, nu le mai da jos.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

The driveshaft is balanced to close tolerances.

Whenever it is to be removed or disassembled, the mounting flanges and driveshaft sections should be marked with paint or a punch before proceeding with work.

This will ensure that the driveshaft can be reassembled or installed in exactly the original orientation.

 

Probabil am nimerit un cardan neforjat, deci fara jocuri si dezechilibrari.

Link to comment
Share on other sites

Recunosc, tot ce au spus, pe mesaje, a fost adevarat (poze reale, fara jocuri, negociere, transport, etc). Cred ca atunci cand le-am cerut factura, i-am spart. Au trimis-o, pana la urma, dar, mai greu.

 

Nu ca la noi: provine de pe un 330xi, condus duminica, de o pensionara de 70 ani

Link to comment
Share on other sites

Se ma intampla, desi se presupune ca un service serios a demontat/montat ceva cardane in decursul timpului. Desi daca ma gandesc eu bine la urs cand am pus cardanul am pus ceva din niste bucati , pe sistemul nu mai gasim cardanul facem unul din bucati :D Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare, nimic nou, masina e ok, doar pe benzina, :), in continuare.

Nu am timp acum dar, voi face o incercare de reglaj al gpl-ului, in Craiova. Nu am mari sperante, doar incerc. Asta nu pentru ca as dori sa merg din nou pe gpl ci pur si simplu doresc sa fie reglata corespunzator. Cel mai ok ar fi sa merg la Buzau, insa e prea departe, doar daca am vreun drum prin zona.

 

Am pus diagnoza pe ea duminica, are o singura eroare, tot pe senzorul de alarma din habitaclu, are un fir de la mufa senzorului care nu face contact bine (daca misc, ba merge, ba nu merge). Cand am chef o sa desfac pe acolo.

 

In rest, nici o eroare, pe nimic, ceea ce e bine (probabil erorile de misfire si cele cu permisible range ... se datorau, in primul rand, pompei de benzina, la pornire, dar si gpl-ului prost reglat).

Dupa ce am mai testat pcv-ul, consider ca nu e cazul sa umblu, deocamdata. La anul, da.

 

Nu am reusit sambata trecuta dar, daca voi avea chef, o pun pe capre si ma uit la cardan si la rulment duminica.

 

In rest, ramane planul pentru vopsire, pentru care am de achizitionat mai multe: bara spate m, praguri m, trimuri usi (sau macar prinderile), chestia de plastic de la baza parbrizului (imi scapa acum denumirea, stiu doar ca e cam scumpa), posibil alta capota cu nari cu tot (la asta, dupa accident, nu stau bine narile). In plus, completare instalatie spalare faruri (nu vreau sa o folosesc ci doar sa fie functionala).

Ma gandesc, pentru ianuarie, sa fac antifonajul, pe dedesubt, daca-l leg cu vopsirea se lungeste treaba.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu, nu doresc lucrul acesta insa, nu am de ales: masina e colantata total si deja incepe sa dea semne de oboseala. Posibil sa mai tina doi ani, nu sunt sigur.

Vopsitorul este foarte bun, insa, daca voi avea nevoie de facturi sa scad cheltuielile pe pfa, o voi duce in cel mai ok service din Craiova unde ma va costa minim 6500 lei.

 

La cat am bagat in ea, nu-mi doresc o astfel de investitie insa, cum spuneam, nu voi avea de ales. Trag de timp atat cat se poate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am strans-o cu un an in urma, nu tine perfect, insa e suficient ca sa nu umblu la ea (nu pleaca la vale daca o trag la maxim, :)). O folosesc zilnic, locul de parcare, in fata garajului, are o mica panta.

Uite inca un lucru de desfacut la anul si refacut complet.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Ieri, ca tot a fost frumos si cald, am surubarit un pic pe la masina.

Printre altele, am dat jos regulatorul de relanti (ICV). Schimbat anul trecut, tot prin noiembrie. Era putin imbacsit, i-am dat vreo 4 sprayuri si s-a curatat.

Vizibila diferenta dupa, la relanti si la plecarea de pe loc. Din cate am citit, clapeta de acceleratie actioneaza de pe la 1300, pana acolo el e responsabil de debitul de aer. Ca urmare, daca nu raspunde instantaneu, apar probleme.

De ce se imbacseste, in afara de faptul ca masina are 230k km, nu stiu. Mai umblu la el prin martie, eventual fac o proba si cu cel vechi (ambele Bosch), am o banuiala ca este inca o piesa inlocuita degeaba (pe cel vechi l-am curatat ca la carte, dupa, am cumparat altul nou).

Link to comment
Share on other sites

Stii doar ca bmw-urile astea vechi sunt tocatoare de bani

 

Daca te apuci de tamburi eu am ales brembo , pinii cu arculetele am luat ceva mai ieftin si m-am trezit ca sunt mai lungi si arcurile nu sunt la fel de tari ca cele originale

ai pus bosch placutele, cum se comporta au facut zgarieturi pe discuri? Intreb ca si mie imi recomandau sa iau bosch sau valeo ptr ca au mai multa carne pe ele, valeo am mai avut bosch nu de aceea intreb

Link to comment
Share on other sites

Stii doar ca bmw-urile astea vechi sunt tocatoare de bani

 

Daca te apuci de tamburi eu am ales brembo , pinii cu arculetele am luat ceva mai ieftin si m-am trezit ca sunt mai lungi si arcurile nu sunt la fel de tari ca cele originale

ai pus bosch placutele, cum se comporta au facut zgarieturi pe discuri? Intreb ca si mie imi recomandau sa iau bosch sau valeo ptr ca au mai multa carne pe ele, valeo am mai avut bosch nu de aceea intreb

 

Chin mare cu tamburii franei de mana pe spate, nu mai stiu de la ce producator am luat tot kit-ul , insa e mult de munca cand e vorba de schimbat.

 

O intrebare privind discurile fata, se merita un set de discuri perforate Zimmermann sau Brembo? ajuta in utilizare normala cotidiana sau doar arata bine si atat :) si un disc normal face aceasi treaba?

Link to comment
Share on other sites

Chin mare cu tamburii franei de mana pe spate, nu mai stiu de la ce producator am luat tot kit-ul , insa e mult de munca cand e vorba de schimbat.

 

O intrebare privind discurile fata, se merita un set de discuri perforate Zimmermann sau Brembo? ajuta in utilizare normala cotidiana sau doar arata bine si atat :) si un disc normal face aceasi treaba?

 

Sincer nu am avut power discuri dar cred ca sunt mai indicate decat cele perforate pentru anduranta

Placute moi ca sa nu le distrugi la primul set de placute si sa te bucuri de ele, eu am avut ate fata spate si au tinut un disc un set de placute , acum am inceput cu Jurid ca am ai avut pe e60 dar am pus textar placute, si astea sunt moi lasa ceva praf dar nu zgaraie nu scartaie si franeaza bine, si placutele jurid sunt ok

 

Da stiu ca e chin cu tamburii de la frana de mana, doar i-am montat singur, si am schimbat si tablele de protectie, taiate bineinteles ca altfel trebuia sa demontez rulmentii spate

Am pus brembo tamburii, pinii de prindere au fost cam ieftini si erau mai lungi decat cei originali, a trebuit sa inventez niste saibe adaos, suruburile de prindere pe tabla de metric 8 cu cap hex de 16 veneau pe comanda in 5-6zile si am renuntat sa astept

Link to comment
Share on other sites

Cand am schimbat placutele, am pus Ate. Cele vechi erau 50% uzate, insa vibrau. Acum e ok.

Nu au lasat urme, sunt moi, inca. Dincolo, la Passat, am cumparat Zimermann, inca nu le-am pus, cica sunt si mai moi.

Ai sistemul ala tamp cu tablite de culisare ptr placute? Un chin sa le montezi mai ales daca nu se pupa pe etrier tablele acelea :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Termostat schimbat prin aprilie, mai (nu mai stiu marca, 180 lei). Toate bune si frumoase, pana a venit frigul.

Am observat, mai intai, ca temperatura apei creste mai greu.

Sambata am plecat pe exterior si apa era la 73; am dat caldura si ventilatia la maxim, apa a scazut la 66 iar acul din bord, la fel (viteza 5, 2000 ture). Pe loc, sau la viteza mica, in oras, creste la 90+.

Azi dimineata, dupa un drum scurt de 3 km, liber, fara trafic, returul de la radiator era caldut. Apa nu ajunsese la mai mult de 70 grade.

 

In plus, de vreo saptamana, se aprinde, pe galben, indicatorul de nivel de lichid racire pentru 2-3 secunde (ieri i-am facut o mica completare si o aerisire , nu mai umblasem din mai pe acolo).

 

Ce ziceti, comand termostatul (OEM, de data asta) sau mai vad daca e aer in instalatie?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
eu am avut un mahle vreo 8-9 ani si a mers perfect. inca merge dar l-am schimbat cu un noname contrafacut din romania. nu exista piesa si masina fara dublu standard de calitate sa nu fie trimisa in romania. app voi cand aveti rebuturi deastea de masini calitatea a doua ce faceti cu ele?
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.