Jump to content

distributia la e 91 N 47


Recommended Posts

si unde imi recomandati sa o schimb , la reprezentanta bmw sau la un service obisnuit la un mecanic care se pricepe la bmw-uri?

Salut,

 

Eu am mers la service autorizat BMW,pentru ca am primit si garantie si au notat lucrarea si in istoricul online BMW.

Eu cunosc cateva service-uri autorizate BMW in tara- Autogenial Alba Iulia( unde am facut si eu- multumit de lucrare),Service T.E.A.M Bucuresti,Autobavaria Bistrita,Optimal Service Arad.

La reprezentate BMW pretul cred ca este mult mai mare fata de aceste service-uri autorizate; Preturile care le-am obtinut cand am cerut oferta (acum vreo 3 sapt): 3500 lei,3300 lei,3700 lei,4700 lei.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu am mers la service autorizat BMW,pentru ca am primit si garantie si au notat lucrarea si in istoricul online BMW.

Eu cunosc cateva service-uri autorizate BMW in tara- Autogenial Alba Iulia( unde am facut si eu- multumit de lucrare),Service T.E.A.M Bucuresti,Autobavaria Bistrita,Optimal Service Arad.

La reprezentate BMW pretul cred ca este mult mai mare fata de aceste service-uri autorizate; Preturile care le-am obtinut cand am cerut oferta (acum vreo 3 sapt): 3500 lei,3300 lei,3700 lei,4700 lei.

 

3300 lei ,e cam cu 1000 de lei mai mult decat pretul normal .De restul,nu mai comentez .

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Vin si eu sa incurc treaba :) , am doua BMW cu N47 E60 si E90 . E60 360k km si E90 200K km , nu am schimbat la nici una , nu se aude nimic suspect . Cand o sa identific sunet de zornait lant merg si schimb. Tin sa mentionez ca trebuie sa stii cum sa mergi cu o masina pe motorina, poti sa rupi distributia la orice motor de orice marca . In rest ce sa zic, trebuie sa fi atent si intersat de masina. Succes.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am E60-ul de la 160k km masina este 2009/177 cp . proprietar sunt din 2011 . fara probleme masina , nu am schimbat decat xenon pe ambele faruri si o repratie mica la circuit lecetric in portbagaj ( gen s-a intrerupt un fir si numai deschidea din telecomanda ) . cam aste e istoria.

 

Detaliaza, te rog!

Cu o masina disel in primul rand nu alergi pe autobanda cu 200/h timp de 90 minute si brusc te apuca nevoia sa mergi la baie si opresti masina intr-o parcare sau pe unde apuci, trebuie sa o lasi cu motroul pornit, in alta oride de idei , nu schmbi brusc in treapta inferioara nerespectand turatii/treapta . schimbul de ulei nu-l faci la 26000 km ! il faci mai devreme 10-15.000 km.

Edited by alin cornea
Link to comment
Share on other sites

am E60-ul de la 160k km masina este 2009/177 cp . proprietar sunt din 2011 . fara probleme masina , nu am schimbat decat xenon pe ambele faruri si o repratie mica la circuit lecetric in portbagaj ( gen s-a intrerupt un fir si numai deschidea din telecomanda ) . cam aste e istoria.

 

 

Cu o masina disel in primul rand nu alergi pe autobanda cu 200/h timp de 90 minute si brusc te apuca nevoia sa mergi la baie si opresti masina intr-o parcare sau pe unde apuci, trebuie sa o lasi cu motroul pornit, in alta oride de idei , nu schmbi brusc in treapta inferioara nerespectand turatii/treapta . schimbul de ulei nu-l faci la 26000 km ! il faci mai devreme 10-15.000 km.

Ce sa zic..banuiesc ca te afli printre putini carora nu li s-a rupt distributia la km astia la fel cum si eu sunt norocos sa nu-mi manance ulei la 330k (M47) si nimeni nu ma crede.

Link to comment
Share on other sites

PĂŁrerea mea e cĂŁ totul depinde de exploatarea mașini și de mentenanțĂŁ....sânt mulți care ĂŽși cumpĂŁrĂŁ mașini cu motorizare micĂŁ cp max150 și trag de ele de zici cĂŁ sânt mașini de raliu vrei senzație?..pĂŁi ia-ți tĂŁticule M series si o sĂŁ ai parte de senzații. Cât despre achiziționarea unei mașini second-hand e loterie....nu are istoric asta e cum o vrea cel de sus când pica..pica și 3800 Ron nu mi se pare o sumĂŁ mare pentru distribuție N47....aici ĂŽn Austria e aproape dublu și nu prea gĂŁsești mecanici la colț de stradĂŁ cĂŁ ĂŽn România care sĂŁ se bage la o astfel de munca sa nu mai vorbim de garanție. PĂŁrerea mea e cĂŁ trebuie sĂŁ ne cumpĂŁrĂŁm masina pe care ne-o putem permite și ĂŽn același timp ĂŽntreținere Edited by Sorin44
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic de N47 cu 360k si distributie originala.De la cati km ai masina? La km astia cedeaza cea de la M47 (nu neaparat dar au fost cazuri).

La M47 nu poti face afirmatii de genul asta. Din punct de vedere distributie sunt "tancuri". Problema lor este turbo, costul fiind mai mare decat o distributie de N47

 

Ce sa zic..banuiesc ca te afli printre putini carora nu li s-a rupt distributia la km astia la fel cum si eu sunt norocos sa nu-mi manance ulei la 330k (M47) si nimeni nu ma crede.

Iar te contrazic. Daca M47 este exploatat si intretinut corect, 600k km e sfant si din acest punct de vedere.

Link to comment
Share on other sites

La M47 nu poti face afirmatii de genul asta. Din punct de vedere distributie sunt "tancuri". Problema lor este turbo, costul fiind mai mare decat o distributie de N47

 

 

Iar te contrazic. Daca M47 este exploatat si intretinut corect, 600k km e sfant si din acest punct de vedere.

Am o cunostinta caruia i s-a rupt la 290k la M47..doar ce cumparase masina si s-a dat cu ea vreo 2 luni.Nu am spus ca e o regula, am spus doar ca e posibil si nu cred ca e singurul caruia i s-a intamplat asa ceva..la fel cum si la N47 au fost cazuri cu probleme la distributie si dupa 5-60k.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am o cunostinta caruia i s-a rupt la 290k la M47..doar ce cumparase masina si s-a dat cu ea vreo 2 luni.Nu am spus ca e o regula, am spus doar ca e posibil si nu cred ca e singurul caruia i s-a intamplat asa ceva..la fel cum si la N47 au fost cazuri cu probleme la distributie si dupa 5-60k.

real cat avea? ori era omorata la greu acea masina, ori avea peste km din bord inca 500k km.

un caz de distributie rupta la M47, nu face sa devina problema generala la cati mil de masini au acest motor.

Link to comment
Share on other sites

real cat avea? ori era omorata la greu acea masina, ori avea peste km din bord inca 500k km.

un caz de distributie rupta la M47, nu face sa devina problema generala la cati mil de masini au acest motor.

Intocmai, la cate milioane de M47 sunt fii sigur ca nu au tinut toate 500k si la fel cum spuneam si eu..nu e o regula.Deci de fapt cu cine te certi?

Link to comment
Share on other sites

am E60-ul de la 160k km masina este 2009/177 cp . proprietar sunt din 2011 . ......

Cu o masina disel in primul rand nu alergi pe autobanda cu 200/h timp de 90 minute si brusc te apuca nevoia sa mergi la baie si opresti masina intr-o parcare sau pe unde apuci, trebuie sa o lasi cu motroul pornit, in alta oride de idei , nu schmbi brusc in treapta inferioara nerespectand turatii/treapta . schimbul de ulei nu-l faci la 26000 km ! il faci mai devreme 10-15.000 km.

 

mergi la biserica si aprinde o lumanare la vii pentru fostul proprietar ! (+ coliva si pomeni)

 

poate esti tu mai norocos decat altii.

 

360.000 km cu distributia originala !!! la un N47 !!!! (o sa atragi invidie )

Link to comment
Share on other sites

Scopul acestor postari este acela de a linisti cumva fobia asta exagerata fata de N47, am mai spus la o postare mai sus ca pot rupe distributia la orice masina ! Daca apare zgomotul specific de zornait ( lant bicileta ) trebuie sa schimbi elementele de distributie, sa nu uitam cu nu lantul se rupe ci o patina se rupe, o patina ce este facuta dintr-un platic de proasta calitate . In rest zic sa avem grija de noi si sa fim atenti pe drumurile patriei.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Scopul acestor postari este acela de a linisti cumva fobia asta exagerata fata de N47, am mai spus la o postare mai sus ca pot rupe distributia la orice masina !

Din experienta proprie si personala :

Mers cu M50B20TU zilnic vedea scartz, blana,redline,din 5 in 3 frana, plus kickdown cat putea el sa duca.

Mers cu M50B25 la fel.

Mers cu M43B16 idem.

Repet, zilnic e34 vedea blana si scart(normal dupa ce se incalzea motorul), plus frana din 4 in 3, 5 in 3.N a crapat nici lantul, nici garnitura de chiulasa, nici furtunurile de la raditor, nici ulei nu papa.Cu masina aia am mers peste 120.000 km si tot bine mergea.

 

Cu N47 o singura data a vazut 3.500 ture in vara trecuta pe Autobahn ca eram curios cat prinde.In rest merg in jur de 2.000 ture la 120-130 km/ h ca nu ma grabesc.

 

Deci cum e cu ruptu’ la orice masina?

 

Daca mergeam asa cu N47 .... nu rezista cred.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai si nu mai bine dai 3000 mi de ron, schimbi distributia si apoi poti merge linistit si cu 3000 de ture? Nu stiu intreb... eu nu merg de fel tare cu masina, dar sa cumpar o masina si sa merg "retinut" ca poate ii mai lungesc viata.. nu suna prea bine.

 

Nici masina mea nu prezenta sunet de lant, dar l am schimbat ca tot am umblat acolo 227.000 km

Edited by Flaviu1
Link to comment
Share on other sites

m43b16...heart.png, in afara de consumul de benzina si "performantele" lui din fabrica...nu aveai ce sa ii reprosezi !!!! oricand, oricum, oriunde !!!

Da🙃

Sa stii ca B16 bate cilindreea asemanatoare de la golf 6 si audi desi in talon sunt la fel.

Avea un pornit specific, recunosc motoarele alea dintr o suta daca le aud.Si M50,52 si 54 la fel.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Neata!

Ca si pret distributie gasiti de la 800 pana la 2300/oem, fiecare hotaraste ce baga in masina lui.Eu am gasit patina de sus rupta dar ramasa pe pozitie, aveam bataie doar 5-10" la pornire in rest totul era ok.

In urma demontarii lanturile, pinioanele si celelalte patine erau in parametri(parerea mea), masina avand 252 k.

Edited by popik1970
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.