Jump to content

Pareri ulei BMW E90 320D


miugab30

Recommended Posts

Salutare. Am achizitionat si eu de curand un E90 320d cu filtru de particule dat jos. Masina are momentan ulei BMW Longlife 5w30 si problema este ca il mananca. Am observat asta la drumuri lungi. Am verificat si nu sunt scurgeri si nici fum alb nu scoate. M-a sfatuit cineva sa schimb uleiul cu 5w40 . Masina are peste 250k km. Ce ulei ma sfatuiti sa bag? As opta pentru Liqui Moly sau Motul.
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am achizitionat si eu de curand un E90 320d cu filtru de particule dat jos. Masina are momentan ulei BMW Longlife 5w30 si problema este ca il mananca. Am observat asta la drumuri lungi. Am verificat si nu sunt scurgeri si nici fum alb nu scoate. M-a sfatuit cineva sa schimb uleiul cu 5w40 . Masina are peste 250k km. Ce ulei ma sfatuiti sa bag? As opta pentru Liqui Moly sau Motul.

Cat de lungi sunt drumurile cand consuma?

1 litru la peste 2000km facuti deodata este ok..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A bagat cineva Ravenol pe o perioada mai lunga, gen 5-6 ani in masina si poate confirma ca e cel mai bun ulei??? Intreb asta pt ca, o data la cativa ani, cum se schimba si distribuitorii, se schimba si recomandarile. Cunosc pe cineva care se jura pt Liqui Moly cand lucra la ei... dupa se jura pe Motul iar acum a ajuns la Ravenol si ghici, asta e cel mai cel ulei! Personal, din 2007 pana in prezent am bagat doar ulei Bmw original si nu am avut probleme. Uleiul nu rezolva problemele pe care le are motorul, turbina etc etc, doar le poate masca intr-o oarecare masura... parerea mea :) Edited by DJ Allexinno
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Off

Si atunci o sa-l numim 320D+O .

 

On :Ravenol .

Daca a fost gluma, pe bune daca am inteles; prea subtila pentru mine..

 

Eu am pus 5w40 de pe la 250k km, de cand am masina pana in prezent 400 si..

Nu o conduc ca haiducii decat din cand in cand. Uleiul, 1 litru ma astept sa il consume la drum lung si la 250 si la 300 si la 400k km.

 

In rest, intre schimburi, drumuri zilnice de 45km, nu consuma.

Asta e experienta mea.

Multumit, fara a fi ingrozit ca va pierde uleiul fara sa ma astept, pana in prezent..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

am pus si eu ulei bmw 5w30 in e46 si in 8000km am ramas pe minim, ca niciodata, cea mai nefericita intamplare de genul a fost cand am cumparat masina din romania si am bagat bmw 5w30 atunci era facut de castrol, cand am ajuns cu masina in germania deja completam ulei, dupa ce am mers pe shell 8 ani fara probleme si am bagat iar ulei din romanica, iarasi am ramas fara ulei, de unde si intrebarea ce dreacu ne vand astia noua?

am bagat Motul si LM si a fost ok sa zic asa.... dar ala bmw 5w30 twin o panarama

 

culmea ca mai bagasem 5w30 in 320d si nu il papa, dar era helix ultra

in alta ordine de idei avdturbo sunt ok? ma bate gandul sa refac turbina rolleyes.gif

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am achizitionat si eu de curand un E90 320d cu filtru de particule dat jos. M-a sfatuit cineva sa schimb uleiul cu 5w40.

Banuiesc ca asta cu 5w40 este acelasi tip de specialist care recomanda sa scoti DPFu.(nu tu personal)

 

Ravenol VMP Sae USVO 5w30 daca vrei ceva mai bun...

Foarte bun VMP ca e full syntetic sau Ravenol SMP SAE 5W-30 tot cu norma de BMW, dar numai syntetic fara full.

Depinde la ce pret le gasesti, in caz ca asta e unul din criterile de selectie, diferenta este 80-100 lei la bidonul 5 litri.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Poveste de acum cativa ani. Cumparat E60 525d, plec la drum spre Grecia, Lefkada. Facusem schimbul cu Bmw 5W30 in urma cu maxim 1000km, toate filtrele schimbate, Dpf activ. Cand ajung la destinatie, apare mesaj sa completez cu 1L ulei. Bun, completez. Peste cateva luni, incep sa primesc erori de la actuatorul turbinei. Are niste rotite de plastic in el ce devin casante in timp si se rup dintii. Bun, schimb actuatorul si cu ocazia asta, reconditionez si turbina la Avd turbo (am stat langa baieti cand au facut operatiunea si nu era in cea mai buna forma miezul turbinei, dar nici stricat nu era... doar uzat). In anii ce au urmat, peste 150k drumuri in Franta, Italia, Germania, Austria, Grecia si altele. Nu am mai primit niciodata mesajul sa completez cu ulei, desi am folosit in continuare Bmw 5W30. Concluzia, turbina mea manca ulei chiar daca la prima vedere nu parea ca face asta. Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

De ce sa repare defectul cand poate baga vaselina in loc de ulei pentru a scadea consumul? Romanul e inventiv...la peticeala.

Mie imi plac axiomele astea, gen "cu uleiul X imi mananca 5l la schimb, cu Y nu mai mananca gram" :))) si "marmota ciocolea inveleata" :LMAO:

 

Bine ca la anvelope este invers, orice alta marca in afara de Michelin e de cacat

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca asta cu 5w40 este acelasi tip de specialist care recomanda sa scoti DPFu.(nu tu personal)

OP-ul zice ca a luat masina cu DPF scos.

Nu i-a recomandat aceeasi persoana sa puna 5w40.

 

Apropo, 5w40 strica motorul la 250k km!?

(Probabil are un pic mai multi aditivi de "etansare" ;) decat 5w30, nu?

Parerea mea.)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

BĂŁnuiesc cĂŁ ĂŁsta cu 5w40 este acelasi tip(fel) de specialist care recomandĂŁ sa scoți(ca ins ce nu face parte din discutia de aici) DPFu.(nu tu personal)

Hai ca am pus explicatie si caractere romanesti poate se intelege altfel.

 

OP-ul zice ca a luat masina cu DPF scos.

Nu i-a recomandat aceeasi persoana sa puna 5w40.

 

Apropo, 5w40 strica motorul la 250k km!?

(Probabil are un pic mai multi aditivi de "etansare" ;) decat 5w30, nu?

Parerea mea.)

Omule tu citesti printre randuri sau de fel nu ai treaba cu ce se discuta aici ?

Da, sunt situatii cand un ulei cu vascozitate mai mare genera uzuri sau poate chiar nu respecta normele date de producator.

 

Ce-i drept nici colegul cu 320d nu a specificat care generatie de e90 o are.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Omule tu citesti printre randuri sau de fel nu ai treaba cu ce se discuta aici ?

Da, sunt situatii cand un ulei cu vascozitate mai mare generEaZA uzuri sau poate chiar nu respecta normele date de producator.

 

Fara a fi prea brutal (cum te-ai adresat mai sus..) poti sa demonstrezi ce ai spus mai sus?

Astept. :pardon:

 

Lasa normele ca nu au relevanta aici; da un raspsuns valid fata de ce e cu rosu mai sus.

 

Am citit si eu destule despre uleiuri de motor, exista chiar un site/forum DEDICAT ULEIURILOR LA MOTOARE (dar nu cred ca e cazul sa plictisesc cu asta..) dar NICIODATA despre un ulei mai gros care poate produce uzura, in special full sintetic.

 

(Nu am auzit/vazut vreun E90 sa primeasca, ca recomandare de fabricant, ulei semi-sintetic..)

 

Chiar doresc sincer sa fiu informat azi.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa maschez anumite probleme dar nu am sesizat fum de ulei si nici pierderi. Fostul proprietar a mers pe 5w30 si personal cred ca la km pe care ii are se potriveste mai bine 5w40. Mi au recomandat multi sa merg pe Ravenol.

 

Uleiul se pune in functie de norma data de producator si de zona geografica in care circuli, nu in functie de km masinii!

In Finlanda se pune un ulei, in Africa se pune alt ulei.

Daca trebuie sa mergi neaparat cu 1 litru de ulei in portbagaj, repari motoru, nu pui ulei mai gros!

 

 

Liqui Moly, Ravenol, Millers, Fuchs

Edited by wizzardx
Link to comment
Share on other sites

Uleiul se pune in functie de norma data de producator si de zona geografica in care circuli, nu in functie de km masinii!

In Finlanda se pune un ulei, in Africa se pune alt ulei.

Daca trebuie sa mergi neaparat cu 1 litru de ulei in portbagaj, repari motoru, nu pui ulei mai gros!

 

 

Liqui Moly, Ravenol, Millers, Fuchs

Asa este, asa TREBUIE procedat cu o masina care iese pe poarta fabricii..

 

..asta e primul pas, recomandat de producator, dupa care esti LIBER sa faci ce vrei, ok?

 

Daca pe tine te satisface repararea motorului inainte de a incerca un alt ulei, e foarte ok desigur.

 

Deci asta e de recomandat OP?? Sa desfaca motorul. Bun.. progresam. :sorcerer:

 

..Inca un lucru, care probabil l-ai omis, poate intentionat:

TOT FABRICANTUL RECOMANDA folosirea unui SINGUR tip (MARCA) de ulei!

Ce facem cu ..conditia asta??

 

Eu cred ca, cel mai grav e sa schimbam fabricantul de la un schimb la altul decat sa crestem vascozitatea (..stiu ca poate fi frectie la picior de lemn..) o data cu VARSTA/uzura MOTORULUI.

De ce? Pentru ca fiecare fabricant de ulei, oricat am vrea noi sa NU credem, foarte probabil are o formula personala a uleiului, full sintetic cu atat mai mult!

Si cu atat mai mult in cazul producatorilor de ulei cu prestigiu de protejat!

 

Exemplu, Shell si Pennzoil, recent a schimbat baza uleiului trecand pe una facuta din gaz natural lichefiat, bla-bla-bla, care se dovedeste fiind muult mai stabila decat clasica din titei..

 

De cand am masina mea am pus in motor doar un tip de ulei si 2 marci: la 251k km 5w40 Mobil1 si (de vreo 40-50k km) 5w40 Shell Pure+.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.