Jump to content

TOUAREG-X5-GLC COUPE


edit

Touareg vs X5 vs GLC coupe  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

[quote name='edit' timestamp='1582707109' post='2513009'

macar sa fi avut 245cp si 500nm ca la Mercedes si nu 231cp si 450 nm

Conteaza pt tine 14 cai putere in plus?Sau 50 Nm ?

 

Hai ca vorbim de masini nu de scootere.

 

Cine simte paispe cai frumosi peste aia 200?Eu zic ca nimeni de pe forum.Cuplu e posibil sa l simti usor .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Touareg-ul mi se pare ca evolueaza cu fiecare generatie comparativ cu competitorii premium, dar eu tot X5 as alege.

Am condus X5 3.0d, ce e drept, foarte dotat si mi-a placut foarte mult. Ce e drept nu am condus sau mers cu noul Touareg, doar m-am urcat o data intr-unul si e foarte misto la interior, asta e singura impresie cu care am ramas. Look-ul exterior e complet subiectiv insa mie imi place X5-ul.

GLC-ul coupe e net inferior celorlalte 2 la calitate si spatiu interior, fiind si alta clasa. Caroseria insa arata foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

da, asta e si problema mea cu glc. arata bine, dar fiind dintr-o clasa inferioara si cu un design interior vechi de peste 6 ani, se vede.

plus ca fiind dintr-o clasa inferioara, plasticul interior este pe la portiere tare, de proasta calitate, la fel si la consola centrala si la intreaga cotiera. in calitatea a absolut tuturor elementelor interioare se vede ca fiind un C klasse, totul este net inferioar seriei 5 si astfel ar fi un downgrade nu doar la felul cum se conduce.

caroseria arata ff bine si asta ma atrage. suplimentar mi-ar placea sa am si un Mercedes si nu sa iau inca un bmw. GLE nu imi place cum arata la exterior si oricum discounturile sunt proaste raportand la X5, deci evident ca e prea scump. Gle nu mi-a placut niciodata la design.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

@kragod, nu am platit absolut niciodata nimic oricare a fost scopul in care am utilizat masina. e leasing financiar, costurile de rulare fiind separate si platite de firma, de asta indicat este sa raman in limitele bunului simt, cu motor de 2 litri.

 

 

Ok, nu intelegeam daca e masina de companie de ce te intereseaza costurile de intretinere, RCA sau consum etc. Motivul fiind sa nu sari in ochi fata de ceilalti colegi (cu toate ca nu inteleg nici asta, banuiesc ca ai niste limitari ori de buget, orice puterea motorului ori de emisii CO2, pe care fiecare in firma aia o are). Adica pana la urma firma cand ti-a dat eligibilitatea de masina de companie si-a asumat si ce anume poti comanda, deci "limitele bunului simt" ti le-au setat ei, prin politica lor.

Edited by Kragod
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Dintre toate masinile mentionate de tine, as alege GLC 300. Mi se pare o masina superba, mult peste X3 ( nu dati cu pietre va rog). Mi se pare luxoasa si ft comfortabila, cu ceva optiuni e fix ce trebuie. Nu stiu ce pretentii ai tu la optiuni, insa pt mine daca are cutie automata, xenon, incalzire in scaune si A/C este suficient. Restul e bonus. GLc din ce stiu eu, vine destul de bine echipat din fabrica asa ca nu vei duce lipsa de dotari.

 

Touareg si X5 sunt din aceasi clasa, pe cand GLC e o treapta mai jos. Dintre toate astea, Touaregul sta cel mai bine la motor si dotari din ce zici, insa important e sa iei ce-ti place. Eu as alege GLC cu ochii inchisi :D

Link to comment
Share on other sites

Touareg, clar. Masina asta a evoluat destul de mult de la generatia anterioara si nu arata rau deloc. Ai dotari, ai putere, ai spatiu (care iti trebuie - stii de ce!)

Cand ai buget mai mic, ori scazi catre o clasa inferioara ori catre o marca inferioara, nu ai ce face!

Eu as lua Touareg fara sa ma gandesc! Bashinile si snobismul sunt pe planul secund! Pentru mine cel putin, puterea si spatiul masinii sunt esentiale! Nu stau sa mangai plasticele si butoanele...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Touareg, clar. Masina asta a evoluat destul de mult de la generatia anterioara si nu arata rau deloc. Ai dotari, ai putere, ai spatiu (care iti trebuie - stii de ce!)

Cand ai buget mai mic, ori scazi catre o clasa inferioara ori catre o marca inferioara, nu ai ce face!

Eu as lua Touareg fara sa ma gandesc! Bashinile si snobismul sunt pe planul secund! Pentru mine cel putin, puterea si spatiul masinii sunt esentiale! Nu stau sa mangai plasticele si butoanele...

 

Sunt fost posesor de Touareg 7P din 2013, actualmente posesor de X5 F15 din 2016.

Daca ar fi sa iau o masina noua acum, ar fi categoric Touareg.

Din punct de vedere mecanic, Touaregul este mult peste X5, se stie ca X5-urile au probleme cu bratele pe fata si cu suspensia in general.

La fel si pe partea de distributie, o gramada de cazuri cu distributia rupta in mers si cu reparatii serioase la motor.

SIncer, nu vad nici un avantaj al X5-ului decat poate o imagine mai buna, insa Touaregul e clar alegerea mai desteapta.

 

Treaba cu service all inclusive de care se tot vorbeste este frectie la picior de lemn. Cazul meu, masina luata din Germania cu service all inclusive in primii 3 ani, nu fusese niciodata schimabt filtrul de motorina in 105.000km. Tind sa cred ca in general reviziile au fost facute la misto, pentru a se incadra in cei 500 de euro platiti pentru acest serviciu.

Dupa ce expira acest serviciu, revizia pe X5 e mai scumpa, ai 2 filtre de habitaclu in loc 1 iar setul costa 100 de euro. La Touareg costa 100 de lei pe original.

Impozitul este 2000 de lei, Rca 1000 la Touareg. La X5 o sa ai impozitul mai mic dar motorizarea de 2.0 nu este pentru masina asta, nu aici trebuie sa faci sacrificiul, parerea mea.

 

Cel mai bine fa un drive-test cu amandoua, mai ales daca gasesti la drive test un x5 cu motorul de 2.0

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pai cred ca discutia nu mai are sens la ce criza economica va veni.

la noi la serviciu situatia nu e roza.

de fapt, cred ca la nimeni nu e

 

ba, dar cat e de efemer totul!!!

 

au trecut vreo 19 zile de cand am deschis subiectul, iar asa ceva acum pare sf

Edited by edit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imi este greu sa fac comparatii pentru ca nu am mers cu noul X5, cu Touareg da. Masina este f misto, confortabila, placuta, moderna dar la capitolul plastice mai are de lucru. Motorul este f silentios la ralanti si in ture joase si medii, in ture inalte se aude destul de tare si de neplacut. Fata de motoarele de la Bmw, 3.0tdi 286cp gafaie in ture mari. Val. de revanzare este f mica.

 

Nu as lua suv de clasa mare cu motor de 2.0L, am condus un Discovery 2.0 240cp/500NM. Masina este lesinata, cum accelerezi un pic mai tare cum sare in ture, nu are absolut nicio treaba cu un 3.0 la absolut niciun capitol iar consumul este f apropiat.

 

Ce buget ai ?

Link to comment
Share on other sites

@ionut, depinde de situatia pe care o compari.

Spui ca ai mers cu Touaregul nou de 286 cp si gafaie la turatii mari...care in principiu inseamna si viteze mari.

Masina e patrata, e normal.

Daca tu compari cu 30d pus pe sedan, atunci e clar de ce ai opinia asta...spui ca nu ai condus x5.

 

Daca te uiti pe youtube, vei vedea ca 30d pus pe X5 este si mai lesinat.

 

Motoarele de la Land Rover chiar cred ca sunt absolut cele mai proaste de pe piata si nu are sens a fi mentionate.

 

Chiar vazusem recent un test comparativ intre noul seria 3 cu motor pe benzina 258cp si Jaguar XE cu 250 cp pe benzina.

 

Bmw ajungea la 100 sub 6 secunde iar jaguarul in 7.5.

La fel este si la diesel: performante proaste si consum mare.

 

Sunt ferm convins ca daca pui pe X7 motorul 25d, va fi mai rapid ca motorul de 2 litri de la land rover pus Evoque.

 

Nu stiu daca mai am vreun buget..ideea este ca daca firma iese binisor din criza economica, discounturile la masini vor fi uriase si ma voi putea incadra la 30d.

Deocamdata nu se pune problema unei noi masini, ci a somajului tehnic de pe la 1 mai.

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Edit, ture mari nu inseamna neaparat viteza mare, poti ajunge si in trepte mici la +4000rpm.

 

Nu am condus new X5, in schimb am condus F15 258cp si dupa 4000rpm inca trage. Atentie nu am zis ca targe mai bine in ture mici sau medii.

 

Nu vb din teste de pe youtube ci din ce am simtit si trait conducand masina in cauza. Oricum, daca vb teste si de masuratori, Touareg este departe de acel 0-100 in 6.1.

 

Iar din punctul meu de vedere, motorul reprezinta principalul criteriu in alegerea unei masini, nu as lua motor de 2.0 pe un suv de clasa mare niciodata. Daca am minim 60-65k euro de aruncat pe o masina, cu siguranta am bani si de un 3.0L.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

In China a aparut motorizarea 30i in 4 cilindri.

265cp si 400NM, 6.9sec pana la 100 si 225 vit max.

 

Prin comparatie, 25d are 7.5 sec si 216kmh iar 30d are 6.5sec si 230kmh.

 

30i mi se pare super tare, performante la nivel de 30d f15, iar pretul sub 25d g05 daca ar aparea motorizarea asta si in tarile civilizate.

 

Q7 si Gle au variante in 4 cilindri pe benzina peste tot.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.