Jump to content

BMW 320d F31 xDrive 190CP


GTR77

Recommended Posts

Salutare!

 

Acesta este primul meu post pe acest forum

 

Sunt in curs de achizitie a unui BMW 320d xDrive F31 - productie 07/2015 - motor B470 - automata (steptronic) 8 rapoarte.

 

Masina este deja rezervata in Germania, zilele urmatoare o sa ajung sa o ridic. Am incercat sa citesc cat mai multe despre model, dar as mai avea cateva intrebari.

 

Prima data sa va povestesc putin despre masina:

 

- masina are rulaj de 185.000 km cu istoric complet in reteaua BMW Germania pana in prezent

- toate reviziile au fost efectuate la zi, am verificat la BMW dupa serie

- in istoric o singura reparatie mai mare a fost semnalizata de cei care au verificat-o pentru mine - o interventie la grup - au fost inlocuite acolo niste garnituri.

- masina este cumparata din reprezentanta BMW - data la buyback.

 

Acum vin intrebarile mele:

 

- ce revizii (in afara de ulei si filtre) considerati ca trebuiesc facute dupa ce o aduc - am inteles ca nemtii nu considera necesara revizia cutiei - insa aici am citit si mi-au recomandat si alte cunostinte sa fac revizia la cutie imediat cum o aduc la ZF Faur

- stiu ca masina nu e noua, insa nu ma astept sa pice in secunda 2, mai ales ca stilul meu de utilizare este destul de cumpatat, asa ca din experienta voastra, ma intereseaza ce este mai vulnerabil la acest model, stiu ca problema lantului a fost rezolvata la acest motor.

- unde efectuati reviziile, eu sunt din Bucuresti si as dori cateva recomandari de service ok, oameni care sa stie exact ceea ce fac si in care sa aveti incredere.

- orice alte observatii sau comentarii sunt binevenite, asa ca va rog sa imi impartasiti parerea voastra.

 

Multumesc pentru eventualele raspunsuri!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Revizie cutie ( eu tot la 190 am luat masina, am amanat schimbul uleiului pana acum la 225 k km si cam imi pare rau. de ce? Am o vibratie in masina, se pare ca n-ar fi din cutie, dar tot ma intreb, what if...? )

Atentie sporita la anvelope si jante legat de xdrive

Distributia - stiu ca cel mai recent reper imbunatatit a aparut anul trecut in martie mai? Deci era loc de mai bine si cand a fost fabricata masina ta. Mai citeste pe topicul despre distributii. Din punctul de vedere al producatorului ei au rezolvat problema asta de prin 2011 daca nu ma insel. Dar stim cu totii ca au mai fost bube. Cel putin din ce am lecturat eu pe forum si pe grupul de FB.

Daca vrei sa iti pastrezi si istoric online nu cred ca sunt multe service-uri in Bucuresti care au aceasta posibilitate. Eu am ales sa fac o revizie la unul din ele cand eram in trecere prin Bucuresti. Nu stiu cat conteaza sincer totusi istoricul online. Cred ca foarte bine e si sa tii fizic un carnet service si facturi si bonuri. E mare diferenta la o revizie cu istoric sau una fara. Cred ca vreo 400 ron.

 

Felicitari pentru achizitie si drumuri bune !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit!

Sa o stapanesti sanatos, cati mai multi km fara incidente/probleme.

 

Mentenanta preventiva: schimb fluide (cutie, cutie transfer, diferentiale fata/spate, verificare EGR (poate a fost schimbat pe recall)

 

E de preferat sa gasesti un mecanic sau service de incredere, reprezentantele sunt de evitat (servicii proaste, operatiuni facute de mantuiala, preturi nesimtite).

Nu te stresa cu istoricul; daca treci o data la doi ani pe la reprezentanta si iti citesc cheia, se consemneaza in istoric; mai nou se inregistreaza km si la ITP, asa ca vei avea rulajul cat de cat verificabil..

 

Pune si niste poze si dotarile, F31 e o masina reusita (trebuie sa o laud, am si eu sorcerer.png)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut. Iti pot spune din experienta mea faptul ca in martie 2018 cand am achizitionat F30-ul meu i-am schimbat imediat distributia si automat si uleiul cu filtrele aferente. In ceea ce priveste cutia de viteze, masina mea avea 178.100 km cand am luat-o eu. Nu stiu daca rulase 1000 km in RO. Am ajuns in ziua de azi la 214.000 si multumesc lui Dumnezeu cutia merge impecabil. Nu ascund faptul ca nu ma bate uneori gandul sa fac si revizia cutiei, dar nu pentru ca ar avea ea vreo problema, ci pentru faptul ca sunt obsedat ca masina sa fie in stare perfecta in toate compartimentele. Parerile sunt impartite, de aici si incertitudinea mea legata de aspectul asta. Drumuri bune si sa o stapanesti sanatos.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri, bine v-am gasit!

 

Este clar ca imediat cum ajunge o sa ii fac schimbul de ulei (am cumparat ulei din Germania) si filtre, o diagnoza generala si o programare pentru revizia cutiei.

Despre distributie o sa ma mai interesez, inca nu stiu, o sa mai cer cateva pareri.

 

Referitor la anvelope, masina am cumparat-o cu jante R18 de vara. Am cumparat pentru ea un set de R17 iarna - 225/50/R17. Am vazut ca sunt in randul dimensiunilor acceptate si mai mult, jantele au fost date jos de pe o masina identica.

 

Revin cu poze si dotarile masinii zilele urmatoare (acum este pe drum).

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Eu as proceda astfel:

 

- revizie ulei motor + filtre si alte lichide, cand scrie in cartea tehnica. Daca ultimul service a fost la 180k sa zicem, urmatorul va fi la 210k sau cand e stabilit tehnic. Punct.

- schimbare distributie: NU. Eu mi-am vandut F31-le anul trecut la 180k KM, absolut perfect motorul. De ce sa-l desfaca niste "meseriasi" preventiv? Btw, al meu a fost din 2013. Tu din 2015 ai sigur o varianta mai buna, mai corectata a elementelor distributiei.

- ulei cutie: scrie in cartea tehnica cand trebuie schimbat, daca trebuie schimbat? DA = atunci faci, NU = nu faci. Punct.

 

Sa fii atent ca ai garantie (probabil 1 an), cel putin la motor si cutie. Nu baga masina la meseriasi de cartier. Apoi daca se intampla ceva poti sa uiti garantia.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Multumesc pentru raspunsurile primite, o sa incerc sa ma ghidez in functie de acestea!

 

O sa pun aici o descriere mai pe larg a masinii, obtinute pe baza decodarii VIN:

 

Prod. Date 2015-08-19

Type 320dX

Series F31 (3 Series)

Body Type Touring

Steering Left Hand Drive

Engine B47O

Displacement 2

Power 140kw / 190hp

Drive ALLR

Transmission Automatic

Colour Estoril-blau metallic (B45)

Upholstery Fabric Hexagon/Alcantara/anthracite (HAAT)

 

Editions And Packages

S7R7 Innovation Package

S715 M Aerodynamics Package

S710 M Leather Steering Wheel

S337 M Sports Package

S7LF Modell M Sport

S7XP Navigation Package Connected Drive

 

Comfort And Interior Equipment

S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip

S431 Interior Mirror With Automatic-Dip

S402 Panorama Glass Roof

S494 Seat Heating Driver/Passenger

S481 Sports Seat

S423 Floor Mats Velours

S4AE Armrest Front, Retractable

S4WF Alum. Hexagon Accent Blue Matt

S493 Storage Compartment Package

S488 Lumbar Support, Driver And Passenger

S420 Sun Protection Glazing

S428 Warning Triangle And First Aid Kit

 

Multimedia

S6AP Remote Services

S609 Navigation System Professional

S610 Head-Up Display

S6WA Instrument Panel With Extended Scope

S6AE Teleservices

S6AM Real-Time Traffic Information

S6AN Concierge Services

S6AK Connected Drive Services

S6NS Comfort Telephony W/ Enhanced Smartphone

S698 Area-Code 2 For DVD

S6AC Intelligent Emergency Call

- Bavsound Speaker Upgrade Available

 

Driver Assistance And Lightning

S534 Automatic Air Conditioning

S552 Adaptive LED Headlight

S508 Park Distance Control (PDC)

S5DC Rear-Seat Headrests, Folding

S521 Rain Sensor

S5DA Passenger Airbag Deactivation

S5AC High-Beam Assistant

S563 Light Package

S575 Additional 12V Sockets

S5A1 LED Fog Lights

S548 Kilometre Speedo

S544 Cruise Control With Brake Function

 

Wheels And Drive

S230 Extra Package, EU-Speciifc

S216 Hydro Steering-Servotronic

S258 Tyres With Runflat Properties

S21B BMW LA Wheel, M Double Spoke 441

S2TB Sport Automatic Gearbox

S2VB Tyre Pressure Display

 

Environment And Safety

S3DZ Omission Of Additional Lettering, Outer

S3L8 Exterior Equipment, Aluminium, Satinised

S3AG Reversing Camera

S3AT Roof Rails Aluminium Satinated

S851 Language Version German

S801 National Version Germany

S879 On-Board Literature, German

S8KA Ălwartungsintervall 24 Monate/30.000 Km

S8TH Road Sign Detection

S322 Comfort Access

S320 Deleted, Model Lettering

 

Individual Equipment

S775 Headlining Anthracite

 

Other Equipment

S9BD Business Package

S9AA Outer Skin Protection

S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles

 

Am incarcat si o poza recenta aici - https://ibb.co/TM41VvM

 

Sper sa fie o achizitie buna si sa auzim de bine

 

Revin cu stiri despre revizii si ce am mai facut la masina

 

Zi buna!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Faina masinuta...ai bifat tot ce eu as dori la a mea ca optiuni. Sa te bucuri de ea si sa nu o tratezi ca pe un bibelou! Daca e Euro6 e perfect...vad ca cei de afara au inebunit cu omoratul motorului termic.

 

Eu am facut schimbul de ulei la cutie la ZF si sunt multumit.

Pentru distributie m-am sus la Service Scream (Tezparii) insa dupa ce au schimbat lantul mi-au zis ca cel vechi nu avea nimic deci nu stiu daca e cazul sa te legi la cap degeaba.

 

Numai bine

Edited by costel78
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare!

 

Revin catre voi dupa o luna si un pic de cand am masina.

 

Pana acum toate sunt in regula, masina se prezinta intr-o stare foarte buna, am terminat cu inmatricularea si hartogaraia si din pacate nu prea am avut unde sa o folosesc in perioada asta de carantina.

 

Cu toate astea, trebuie sa ma gandesc ca o sa iesim din casa in curand, de aceea ma gandesc la cele 2 revizii importante pe care vreau sa le fac in curand.

 

Aici am cateva nelamuriri, stiu ca aceste subiecte sunt discutate si in dunga, dar pentru mine, fiind primul BMW nu imi sunt clare niste aspecte pentru ca tot citesc si de multe ori parerile sunt contrare.

 

Asa ca as vrea sa stiu, din experienta voastra de utilziatori, cateva pareri cu privire la urmatoarele aspecte:

 

1. Revizia ulei + filtre:

 

- pentru ca stau in Bucuresti m-am hotarat sa o fac la Service Scream (Tezparii). Dupa ce am citit mai multe pe forum si grupuri de farcebook BMW pare ca au un renume bun. Stiu ca istoricul acela online nu este foarte important, dar cred ca este destul de ok si pentru mine sa am o dovada ca au fost efectuate.

Intrebarea mea, referitoare la aceasta revizie este legata de tipul uleiului folosit. Pana acum am folosit numai uleiurile recomandate de producatorul masinii. Am avut Renault - am mers cu Elf, am avut VW- Castrol, Mercedes - Mobil 1 (Mercedes). Asa ca si in cazul acesta, ma gandeam ca uleiul de la BMW 5w-30 long life etc este in regula, de aceea cand am cumparat masina din Germania am cumparat si 6l de ulei de acolo. Am venit in tara si am inceput sa aud tot felul de pareri, ca defapt F-urile nu merg bine cu acest ulei, ca nu are propietatile necesare. O recomadare pe care tot am auzit-o este a acestui ulei : RAVENOL 1111122 VMP USVO 5W30. Utilizeaza cineva? Nu stiu ce sa fac, sa merg pe uleiul cumparat deja, sau sa pun altul? M-ar ajuta o parere.

 

2. Revizia cutiei. Aici stiu ca am mai discutat mai sus si sunt hotarat sa o fac, pentru a sta linistit. Intrebarea referitoare la aceasta revizie este legata de service-ul pe care sa il aleg. Preturile sunt similare (mai putin oferta primita de la Bavaria care este x2 fata de orice alt service), numai ca in ultima vreme au aparut service-uri care spun ca nu mai schimba uleiul din cutie prin metoda gravitationala ci merg pe o metoda de extragere a uleiului in totalitate - vacum. Este cu adevarat atat de utila aceasta metoda? In pitch-ul final pe care l-as face as include Service Scream (Tezparii) - metoda gravitationala si ZF Faur - metoda gravitationala. Ambele au preturi similare, numai ca la Faur imi e mai greu sa ajung. O parere legata de metoda si alegerea service-ului m-ar ajuta.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

1 - eu am mers mereu pe uleiul bmw si filtrele le-am luat mahle. am facut 4 revizii pana acum la ulei. doua cu istoric online, 2 fara. diferenta a fost de 300 ron de fiecare data.

2 - BMW nu recomanda schimbul uleiului. ZF recomanda si iti da si metoda prin care se face - gravitationala. Eu am platit 1500 ron pentru schimb, la un service care se ocupa strict cu reparatii / intretinere cutii viteza. S-a inlocuit cu kit ZF , nu alte variante.

 

Odata cu schimbul la cutie cred ca trebuie sa te interesezi si ce trebuie sa faci cu privire la celelalte componente din transmisie. XDrive fiind mofturos, are nevoie de atentie deosebita

Edited by AddVl
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am venit in tara si am inceput sa aud tot felul de pareri, ca defapt F-urile nu merg bine cu acest ulei, ca nu are propietatile necesare.

Cere-le celor care spun asta testele prin care au ajuns la acea concluzie, apoi cumpara linistit ulei BMW, nu mai pleca urechea la toti gura-casca.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

In pitch-ul final pe care l-as face as include Service Scream (Tezparii) - metoda gravitationala si ZF Faur - metoda gravitationala. Ambele au preturi similare, numai ca la Faur imi e mai greu sa ajung. O parere legata de metoda si alegerea service-ului m-ar ajuta.

Salut, cat a fost pretul cerut de cei de la Faur pentru revizia cutiei? Am un F30 B47 163CP tot automat si mi s-a recomandat sa fac preventiv revizia la cutie, are aproximativ 196k km.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Revin catre voi dupa o luna si un pic de cand am masina.

 

Pana acum toate sunt in regula, masina se prezinta intr-o stare foarte buna, am terminat cu inmatricularea si hartogaraia si din pacate nu prea am avut unde sa o folosesc in perioada asta de carantina.

 

Cu toate astea, trebuie sa ma gandesc ca o sa iesim din casa in curand, de aceea ma gandesc la cele 2 revizii importante pe care vreau sa le fac in curand.

 

Aici am cateva nelamuriri, stiu ca aceste subiecte sunt discutate si in dunga, dar pentru mine, fiind primul BMW nu imi sunt clare niste aspecte pentru ca tot citesc si de multe ori parerile sunt contrare.

 

Asa ca as vrea sa stiu, din experienta voastra de utilziatori, cateva pareri cu privire la urmatoarele aspecte:

 

1. Revizia ulei + filtre:

 

- pentru ca stau in Bucuresti m-am hotarat sa o fac la Service Scream (Tezparii). Dupa ce am citit mai multe pe forum si grupuri de farcebook BMW pare ca au un renume bun. Stiu ca istoricul acela online nu este foarte important, dar cred ca este destul de ok si pentru mine sa am o dovada ca au fost efectuate.

Intrebarea mea, referitoare la aceasta revizie este legata de tipul uleiului folosit. Pana acum am folosit numai uleiurile recomandate de producatorul masinii. Am avut Renault - am mers cu Elf, am avut VW- Castrol, Mercedes - Mobil 1 (Mercedes). Asa ca si in cazul acesta, ma gandeam ca uleiul de la BMW 5w-30 long life etc este in regula, de aceea cand am cumparat masina din Germania am cumparat si 6l de ulei de acolo. Am venit in tara si am inceput sa aud tot felul de pareri, ca defapt F-urile nu merg bine cu acest ulei, ca nu are propietatile necesare. O recomadare pe care tot am auzit-o este a acestui ulei : RAVENOL 1111122 VMP USVO 5W30. Utilizeaza cineva? Nu stiu ce sa fac, sa merg pe uleiul cumparat deja, sau sa pun altul? M-ar ajuta o parere.

 

2. Revizia cutiei. Aici stiu ca am mai discutat mai sus si sunt hotarat sa o fac, pentru a sta linistit. Intrebarea referitoare la aceasta revizie este legata de service-ul pe care sa il aleg. Preturile sunt similare (mai putin oferta primita de la Bavaria care este x2 fata de orice alt service), numai ca in ultima vreme au aparut service-uri care spun ca nu mai schimba uleiul din cutie prin metoda gravitationala ci merg pe o metoda de extragere a uleiului in totalitate - vacum. Este cu adevarat atat de utila aceasta metoda? In pitch-ul final pe care l-as face as include Service Scream (Tezparii) - metoda gravitationala si ZF Faur - metoda gravitationala. Ambele au preturi similare, numai ca la Faur imi e mai greu sa ajung. O parere legata de metoda si alegerea service-ului m-ar ajuta.

 

Multumesc!

 

Daca nu folosesti uleiul ala cumparat direct din DE, vinde-mi-l mie!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, cat a fost pretul cerut de cei de la Faur pentru revizia cutiei? Am un F30 B47 163CP tot automat si mi s-a recomandat sa fac preventiv revizia la cutie, are aproximativ 196k km.

 

Salut! Cei de la Faur cer pentru revizia cutiei cu 8 rapoarte piese + manopera 2100 RON.

 

Salutare tuturor si multumesc pentru raspunsuri!

 

Referitor la ulei, m-am mai interesat intre timp si se pare ca aproape toata lumea utilizeaza acest ulei, asa ca o sa incerc un schimb cu el dupa care o sa ma decid daca o sa il folosesc in continuare.

 

Legat de revizia la cutie, am mai primit o oferta de la FRK Service, cu un pret mai jos decat la Faur si la ST.

 

Documentandu-ma putin, nu am gasit nici o referinta a cuiva care sa fi facut aceasta revizie la ei, ba mai mult, pe pagina lor de Instagram nu apare nici o masina care sa fi efectuat aceasta revizie la ei.

 

Intrebarea mea, este cineva care a facut revizia la cutie la ei? As merge intr-un loc despre care sa stiu ca are referinte bune, chiar daca costa putin mai mult. Despre Faur si ST am tot citit, dar de FRK nu am reusit sa gasesc nimic.

 

 

Multumesc!

Edited by GTR77
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt masina! si frumoasa si dotatat

 

Cat despre schimbul uleiului in cutie, desi la mine nu e momentan cazul, ma intereseaza subiectul pt viitor. Din punctul meu de vedere as merge pe recomandarile producatorului cutiei (ZF). Atat timp cat ei recomanda schimbul gravitational, nu vad de ce niste meseriasi dintr-un service, care face de toate, ar sti mai bine decat inginerii producatorului. Parerea mea, nu dati cu pietre.

Plus ca nu am vazut recenzii negative in ceea ce priveste service-ul ZF Faur.

Edited by mariusmsd
Link to comment
Share on other sites

E o gluma schimbul uleiului dupa parerea mea. ZF detaliaza complet procedura si am vazut video cu cineva care a facut asta cu masina ridicata pe cric. Kit-ul este pana in 1000 ron pe original, restul e manopera ( cand se inlocuieste fara spalare ).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salutare colegi!

 

Revin cu un update referitor la masina si cu o noua problema pentru care nu am gasit un topic in cadrul formului pana acum, daca s-a mai discutat, va rog sa ma directionati.

 

A trecut aproximativ un an de la utimul meu post, timp in care am utilizat masina aproximativ 15k de km. In acest timp am facut urmatoarele service-uri:

1. Revizie ulei + filtre - FRK Service;

2. Schimb lichid frana - cerut de masina - FRK Service;

3. Schimb placute frana spate - cerut de masina - FRK Service;

4. Schimb ambele brate superioare fata - cerut de starea drumurilor din Romania;

5. Revizie cutie - conform procedurilor ZF - FRK Service;

 

Masina functioneaza perfect si experienta de condus este cu adevarat incantatoare din punctul meu de vedere, iar experienta de la FRK a fost una foarte buna.

 

Numai ca in urma cu aproximativ o saptamana, am avut un eveniment pe care nu l-am mai auzit sa se fi intamplat altcuiva:

Masina este dotata cu plafon panoramic, trapa mare, care jumatate este fix si jumatate culiseaza.

In timp ce rulam pe A1, cu trapa inchisa si protectia textila trasa, am auzit un zgomot foarte puternic de sus. Nestiind ce s-a intamplat, am crezut ca zgomotul provine de la cutie, un carait foarte puternic.

Nu aveam mai mult de 130, asa ca am luat imediat piciorul din acceleratie, am franat, dupa care am incercat timid sa accelerez din nou. Masina functiona bine. In acel moment am auzi un suierat de sus si un zgomot de cioburi, moment in care am realizat ca tocmai sunt norocosul caruia i s-a spart trapa. Am oprit in prima benzinarie si am constatat ca partea din fata a trapei era sparta, fiind securizata ±90% din ea se faramase deja. Am continuat drumul cu grija si am parcat masina intr-un garaj, unde este si acum.

 

Pe langa ciudatenia acestui eveniment, pot sa zic ca am avut noroc cu protectia textila trasa, nici cioburile nici eventualul corp ce a provocat spargerea nu au ajuns un habitaclu.

 

Ati mai auzit pe cineva sa pateasca asa ceva?

 

 

Acum, masina are CASCO si ma felicit in fiecare zi de atunci ca i-am facut.

 

Intrebarea mea catre voi este, daca ati avut sau aveti masini cu trapa, unde ma sfatuiti sa merg pentru inlocuire?

 

Pana acum, singurii care mi-au dat un raspuns pozitiv ca se ocupa cu asa ceva sunt cei de la Bavaria Otopeni, desi am sunat mai multe service-uri autorizate din lista asiguratorului.

 

Astept cu interes parerile voastre.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut, foarte ciudat ca a crapat sticla asa deodata. Sigur nu a aruncat vreun destept o sticla ceva care sa-ti sparga trapa in mers? Sunt a la 3-a masina cu trapa si nu am avut in viata mea probleme cu sticla, sistemul culisant sau cel de drenaj. Mergi cu ea la reprezentanta sa schimbe ei sticla trapei. Este o lucrare destul de migaloasa si pretentioasa. Spor!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Chiar citisem pe un forum din strainatate. Acelasi lucru i s-a intamplat cuiva cu un X7 dupa 1-2 saptamani dupa ce l-a scos din reprezentanta. Erau cativa posesori care au intampinat aceasi problema fara nici o explicatie obictiva. Cel cu X7-le tot asa, mers normal pe autostrada, dintr-o data POC.

 

Daca intereseaza pe cineva las aici link - pagina 8 - https://g07.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1803710&page=8

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.