Jump to content

Recommended Posts

Salut, după cum spune si titlul doresc sa recomand un mecanic! Dețin un un E60 525D 2005. Anul trecut prin august, motorul s-a blocat am mers cu el la un mecanic din apropiere.. a demontat tot motorul si mi-a zis ca din cauza lipsei presiunii de ulei biela s-a lipit de arbore. El mi-a recomandat sa recondiționez motorul, ca el se ocupa de tot: comandat piese/recondiționare/verificare/rodaj. Inițial am fost sceptic, am zis ca nu se merita sa recondiționez tot motorul la o mașina din 2004 si ca mai simplu ar fi sa cumpăr motor. Într-un final am cedat si am decis sa recondiționez tot, el mi-a spus ca nu sare de 4000 lei piesele.. ce sa vezi, costul total a ajuns la 10.000 RON... Regret puțin ca am băgat banii ăștia intr-o mașina din 2004 pe care nu știu cat o sa o mai țin, dar ca idee a meritat.. mașina parca e noua sa moara Veta! A durat o luna recondiționarea si curățare, a mai durat doua săptămâni rodajul făcut tot de către el.

 

Omul e super, n-am văzut alt mecanic ca el... in timp ce el lucra tovarășii mă sfătuiau sa renunț la recondiționat pt ca motoarele de BMW sunt foarte pretențioase si ca nu oricine face asa ceva, mulți au încercat sa recondiționeze si după 1 ora de mers au crăpat, îl tot sunam si ii ziceam sa ne oprim si sa cumpăr motor second, el nimic.. ca face el si returnează banii daca nu o sa iasă bine.

 

Ce am schimbat la motor?

 

- Garnitura baie ulei OEM

- Pompa ulei OEM

- Cuzineți biela/palier

- Segmenți Mahle

- Garnitura chiulasa

- Rectificat supape

- Semeringuri supape

- Distribuție

- Injectoare recondiționate

- Bujii noi

- Toate furtun de aer noi

- Curățat traseu turbo/inter cooler

- Curățat tot motorul, zici ca e nou

- Si multe altele pe care nu mi le amintesc, bassicaly aproape tot ce se afla sub capota.

 

Practic, motorul este nou, merge rotund rau..

 

Ce am observat după recondiționarea motorului, asa ceva ce ma uimit ? Uleiul nu mai este negru nici după zece mii de KM, am rămas prost.. când mi-a dat omul mașina, după rodaj.. am crezut ca nu are ulei deloc in motor. :))

 

Ce mai trebuie sa fac, e sa curat admisia si sa pun flapsuri noi. Pentru curățare admisiei am sa urmez acest procedeu.

 

Acum doresc sa va intreb, ce parere aveti de aceste flapsuri ? Mecanicul zice ca nu a mai montat aceste flapsuri, dar zice ca in principiu nu ar trebui sa existe probleme...sa le iau sau nu ?

https://lajumate.ro/clapete-vartej-swirl-flaps-bmw-m47-m57-garantate-pe-viata-8651737.html

 

PS: Daca am ales sectiune gresita, va roga sa mutati..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.