Jump to content

BMW E28 524TD


FPK

Recommended Posts

Salutare, mulți mĂŁ cunoașteti de pe topicul cu cealaltĂŁ mașinuțĂŁ (E93 335i).

De un timp m-am tot gandit cum ar fi sa achizitionez un BMW clasic, sa-l restaurez.. sa-l trezesc la viata!

 

Am oscilat intre E30 si E28. Intr-un final am cumparat acest E28, care la randul lui a fost achizitionat de un pasionat care a renuntat la proiect cel mai probabil din lipsa de fonduri sau din lipsa de timp.

Mașina este toatĂŁ dezmembratĂŁ, este intr-o stare destul de proastĂŁ, dar o voi restaura incet-incet, promit!

 

Ca si aspecte pozitive :

 

- Mașina a fost reparata/tratatĂŁ/scos rugina dedesubt, a fost datĂŁ cu ceva soluție specialĂŁ de la Mercedes, jos este " țiplĂŁ ".

- Interiorul este retapitat intr-un crem, foarte frumos!

- Sunt foarte puține ,,pete de ruginĂŁ".

 

Aspecte negative :

 

- Motorul, cutia, electrica este datĂŁ jos.

- Capota, bara fata, faruri, stopuri, bara spate, evacuare sunt la fel, date jos.

- Nu stiu exact in ce stare este motorul si cutia.

 

Alte detalii : Este fabricatĂŁ ĂŽn 1982, motorul este 2.4TD (Turbo Diesel), primul motor diesel de la BMW, iar cutia este una AUTOMATĂ ĂŽn 4 trepte. O adevaratĂŁ istorie!

 

lh9AcpU.jpg

7mvpdyH.jpg

ih5L7g8.jpg

R2kuP3E.jpg

ogYXXU2.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Bv frate, ma bucur ca printre noi e cate unul care se incumeta la restaurarea unei masini clasice. Te rog eu mult, asta fa-o original cu totul, fara alte tunning-uri si alte nebunii. Ti-am urmarit E93-ul si sincer nu mi-a placut ce ai facut cu barele alea de M3/M4, etc dar este strict o parere personala. Daca mi-ar permite timpul si bugetul, m-as apuca in secunda 2 de un E30 325i M tech negru cu interior in carouri :))) e un vis care sper ca intr-o zi va deveni realitate. Intre timp platesc meditatii la engleza si germana pt ai mici, dar na, e pt viitorul lor. Spor la restaurare si speram sa vedem un rezultat frumos ;) tot respectul pt initiativa!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bv frate, ma bucur ca printre noi e cate unul care se incumeta la restaurarea unei masini clasice. Te rog eu mult, asta fa-o original cu totul, fara alte tunning-uri si alte nebunii. Ti-am urmarit E93-ul si sincer nu mi-a placut ce ai facut cu barele alea de M3/M4, etc dar este strict o parere personala. Daca mi-ar permite timpul si bugetul, m-as apuca in secunda 2 de un E30 325i M tech negru cu interior in carouri :))) e un vis care sper ca intr-o zi va deveni realitate. Intre timp platesc meditatii la engleza si germana pt ai mici, dar na, e pt viitorul lor. Spor la restaurare si speram sa vedem un rezultat frumos ;) tot respectul pt initiativa!

 

Salutare, asta este și dorința mea, de a menține mașina cu look-ul cât mai clasic, bĂŁrile vor rĂŁmâne aceleași stai liniștit! :D

Sincer, m-a batut gandul sĂŁ pun un V8(benzinar) pe E28, dar ĂŽncĂŁ mĂŁ gândesc la acest aspect. ParcĂŁ aș menține atât cutia cât și motorul stock.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.