Jump to content

AM FOST CU MASINA LA AUTOMOBILE BAVARIA! REZULATUL


Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

DDE aprins in mers pe la 160km/h ...am urcat si la 180 km/h ..motorul mergea f. bine se tura super ...doar ca pe bord era mesajul cu DDE ..am iesit in prima parcarea,am oprit masina si nu am mai reusit s-o pornesc de la chei contact ..am impins masina si in 5m a pornit f.usor ...motorul se tura la fel de bine m-am intors spre tara ..pe drum s-a stins si DDE ..am testat-o la viteza si nimic suspect....dar ajuns acasa iar nu a mai pornit decat impinsa >a urmat testul la reprezentanta BMW si s-au inlocuit :4 injectoare,releu DDE,filtru carter,filtru aer ..total factura 4921 Lei (1500 euro) ..si masnia imi merge la fel ca si inainte de defect ..doar ca acum porneste si la cheie :blink:
Link to comment
Share on other sites

M-da si eu am fost cu a mea.

Probleme: Verificare pe tester

Unghiuri de fuga

 

Mi-au verificat-o, nici o problema.

Unghiurile de fuga, mi le-au facut doar pe spate pentru ca pe fatza cica nu au putut sa desfaca niste capete de bara.

Curios pentru ca doar schimbasem suspensia...

Si le-am zis sa le taie dracu de acolo si sa imi puna altele .. ca sa imi faca unghiul.

Bineinteles ca nu s-a putut face atunci.

Capetele de bara erau pe stoc, masina avea rotile date jos, dar era prrea complicat sa ia un flex, sa taie draciile de acolo si sa imi puna altele noi.

pentru asemenea "inginerie" trebuie sa mai vin odata peste 2 saptamani!

 

Nu am mai zis nimic..

Am platit 5 mil si cu asta basta!

ALTA DATA NU MA MAI DUC!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Prietenii ma intreaba ce caut atat de des la AB Baneasa, apoi zambesc si ma intreaba de ce nu imi ingrop "bunica"

 

Ce naiba sa caut? Raspunsuri la intrebarile mele, intrebarile unui client AB. Exemple de astfel de intrebari:

 

De ce o masina careia i s-a schimbat pompa de apa, termostatul si i s-a umplut instalatia de racire are nevoie de "aerisire" facuta de mine ? Inafara de faptul ca a iesit aer din plin, am completat cu 2 litri de lichid !!! Cu alte cuvinte...o treime din lichidul de racire lipsea din instalatie, aerul zburdand vioi prin aceasta .... Asadar, prieteni, ce vina are masina mea cu aproape 300 ooo km ca mecanicii habar nu au ca un motor, dupa ce i s-a inlocuit lichidul de racire mai trebuie si aerisit? Credeti ca daca imi iau alta noua o vor aerisi?

 

De ce dupa ce iau masina reparata imi urca din nou temperatura? "Norocul meu" ca s-a intamplat in zona Baneasa, deci am ajuns la ei pe avarii ... Foarte amabili (din acest punct de vedere chiar nu am ce sa reprosez!!!), imi baga masina in service si o verifica. Se verifica termostatul (garantie) si pompa de apa (vizual, daca nu are scurgeri, tot in garantie), ambele sunt OK. Se verifica electroventilatorul si este gasit si acesta OK. Mi se recomanda sa inlocuiesc radiatorul deoarece are celulele strambate si nu mai poate aerul sa circule bine printre ele. Hmmmm. Plec de acolo la un service de climatizare auto (pe sos Stefan cel Mare). Omul imi verifica pe un aparat compresorul de clima si ma intreaba din prima daca nu cumva am probleme cu temperatura motorului ... desface electroventilatorul si imi arata ca acesta nu se invarte; il pune pe direct si incepe sa se invarta ... Concluzie: Compresorul ar functiona daca ar fi racit corect de catre electroventilator, iar acesta (electroventilatorul) ar functiona corect daca ar primi o comanda corecta ... Aici trebuie cautata buba si asta am sa fac maine. Am sa revin cu informatii, pana atunci sa imi raspunda si mie cineva: DE CE DRACU SUNT ATAT DE BATUTI IN CAP? Si cum naiba au vazut ei azi la AB ca electroventilatorul se invartea?

 

Si stati, ca nu am terminat: plec spre Ploiesti. La Tancabesti ma semnalizeaza un nene amabil cu seria 6; trec pe banda I si ii fac loc sa treaca; omul incetineste in dreptul meu si mergem in paralel: "Va atarna scutul!!!". Am iesit de pe sosea, am ridicat masina pe cric si mi-am prins singur scutul care flutura pe sub masina.... Putea sa pice masina pe mine, dar chiar nu imi pasa ....

 

Revin cu intrebarea "Ce caut la AB?" Chiar, ce naiba caut?

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca nu-ti mai pornea masina la cheie,imi spui te rog si mie ce-a avut ?..am patit-o si eu cu un 320d din 2002

281812[/snapback]

a urmat testul la reprezentanta BMW si s-au inlocuit :4 injectoare,releu DDE,filtru carter,filtru aer ..total factura 4921 Lei (1500 euro) ..si masnia imi merge la fel ca si inainte de defect ..doar ca acum porneste si la cheie :blink:

Link to comment
Share on other sites

sa va povestesc

 

Am fostr la AB otopeni,am bagat masina pentru retestare,de unde a reiesit ca pompa de inalta presiune e defect,costa cam 32 mil,bine am zis ca sa o inlocuiasca,am lasat masina acolo pentru inlocuire,astazi  cand trebuia sa o iau ,am dt un telefon ca sa nu fac drumul degeaba.

 

SURPRIZA!!!  imi spune ca pompa sa inlociut e ok,dar a aparut o alta problema masina nu mai porneste acum,defapt porneste si cand accelerezi moare motorul!

ce sa le fac fratilor,un mail in Germania la BMW credeti ca ajuta :blink:

257979[/snapback]

 

 

Pot sa pun si eu o intrebare stupida ? cum mergi la AB ptr resetare si iesi cu pompa de inalta presiune schimbata ? eu nu inteleg ? Masina merge brici, ma duc ptr resetare senzor de airbag sa zicem, si el imi zice ca este praf pe turbo si tre schimbata... ? si zic ok da-i bataie ? fara sa aiba nimic masina ? nu inteleg.... daca masina nu merge.. mergi la ei le zici ca nu merge si schimbi... da daca masina merge bine, cum ajungi sa schimbi piese la ea ???? si pe langa asta.. zice te costa 3200 RON.. si tu zici bine da-i bataie... cand masina merge bine ?!

Link to comment
Share on other sites

scuze :) oricum.. daca masina merge bine.. baga testeru.. o retesteaza si iti zice ca ii gata ?!  si iti zice si 3200 ron.. eu personal.. as astepta sa fie GATA... nu sa dau preventiv.. ca poate se duce poate peste 1 an

292343[/snapback]

 

 

Nu ai citit topicul cu atentie :blink:

 

"Masina merge perfect pana la 3000rpm,daca trece de 3000rpm aprinde in bord DDE si nu mai trage,parca e infranata.Daca o opresc si o pornesc ,eroare dispare ,iar masina merge din nou perfect pana la 3000rpm."

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
eu am fost la bmw in italia.. si se vede ca au rude in romania ... la fel de neseriosi (sau nestiutori) in rezolvarea problemelor.. am fost pt ca imi batea ceva pe fata... i0am explicat mecanicului ca atunci cand dau prin gropi se aude o bataie urata pe fata.. totu bun au pus'o sa o testeze si incredibil: domne ai multe probleme, trebuie schimbat tot pe fata amortizoare, pivoti capete de bara !! cost 2600 de euro!! la care am zis ok.. vin data viitoare.. am plecat la un alt servis si am stat si eu de fata cand mi'a testat0.. surpriza a gasit doar un capat de bara nici vorba de prea multe bucse pivoti sau AMORTIZOARE, iar cand i'am spus mecanicului sa pus pe ras si a zis ! domnu tu nu esti italian deci oamenii sau gandit ca o factura mai incarcata pt tine nu e problema.. ! am schimbat capu de bara care cu tot cu manopera ma costat 140 de euro si.. merge perfect nu se mai aude nimik!! concluzia o las pt voi...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Salut am si eu o problema asemanatoare cu DDE, in sensu ca de cand am dat jos admisia si am curatat-o, EGR curatat, filtru epurator schimbat, schimbat bujii, atunci am scos si mufele de la injectoare si pompa de inalta presiune, mufa dinspre volan. Altceva nu i-am facut. Dupa ce am pus totu la loc, dar totu, la mecanic, mi-a dat eroare pe senzorul de pe admisie, senzorul de presiune de admisie, era infundat, si canlul pe care venea aerul la fel; le-am curatat, si am plecat de la mecanic bine mersi. masina a mers super apoi 2 sapt, dupa care ieri, am fost la o diagnoza si mi-a dat eroare P4560 P4590 ceva cu ZME cu presiunea prea mica, sau presiune neatinsa. Tin sa precizez ca masina in timpul mersului, daca depasesc 2500-2800 3000 nici nu mai vede imi da in nas si opreste motoru. Sa fie motorina proasta, sa am mizerie pe circutit, sa fie pompa de inalta presiune infundata, filtru de combustibil l-am schimbat acum max 2000km.
Link to comment
Share on other sites

Salut am si eu o problema asemanatoare cu DDE, in sensu ca de cand am dat jos admisia si am curatat-o, EGR curatat, filtru epurator schimbat, schimbat bujii, atunci am scos si mufele de la injectoare si pompa de inalta presiune, mufa dinspre volan. Altceva nu i-am facut. Dupa ce am pus totu la loc, dar totu, la mecanic, mi-a dat eroare pe senzorul de pe admisie, senzorul de presiune de admisie, era infundat, si canlul pe care venea aerul la fel; le-am curatat, si am plecat de la mecanic bine mersi. masina a mers super apoi 2 sapt, dupa care ieri, am fost la o diagnoza si mi-a dat eroare P4560 P4590 ceva cu ZME cu presiunea prea mica, sau presiune neatinsa. Tin sa precizez ca masina in timpul mersului, daca depasesc 2500-2800 3000 nici nu mai vede imi da in nas si opreste motoru. Sa fie motorina proasta, sa am mizerie pe circutit, sa fie pompa de inalta presiune infundata, filtru de combustibil l-am schimbat acum max 2000km.

Eu stiu ca atunci cand se curata admisia se scoate senzorul de presiune, am citit undeva pe topicul unde se vorbea indeosebi de clapetele de la admisie.

Eu as mai verifica inca o daca senzorul si canalul, e posibil sa se fi infundat iar.

Inainte de asta ar fi bine sa mai pui testerul inca o data, poate iti da aceeasi eroare.

Link to comment
Share on other sites

cand era infudat senzorul de presiune de pe admisie, eroarea era alta, acum este alta eroare 4560 si 4590 Reglare presiune injectie prin ZME - presiune prea mica, sau presiune neatinsa a doua eroare.

 

banuiesc ca ar fii traseul de alimentare a pompei de inalta presiune, sau chiar ZME-ul!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.