Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Marti intra la vopsire (inclusiv jantele style 135, reconditionate de mine anul trecut, nu au rezistat prea bine la spray, acum vor fi vopsite la pistol). Evident ca voi pune poze, sunt curios ce gasesc sub colant.

Intrucat voi reconditiona si trimurile interioare, vreau sa fac si un tratament al pielii. E ok cu: 

https://www.emag.ro/kit-curatare-si-hidratare-piele-leatherique-500ml-ltr-ropc-500/pd/DHPDMYBBM/

As vrea sa fac si o vopsire, ulterior, a pielii, insa, chiar nu stiu cu ce, daca aveti vreun sfat ... e binevenit.

Sper sa iasa ceva ca lumea.

Link to comment
Share on other sites

Kit ul acela l am folosit eu, scump si bun.

ideea este ca ar fi bine sa respecți modul de curățare care este inclus in kit si atunci îți ia ceva timp, inclusiv imobilizarea autoturismului pana a doua zi, pentru ca trebuie lăsat o seara cu o soluție pe scaune, iar a doua zi sa cureti cu cea de a doua. 
 

Curata foarte bine mizeria, iar scaunele rămâne moi ai hidratate.

Atat de tare m am obosit încât aia a fost singura data când am folosit kit ul si după 1-2 ani aprox când am vrut sa l mai folosesc inca o data, am constat ca s a stricat, s a făcut urat si mirosea urat si l am aruncat.. 

E245B442-B850-49FA-80AC-7051A1218D92.jpeg

5749FA15-A8C3-466C-80E9-1BC0E43F39E0.jpeg

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, WIN60 said:

am constat ca s a stricat, s a făcut urat si mirosea urat si l am aruncat

Cred ca si la mine sticluta alba s-a cam stricat, miroase a acru, arata exact ca laptele stricat, sticluta aia rosiatica inca arata bine, mi-a mai ramas putin.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca merita piele noua volanul, in jurul schimbatorului si eventual cotiera.

Deja cu primele doua masina are alt aer.

De ce nu cauti un interior bun cum vrei tu ?

La vopsit nu ma pricep, dar din ce stiu este ca daca te hotarasti sa faci asta, atunci e o idee buna sa renunti la haine deschise la culoare pe timpul condusului.

Sunt multi colegi care se plang de asa ceva la masini cu pielea din fabrica, deci nevopsita.

Cu planetarele spate ce facusi ?

Link to comment
Share on other sites

pai, avem asa:

-planetare spate, inlocuita doar stanga (SKF), dreapta nu am gasit decat oem, mai astept

-o duc maine la Craiova (pentru vopsire piele), am stat de vorba cu tipul mai devreme, pare ca stie ce face

-da, sper sa nu iasa vopseaua, oricum, va sta dincolo, vreo 2 saptamani, are timp sa se usuce

-daca nu voi fi multumit, voi cauta un interior insa, e greu, scaune full cu memorii, nu gasesti usor pentru sedan, poate in Germania

-volanul e ok, nu e rupt, trebuie doar vopsit, daca nu iese bine, clar retapitare

-celelalte masoane sunt comandate deja, plus alte maruntisuri, clipsuri, branhii capota motor pe negru direct, dau la sablat maine trimurile din interior pentru revopsire, va primi si un detailing interior complet, ce sa mai, domnisoara o fac. 

Nu gasesc sistemul de spalare faruri decat cateva repere dar, nici nu e o graba, oricum nu-l voi folosi, doar sa fie

Link to comment
Share on other sites

Quote

-daca nu voi fi multumit, voi cauta un interior insa, e greu, scaune full cu memorii, nu gasesti usor pentru sedan, poate in Germania

Daca iti place sa surubaresti nitel, poti cauta si scaune manuale apoi muti totul pe scheletul celor curente.

Problema e ca nu prea se mai gasesc in stare ok.

La mine s-a rupt pielea in stanga lateral, trebuie sa caut taptier sa schimbe bucata aia.

Link to comment
Share on other sites

Da, stiu ca nu prea gasesti, e ok si ideea ta.

La passat caut de un an, un scaun sofer de rezerva, am renuntat, tot ce gasesc e mai rau decat am eu, cu muuult. Ca urmare, fiind textil, il voi reconditiona la un moment dat.

Cred ca la fel va fi si in cazul de fata. Totul e sa intretin pielea cat mai bine, rupta nu e.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In sfarsit am reusit sa gesesc si sa achizitionez sistemul de spalare faruri complet (am si piese de rezerva, acum, mai sunt cateva repere pe masina).

Masina este inca la vopsit, saptamana viitoare va fi gata, probabil pe miercuri. Mai sunt de sosit destule maruntisuri, asa ca nu e graba.

Intre timp, ne rupem mainile cu jantele M, style 135, la smilgher. Am vrut sa le sablez, cel care le-a luat a facut doar 2, a zis ca nu mai face ca intra mult nisip, etc. Asa ca ... manuela.

 

Ulterior, am in plan rulment presiune (chit ambreiaj, probabil) si supapa pcv, pressure regulating valve, mai exact.

Intrucat am descoperit ca masina nu are rugina, voi face, in toamna si o antifonare, pe dedesubt, sa fie totul complet. 

 

Sper sa arate bine, la final. 

Link to comment
Share on other sites

Bravo! 👍

Si eu am style 135 si mi s a zis ca sunt enervante de reconditionate din cauza spitelor care sunt multe si spațiului mic între ele.

 

Stai liniștit, va arata bine 👍👍
 

Edit: poți încerca cu o autofiletanta, i pui din ala in cap de smirgheluit mai mic si dai cu el, merge mai repede ca pe căldurile astea e crima sa dai la mana.. mai ales ca trebuie si insistat. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Le-am mai facut o data, anul trecut, doar ca, la spray, nu au rezistat prea bine.

Acum, colegul care vopseste masina, le va vopsi si pe ele (intre timp caut un bec, desi, la soare, se coc natural, pe vremea asta). Este crima, am deja rani, dar, placerea este maxima, dupa aceea. Cu caldura nu pot spune ca am probleme, cu tantarii, da. Ma bag in foisor (este inchis cu plasa) dau cu spray si, la treaba.

 

P.S. La final, dupa ce ma satur de manuela, dau si cu bormasina, in locurile greu accesibile, asa am facut si anul trecut.

Link to comment
Share on other sites

Ba da, o da si cu lac, va fi in culoarea originala. Colegul are mana, mi-a mai vopsit si la Passat cateva elemente si au iesit foarte bine, nu este foarte mare experienta lui, insa l-a invatat tatal lui, vopsitor o viata. 

Normal ca am emotii, insa macar el se consulta cu noi la fiecare etapa, nu face nimic de capul lui.

 

"In alta ordine de idei ,vad ca a vopsit direct peste canturi descoperite,fara fuller,sa nu ai surpriza sa sara vopseaua peste ceva timp."

Posibil sa nu fi facut poze la fiecare etapa.

Link to comment
Share on other sites

Buun, dupa ce ne-am rupt mainile smilgheruind la jante, si pe caldurile din zilele trecute, ieri dupa amiaza, am renuntat. Am sunat la cei care reconditioneaza jante in Craiova si vopsesc in camp electrostatic si le-am cerut un pret pentru sablare. 400, toate. Ok, maine vin cu ele.

Azi, dupa ce le-au vazut, am stabilit 900 lei pret pentru sablare totala, indreptare (daca este cazul), vopsire totala si montaj anvelope cu echilibrare. Cine si de ce cere, la telefon, 600/janta, nu stiu si nu mai conteaza. 

Acum, ce asteapta fii-miu sa fie gata masina dar si eu, si mai si, :).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si, pentru ca vor veni si panourile fotovoltaice pentru care toate acoperisurile sunt pe dos, am decis sa-i fac alt garaj, cu panta corecta si cu usa cu telecomanda (cel actual arata intr-un mare fel, oricum nu mai putea ramane). Masina va sta in garaj, noaptea, iar ziua, in parcarea subterana a firmei unde lucreaza fii-miu. Deci, va fi destul de protejata de intemperii. In rest, apa, paie si bataie.

Am renuntat de mult sa mai contabilizez cheltuielile, insa am sarit lejer de 10k si mai sunt de facut, nu multe, dar, sunt. 

Din pacate, o parte din bani au fost cheltuiti fara folos, partial din vina noastra, partial din nepriceperea mecanicilor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gata, sambata seara, a ajuns acasa.

Duminica, am avut de montat diverse plus curatenie. Per total, masina a iesit foarte bine, culoarea este superba, voi pune poze dupa ce sunt gata si jantele (probabil maine). Acum este cu jantele si anvelopele de iarna, :).

 

Restante:

- scut fata (singurul care mai lipseste de pe masina; incerc la o firma care le produce din tabla, nu stiu acum numele, sau oem - o caciula de bani)

-instalatie spalare faruri (este montata insa farul stanga este reparat si nu mai are clemele de prindere sprituitor)

-far stanga sau ambele faruri (mai degraba)

-Suport (sau cum s-o numi) stergatoare, cel care se macina de la uv; nu au avut extractor pentru stergatoare si nu l-au montat

-lip (eleron) portbagaj, nu l-au montat

-sigla 325xi (din pacate, ebay a trimis 325i); daca nu gasesc un x, o voi pune asa (ceva sugestii?)

 

Mi s-a parut incredibil cum niste clipsuri si o vopsire profi pot schimba trimurile exterioare (ma gandeam sa le schimb la cum erau prinse inainte).

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.