Jump to content

Bmw e60 530d eroare necunoscuta


balcflavius

Recommended Posts

Salutare la toti , am o problema cu un bmw e60 530D 2004 cutie automata , mai exact masina dupa 1 minut de la pornire intra in LIMP MODE , fara sa am ceva eroare in Idrive

la diagnoza am avut urmatoarele probleme : 514a-no message from the centre console control panel, receiver egs, transmitter szm stie cineva ce trebuie sa inlocuiesc mai exact ?

post-98120-0-33855900-1583436647_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am avut probleme cu alternatorul , mai exact releul , l-am schimbat cu unul OEM la 300 de lei , ca aveam eroare si de la ABS , DSC , RPA , ACTIVE STEERING , acum pe bord nu mai este nimic , bateria este OEM schimbata in reprezentanta aproximativ acum 2 ani dar a suferit cateva descarcari totale adica pana ce nu a mai pornit masina . poate sa imi zica cineva cat ar trebui sa fie valoarea optima de incarcare ? intre timp o sa ma duc sa fac un test la baterie.Multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am avut probleme cu alternatorul , mai exact releul , l-am schimbat cu unul OEM la 300 de lei , ca aveam eroare si de la ABS , DSC , RPA , ACTIVE STEERING , acum pe bord nu mai este nimic , bateria este OEM schimbata in reprezentanta aproximativ acum 2 ani dar a suferit cateva descarcari totale adica pana ce nu a mai pornit masina . poate sa imi zica cineva cat ar trebui sa fie valoarea optima de incarcare ? intre timp o sa ma duc sa fac un test la baterie.Multumesc

 

Salut,

Valoarea optima de incarcare este calculata de senzorul IBS, nu e una predefinita ca la modelele mai vechi.

Trebuie sa ai state of charge cat mai mare, peste 80%.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

limp mode am avut dupa ce am scos clapetele de acceleratie si am pus dopuri, am montat admisia tot inapoi a mers ok cam 20 km si a intrat in limp mode, apoi la fiecare pornire dupa 1 min 2 cum zici tu intra in limp mode. Am scos apoi pompa aia rotunda pe vacum care actiona clapetele, mai exact am taiat furtunul de vacum si am pus surub pe furtun. Daca ai scos clapetele ca mine, fa cum am zis, daca nu verifica furtunele de vacum sa nu fie spart sau crapat sa piarda vacum.

Si culmea era ca nu dadea nici o eroare la diagnoza..

Edited by Slayer91
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.