Jump to content

Baterie seria 1


ShadowAdy

Recommended Posts

Salutare,

 

Masina in cauza e un E87 din 2006, 120D. A stat in garaj vreo 3 saptamani nepornita iar azi cand am incercat sa o pornesc am vazut ca bateria e relativ moarta.

Din ce am vazut pe topicuri, e nevoie de codare cand se schimba bateria.

 

Acum intrebarea mea este: daca dau jos bateria actuala, o incarc pe redresor si o pun la loc, mai e nevoie de codare?

Sau ar fi mai ok sa ii dau curent cu cabluri? In cazul acesta problema ar fi scosul masinii din garaj, bateria fiind in portbagaj...

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Masina in cauza e un E87 din 2006, 120D. A stat in garaj vreo 3 saptamani nepornita iar azi cand am incercat sa o pornesc am vazut ca bateria e relativ moarta.

Din ce am vazut pe topicuri, e nevoie de codare cand se schimba bateria.

 

Acum intrebarea mea este: daca dau jos bateria actuala, o incarc pe redresor si o pun la loc, mai e nevoie de codare?

Sau ar fi mai ok sa ii dau curent cu cabluri? In cazul acesta problema ar fi scosul masinii din garaj, bateria fiind in portbagaj...

 

Multumesc

 

E nevoie de codare doar daca-i pui baterie noua. Daca o incarci pe asta veche nu-i nevoie de nimic altceva.

Link to comment
Share on other sites

Motorul se poate porni daca ridici doar capota. O sa gasesti un capacel din plastic rosu undeva pe stanga cum ridici capota aproape de parbriz..

Minusul poti sa il iei de la cele trei suruburi care tin ansamblu roata-arc, ca sunt mai usor accesibile..

(Ma mir ca sunt useri cu experienta aici si nu zic asta la timp...)

 

CODAREA SE FACE DOAR LA SCHIMBAREA CAPACITATII BATERIEI.

S-a diacutat si lamurit asta demult aici pe forum.

 

..Daca se pune aceiasi baterie avand aceeasi capacitate Amp/h si approximativ acelasi CCA se face doar inregistrarea; practic un fel de resetare a modulului responsabil cu controlul bateriei; i se spune ca are baterie noua, aceiasi capacitate, ssi se sterege trecutul celei vechi...

 

Daca stii ca nu folosesti masina 3-4 saptamani, scoate-o la 2 saptamani si pune-o pe redresor/incarcator, preferabil unul cu control al incarcarii,sau dedicat AGM daca bateria e AGM (important!)... daca bateria e trecuta de prima tinerete..

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri. Din pacate pontul cu alimentarea direct sub capota nu l-am vazut in timp util, si am apucat sa imping masina afara din garaj si sa o alimentez direct pe baterie. Masina a pornit iar bateria s-a incarcat f repede. O sa incerc sa ii mai dau cate-o cheie macar o data la 5 zile.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.