Jump to content

TOUAREG-X5-GLC COUPE


edit

Touareg vs X5 vs GLC coupe  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

care este opinia voastra?

 

preturi identice, insa in VW de aceeasi bani primesti motor mai puternic, pachet dynamic cu suspensie pe perne de aer, directie pe puntea spate cat si bare stabilizatoare electromecanice plus alte maruntisuri mai putin importante dupa anumite standarde sau la fel de importante cu cele anterior mentionate, potrivit altor standarde.

 

touareg vine si cu impozit si asigurari mai scumpe, cat si evident si cu un consum mai mare fiind motor de 3 litri.

touareg mai are si dezavantajul imaginii marcii in sensul ca daca bmw are nota 9, apoi vw are 6...asta vorbind despre felul cum cineva se vede pe sine insusi in masina si cum este vazut din exterior.

Plus ca touareg, fie el suv near premium, fiind vw, imparte elemente vizibile cum ar fi anumiti comutatori sau volanul cu golful 7, ceea ce zgarie vizual si in orgoliu.

 

 

Mercedes, fie si cu o clasa mai mica, se inscrie in aceeasi categorie de pret cu celelalte doua, asta luand in calcul o echipare medie.

dpdv performante ale motorului este identic cu touareg fiind si cu vreo 300kg mai usor. GLC este evident peste x5 la performantele motorului.

consum bun, impozite si asigurari identice cu x5 avand motor tot de 2 litri.

GLC coupe mai are dezavantajul ca este pe platforma lui C klasse, impartind si interiorul, acesta din urma fiind lansat in decembrie 2013. E destul de aiurea sa comanzi masina care se regaseste vizual cu 7 ani in spate si sa o mai tii si 4 ani apoi.

 

Interiorul cel mai bine organizat, mai atragator si cu calitatea cea mai buna a materialelor este clar in favoarea X5.

spatiul interior cat si din portbagaj este suficient pt toate cele 3 masini, neincurcand in realitate diferentele de dimensiuni intre cele trei masini, pratic acest argument fiind absolut neimportant.

 

discutia este ipotetica, lucrurile sunt fictive fara vreo legatura cu decizii reale.

deci?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu zic ca alegerea depinde de necesitatile fiecaruia (de spatiu, de putere, de imagine, de buget ).

Imaginea cea mai puternica o are X5-ul.

Puterea cea mai mare o are Touareg-ul din enumerarea ta.

Spatiul cel mai mare cred ca il ofera tot X5-ul.

Pretul cel mai mic cred ca il are MB in configuratia asta.

 

Strict legat de poll-ul tau (uitandu-ma pe configurator) as alege X5-ul, insa nu cu motorul de 2000 cmc, ci cu motorul de 3000 cmc - e o diferenta de aprox. 3000 euro fata de 25d. Iar la caroseria aia cred ca se potriveste mai bine un motor mare.

Personal nu as alege niciunul din automobile. As alege un X3 cu motor de 3000 foarte bine dotat.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

The good, the bad and the ugly....cam asa e comparatia ta. Dar daca tot e doar asa, de spus parerea, cred ca sunt masini ce se adreseaza unor segmente diferite:

 

 

-mercedes e mai mic/usor, dar si spatiul interior e mai restrans-cel putin locurile din spate/portbagaj (asta pe unii cu familie mare, nevoie de spatiu ii poate deranja); nu as zice ca e neaparat vechi interiorul, desi unele display-uri isi spun varsta, dar are designul clasic mercedes (mie imi place schimbatorul pus la volan, langa stergatoare, cunosc persoane care detesta); in ciuda aspectului, coupe, ca si pasager am simtit masina destul de calma si docila,nu neaparat dinamica, facand-o portivita si pentru persoane mai in varsta (fata de concurentul X4)

 

-touareg joaca in alta liga, e un model ce trebuie sa placa si in europa, si in china/sua, iar asta se vede in dimensiuni/spatiu interior; presupun si ca este mai confortabil, mai docil, cu o directie cu demultiplicare lunga....are dezavantajul unor componente banale la interior, al imaginii de marca mai populara, cat si faptul ca modelul respectiv se devalorizeaza destul de mult/ un touareg e bun si pentru o familie cu 3 copiii (sau 2 copii la o familie xxl din usa)

 

-X5 nu mai e demult modelul sa intoarca capetele, designul exterior este discutabil(grila frontala de inspiratie geeley), are avantajul unui interior de calitate (dar si aici e discutabil, deoarece trebuie configurata sa vezi pretul dotarilor); e cam intre cele doua, adica vrea sa ofere si spatiu, dar si ceva prestanta (dinamica mai greu la doua tone si motor de 2 litri)

 

Daca tot esti pornit, vezi cu ce se lauda si audi, lexus, volvo,alfa, mai ales ca in zona suv apar tot felul de hibride....vezi cine ofera ce fel de garantie si aftersales services , conectivitate (eu gasesc penibil sa nu oferi tu bmw android auto/apple car play free, sau sa pui tot felul de abonamente si servicii)...fa cate un drivetest cu fiecare si vezi care iti face cu ochiul.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Daca tot esti pornit, vezi cu ce se lauda si audi, lexus, volvo,alfa, mai ales ca in zona suv apar tot felul de hibride

exclus si absolut neimportant orice altceva.

 

 

vezi cine ofera ce fel de garantie si aftersales services , conectivitate (eu gasesc penibil sa nu oferi tu bmw android auto/apple car play free, sau sa pui tot felul de abonamente si servicii).. fa cate un drivetest cu fiecare si vezi care iti face cu ochiul.

 

bmw ofera cea mai buna garantie extinsa, contracost, evident, insa costul este rezonabil.

deja apple car play este inclus in pachetul standard pt x5 din cate stiu eu. Oricum neimportant, pt ca Apple este ceva care detest.

din iulie BMW va oferi si android auto. Orizontul de timp e in termenul dorit.

 

 

Drive test-ul este irelevant. Toate 3 se conduc prost in raport cu seria 5, fiind niste autobuze.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca tot esti pornit, vezi cu ce se lauda si audi, lexus, volvo,alfa, mai ales ca in zona suv apar tot felul de hibride....vezi cine ofera ce fel de garantie si aftersales services , conectivitate (eu gasesc penibil sa nu oferi tu bmw android auto/apple car play free, sau sa pui tot felul de abonamente si servicii)...fa cate un drivetest cu fiecare si vezi care iti face cu ochiul.

Please, nu pune Alfa in aceasi companie cu Audi, BMW, Lexus, Mercedes etc. Nu zic ca nu se conduce bine, dar am stat in repetate randuri si in Giulia si in Stelvio. VW Tiguan este mai premium decat masina aia (cu mult).

Link to comment
Share on other sites

Eu as alege X5.

 

care-s motivele tale?

 

 

 

 

 

Strict legat de poll-ul tau (uitandu-ma pe configurator) as alege X5-ul, insa nu cu motorul de 2000 cmc, ci cu motorul de 3000 cmc - e o diferenta de aprox. 3000 euro fata de 25d. Iar la caroseria aia cred ca se potriveste mai bine un motor mare.

Personal nu as alege niciunul din automobile. As alege un X3 cu motor de 3000 foarte bine dotat.

 

bugetul este limitat, deci 3000 euro in plus pt 30d fata de 25d este exclus. Oricum, chiar si cu 30d, x5 ramane cea mai lenta masina din cele 3. daca principalul lucru de apreciat ar fi motorul la o masina, X5 ar fi ultima alegere atat cu 25d cat si cu 30d, avand performantele cele mai proaste.

x3/x4 nu imi plac, poti sa ma omori. singururele SUV-uri din clasa medie care arata bine dpmdv sunt Velar si Glc coupe(in ordinea asta) iar astea doua la diverenta extrem de mare de oricare altul.

velar iese din calcul din motive care nu au sens a fi explicate.

Edited by edit
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu te intereseaza cum se conduc, si nu ai exigente legate de spatiu, il poti scoate pe touareg din ecuatie, ca motorul mai mare nu te avantajeaza oricum.

 

Pui una langa alta bmw si mercedes, la acelasi pret si vezi ce dotari/avantaje ofera fiecare; personal, glc e frumusete pe langa X5 care pare grosolan si inalt (exterior); la interior, la dotari echivalente, castiga detasat bmw. Logic ar trebui ca la acelasi buget sa primesti mult mai mult la mercedes (model deja cu vechime pe piata, clasa inferioara fata de bmw)....deci vezi ce iti face cu ochiul, si vezi in care dintre scaune/pozitie la volan te simti mai bine.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Atunci alege Touareg daca vrei un motor de aproape 300 cp (care nu se va comporta la fel ca pe un seria 5 de exemplu, fiind mai greu/mai inalt VW)

sau

un BMW X5 (mie imi place design-ul, m-am obisnuit cu el si imi pare mult mai frumos decat generatia anterioara) daca vrei sa ramai in gradina celor din Munchen. Daca modelul 25d e accesorizat cat de cat ok si pretul e bun (ma gandesc la un discount existent, de aici si oferta limitata si imposibilitatea de a mari bugetul, masina fiind probabil in stocul dealer-ului), as merge pe X5 totusi.

Decizia iti apartine pana la urma. ...... Dar nu prea gasesc avantaje pt Touareg. Doar motorizarea e un avantaj, doar ca nu are aerodinamica unui sedan. Clar X5 - ai si avantajul intretinerii mai mici + garantia extinsa

Link to comment
Share on other sites

As alege in baza un test drive. FĂŁrĂŁ acesta ĂŽnsĂŁ, as prioritiza in functie de raportul buget/optionale oferite si, bineĂŽnteles, fiabilitate. BMW stim cam toti ce oferĂŁ. DacĂŁ ar fi ĂŽnsĂŁ sa fac in Clasament cred ca ar fi asa:

1. BMW X5;

2. Mercedes;

3. Touareg.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Touaregul împarte treburile cu Q8 și Q7 mai degrabă decât Golful...iar la partea cu “vazutul din exterior”, ma repede rad cu curu și aduc in peisaj cuvântul snobism, de unul care conduce un X5 cu motor de 2l decât unul cu Touareg de 3...Nu știu cum e X5-ul in interior dar am stat in noul Touareg și mi se pare incredibil ce au făcut la interior, dpmdv bate și Cayennul la design exterior dacă e R line iar cum poate sa arate noaptea cu ecranele alea și luminile ambientale e wow...iar dacă ai și luminile alea Led premium e magnific ce fac noaptea ...sa nu mai zic comfort pe perne de aer, garda reglabilă etc... La un momentan chiar ne-am gândit la Touaregul R-Line 4.0tdi și dacă ar fi sa mai fie un SUV in viitor probabil ăla ar fi... Best bang for the Buck...

 

Edited by MuscleMike
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@mike,

 

eu sunt o persoana asumata, stiu ca sunt snob si subiectiv. pt mine masina trebuie sa fie in primul rand frumoasa si sa scrie ceva pe ea.

touareg este mai precis pe aceeasi platforma tehnica cu q7/8, cayenne, bentayga si urus.

dar anumite butoane si volanul de la golf 7 ma zgarie pe ochi, chiar de ar scrie in paralel pe capacul de la motor "lamborghini".

touareg este in aceasta ecuatie tocmai din motivele expuse de tine mai mai sus.

 

mai e o chestie obiectiva: masina va fi de firma...nimeni nu are motor mai mare de 2 litri.

touareg vine la pachet cu impozit si rca de 3000 lei fiecare, o revizie e peste 2000 lei, cu consum de 15 in oras si 10 in afara. E bine sa fii rational pt a nu te arata nimeni cu degetul apoi.

x5 are pachetul de revizii incluse pt 100k km si garantia extinsa la 3-4-5 ani contra unor sume modice. Touareg nu il bagi in service dupa expirarea garantiei fara sa scoti 2000-5000 euro

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ ai “vedea” butoanele de la Cayenne 2015 de pe lângĂŁ navigație...plastice ieftine de 2 lei...dar tot Porsche e...dacĂŁ esti “hotĂŁrât” in subconștient pe BMW dar parca ai vrea sa schimbi marca...tot cĂŁtre BMW tragi plapuma...nu cunosc datele problemei și nu știu costurile pe care ți le poți asuma când cumperi o mașina de genul asta dar dacĂŁ bugetul nu e foarte mare, orienteaza te spre BMW.
Link to comment
Share on other sites

bugetul achizitiei este 100% identic pt oricare situatie. in functie de pretul de baza al masinii, pot bifa sau nu mai multe optionale in suma data.

la touareg desi il pot lua bine echipat in banii respectivi, costul intretinerii si rularii e estimativ dublu fata de X5 si GLC.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

mike,

 

orice masina noua poate sa iti aduca cheltuieli de reparatii.

dupa ce expira cei doi ani de garantie, daca nu ai garantie extinsa asa cum e cazul la touareg, poate sa iti vina o factura de reparatii echivalenta cu 10% din pretul masinii.

daca vin cu o asa factura, ma cac in scaldatoare

la seria 5 sunt intr-o asa situatie, unde mi se cer 10.000 lei pt planetare, fara sa fie siguri ca asta e problema. si daca problema nu se rezolva, mai trebuie 3000 euro pt caseta de directie...si tot asa, pana pe ghicite si nimerite rezova bavaria problema

.

 

intretinere si rulare inseamna RCA, impozit, consum, revizii si eventuale reparatii

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

M am dat anu‘ trecut cu Touaregu‘ ala de 3.0,masina era R line.

 

Deci arata masina aia la interior misto rau, avea o navi gen Tesla, imensa, percuta la apropierea mainii, nu era nevoia sa o atingi.

 

Ceasurile digitale, satelit, senzori, lumini, e misto la interior.

 

La calutii aia te cam baga in scaun.

 

Dar senzatia aia de stat pe scaun gen parca stateam la slujba pe scaun, asa rigid, nu mi a placut absolut deloc, nu e masina sport.E o masina cu motor sport.

Link to comment
Share on other sites

@ingineru, suv-urile dau o falsa aparenta de viteza din cauza zgomotului exterior cauzat de frecarea cu aerul, pozitiei mai inalte la volan.

 

din ce am mai vazut pe net, accelerarea este exploziva in treptele 1 si 2 iar apoi se plafoneaza partial pe la 80, la 160 mor pe jumatate iar la 200 mor total din caza ca sunt patrate.

 

am probat si in practica impotriva a doua glc 300 pe benzina. unul fara facelift de 245 cp care accelera usor mai bine fata de masina mea pana la 160(pornind de pe la 100) si apoi similar pana la 200...de numeroase ori, insa nu era spatiu pt mai mult de 200.

si chiar azi impotriva unui glc facelift pe benzina de 258cp, mers de la 160 in sus. pana la 230 accelera in ritm cu mine.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din ce am vĂŁzut ...Touareg V6 100-160 in aprox 9,7sec. iar X5 g05 12.7sec, GLC 300 aprox 12sec și. 520d tot in jur de 12 sec...nu prea are sens sa vb de accelerații sau valente sportive la astfel de mașini cu astfel de motoare dar fĂŁrĂŁ discuție 2 secunde la160kmh se traduc in aprox 50m distanțĂŁ ...GLC personal mi se pare un C class pe interior...nu e ceva “superior” ca și Touareg sau X5...
Link to comment
Share on other sites

mike,

 

orice masina noua poate sa iti aduca cheltuieli de reparatii.

dupa ce expira cei doi ani de garantie, daca nu ai garantie extinsa asa cum e cazul la touareg, poate sa iti vina o factura de reparatii echivalenta cu 10% din pretul masinii.

daca vin cu o asa factura, ma cac in scaldatoare

la seria 5 sunt intr-o asa situatie, unde mi se cer 10.000 lei pt planetare, fara sa fie siguri ca asta e problema. si daca problema nu se rezolva, mai trebuie 3000 euro pt caseta de directie...si tot asa, pana pe ghicite si nimerite rezova bavaria problema

.

 

intretinere si rulare inseamna RCA, impozit, consum, revizii si eventuale reparatii

Eu cred ca nu are nimic masina, e doar faptul ca i se termina rodajul si incepe sa functioneze in parametri:), ca asa e la bmw, cu cat acumuleaza rulaj si ani, devin mai bune

 

Pai daca X5 vine cu garantie si toate cele, e alegerea normala (desi cateodata e mai bine sa schimbi marca)-mai ales ca dinamic o sa fie un downgrade de la seria 5 la suv, iar in ceea ce priveste viata la interior, nu cred ca schimbarile vor fi dramatice, exceptand pozitia inalta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@eugen,

 

tocmai asta este, ca ramanand pe x5, pe la interior lucrurile sunt aprox apropiate si de asta as vrea alta marca. x5 imi place f mult la cum arata la exterior si imi place si calitatea interiorului. Problema este ca acel motor de 231cp este de-a dreptul parca prea putin pt x5. macar sa fi avut 245cp si 500nm ca la Mercedes si nu 231cp si 450nm.

ideea este ca eu nu imi doresc absolut de loc SUV, stiind clar ca un SUV, oricare al fi el din lista, va fi un downgrade dpdv dinamic fata de seria 5. Intentionez sa pastrez si seria 5, iar ca sa iau masina echivalenta de la un alt producator, ar fi un nonsens sa am doua masini identice, doar ca branduri diferite. Ma gadila in orgoliul prostesc sa am doua masini diferite, in sensul de SUV si sedan, desi prima imi va placea aproape doar dpdv aspect, borduri cat si a felului cum te vezi din exterior.

 

@kragod, nu am platit absolut niciodata nimic oricare a fost scopul in care am utilizat masina. e leasing financiar, costurile de rulare fiind separate si platite de firma, de asta indicat este sa raman in limitele bunului simt, cu motor de 2 litri.

 

poate vine o criza economica severa odata cu extinderea coronavirusului si mi se rezolva toate "problemele" :)

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

touareg vine la pachet cu impozit si rca de 3000 lei fiecare, o revizie e peste 2000 lei, cu consum de 15 in oras si 10 in afara.

 

Masina mea e pe firma, RCA-ul nu e nici macar aproape de 3000 de lei, mai degraba jumatate si discutam de Allianz cu oferta facuta pe Cluj.

Nu stiu cotatiile RCA in Bucuresti dar dublu e exagerat de mult.

 

 

E bine sa fii rational pt a nu te arata nimeni cu degetul apoi.

 

Pai cu asta trebuia sa incepi, daca nu vrei sa atragi atentia si invidia celorlalti colegi nu as merge mai sus de 2.2-2.5.

 

 

Din cunostintele mele, Touaregul (ca si Q7 si inca cateva modele specifice) au cutia automata de la ZF (ceea ce e foarte bine dpmdv).

 

Si legat de subiectul topicului (luand in calcul si posibile invidii ale colegilor), as merge pe X5, mi se pare foarte spatios la interior.

Edited by jeezy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.