Jump to content

Trepidatie plecare de pe loc


vldc

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Am un F31, 1.6 benzina , cutie manuala. 60000 km.

La plecarea de pe loc masina trepideaza puternic. Nu se intampla mereu iar problema apare mult mai des la rece.

Daca accelerez motorul mai mult , peste 1500-1600 de rotatii trepidatiile dispar . Sub aceasta turatie se intampla destul de des sa trepideze , ca si cum as da drumul prea repede ambreiajului, motorul tinzand sa se opreasca.

In celelalte trepte de viteza nu sunt probleme. Nici un mers.

Nu trepideaza la relanti, mersul inapoi sau debreiere. Nu trepideaza nici atunci cand ridic incet ambreiajul (drum plan, nu in panta) care prinde normal - pe la jumatatea cursei.

 

Cu frana de mana trasa pot pleca de pe loc , desigur accelerat puternic si cu rotile taras ... nu trepideaza.

 

La pornire (rece sau datorita start/stop-ului) se simte o trepidatie in masina ...nu stiu daca este normal sau nu acest lucru .

Pe DME nu sunt inregistrate erori (cel putin asta spune ISTA).

 

Nu am schimbat nimic la ea in afara de ulei si filtre.

 

Sa fie o problema de ambreiaj, suporturi motor/cutie, CDV, motor (bujii, bobine, injectoare) ?

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut ceva asemanator la e92 manual insa trepidatiile erau foarte mici, doar la temperature cu minus, dupa ce faceam cativa kilometri, nu mai trepida la pornire. Nu am mai avut absolut nicio problema de cand nu las masina in viteza, doar frana de mana. Nici la -10 grade nu a mai am niciun fel de trepidatii.
Link to comment
Share on other sites

Cum pot verifica volanta ?

Volanta se asculta sa nu bata ca o morisca stricata atunci cand e motorul cald bine, de ex vara dupa un drum luuuuung.

La debraiere se aude acel „clanc“ specific tot la cald, cand dai sa opresti masina si calci ambreiajul.

Daca face la rece, schimb o fara frica!

Link to comment
Share on other sites

Volanta se asculta sa nu bata ca o morisca stricata atunci cand e motorul cald bine, de ex vara dupa un drum luuuuung.

La debraiere se aude acel „clanc“ specific tot la cald, cand dai sa opresti masina si calci ambreiajul.

Daca face la rece, schimb o fara frica!

Ingineru' de unde vine acel zgomot de clac care incerci sa il explici!?

 

Mie personal nu mi s-a intamplat sa aud acel clanc in nici o circumstanta.

Am luat masina cu scuturarile astea la plecarea de pe loc, am mers cu ea asa un timp, dar cand si rulmentul de presiune a inceput sa faca zgomotul lui specific am strans rapid banii si am schimbat eu insumi kitul si volantul care era uzat din mai toate punctele de vedere; joc axial, joc longitudinal...

Desigur NU RECOMAND nimanui sa astepte zgomotul de rulment dar si una si altul pot duce la mici catastrofe mai costisitoare .. deci e bine sa le schimbi cand ai banii.

 

O volanta buna de facuta de LUK ar trebui sa tina cel putin 100-150k km.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.