Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

PĂŁreri 318i 2002 valvetronic 2.0 benzina 143cp pĂŁreri


J99

Recommended Posts

Salut! Am achiziționat cât de curând un e46 2002 318i valvetronic 2.0 benzina 143 cp.As vrea sa știu ce pĂŁrere aveți despre acest tip de motorizare , și cine are , ce probleme a ĂŽntâmpinat. Am vĂŁzut pĂŁreri de chestia ca e valvetronic și ca e pĂŁcĂŁtos motorul , alții spun ca n au avut nici o problema cu aceasta motorizare , pĂŁrerile sunt ĂŽmpĂŁrțite. Am zis sa scriu și aici fiindcĂŁ forumul e dedicat BMW. Mie unul ĂŽmi place mașina , trage bine , consum chiar relativ mic pentru motorizarea asta , motorul se aude bine , acum sa vedem ce pĂŁreri aveți.. MULȚUMESC FRUMOS! Edited by J99
Link to comment
Share on other sites

1. ii schimbi distributia (intinzatorul de lant este prost facut inca din fabrica)

2. schimbi simeringurile de la supape (se pot schimba odata cu distributie)

2.1. si mai sunt 2-3 garnituri pe acolo de schimbat.

3. 1+2+2.1= 1500-1600 ron

4. in rest e un E46 foarte ok consum/capacitate motor/fasnet

5. bafta

6. niciodata 10w40 in motorul asta !

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Daca vei cauta pe forum, vei vedea ca nu e cel mai fiabil; motorul in sine, daca e in stare buna, e chiar fff ok dpdv performante/consum, in afara de tacanitul injectoarelor/valvetronic la ralanti , un motor silentios (fata de concurenta, la vremea lui). Ca si detinator de N42, pot spune ca mai devreme sau mai tarziu (eu zic ca devreme , ca motorul are o varsta) vei schimba:

 

 

- intinzator+patine/lant-chiar daca intinzatorul e modelul revizuit(cel lung-initial a fost unul mai scurt), patinele sunt dintr-un material plastic, si de uzeaza, fac santuri, ceea ce duce la zornait de lant, sarit de la punct, samd; intinzatorul functioneaza pe baza de presiune de ulei, iar multi utilizatori in loc sa foloseasca uleiurile recomandate 0w30/0w40, utilizau uleiuri din gama 5w40, ceea ce nu era deloc benefic

 

-garnituri: capac culbutori, corp filtru ulei, pompa vacuum

 

-valva pcv +furtune

 

-senzor arbore cotit (crankshaft sensor)

 

-celebrele simeringuri supape(de asta nu scapa nimeni)

 

-uzura axa valvetronic/motoras valvetronic

 

Tot ce am descris mai sus au fost schimbate la o masina ce a ajuns astazi pe la 210 k km, condusa normal, aflata in posesia mea de peste 10 ani, cu istoric cunoscut.

Link to comment
Share on other sites

1. ii schimbi distributia (intinzatorul de lant este prost facut inca din fabrica)

2. schimbi simeringurile de la supape (se pot schimba odata cu distributie)

2.1. si mai sunt 2-3 garnituri pe acolo de schimbat.

3. 1+2+2.1= 1500-1600 ron

4. in rest e un E46 foarte ok consum/capacitate motor/fasnet

5. bafta

6. niciodata 10w40 in motorul asta !

 

 

 

 

 

 

Am inteles! Mulțumesc frumos! Dar ce ulei ĂŽmi recomanzi ?

 

Daca vei cauta pe forum, vei vedea ca nu e cel mai fiabil; motorul in sine, daca e in stare buna, e chiar fff ok dpdv performante/consum, in afara de tacanitul injectoarelor/valvetronic la ralanti , un motor silentios (fata de concurenta, la vremea lui). Ca si detinator de N42, pot spune ca mai devreme sau mai tarziu (eu zic ca devreme , ca motorul are o varsta) vei schimba:

 

- intinzator+patine/lant-chiar daca intinzatorul e modelul revizuit(cel lung-initial a fost unul mai scurt), patinele sunt dintr-un material plastic, si de uzeaza, fac santuri, ceea ce duce la zornait de lant, sarit de la punct, samd; intinzatorul functioneaza pe baza de presiune de ulei, iar multi utilizatori in loc sa foloseasca uleiurile recomandate 0w30/0w40, utilizau uleiuri din gama 5w40, ceea ce nu era deloc benefic

 

-garnituri: capac culbutori, corp filtru ulei, pompa vacuum

 

-valva pcv +furtune

 

-senzor arbore cotit (crankshaft sensor)

 

-celebrele simeringuri supape(de asta nu scapa nimeni)

 

-uzura axa valvetronic/motoras valvetronic

 

Tot ce am descris mai sus au fost schimbate la o masina ce a ajuns astazi pe la 210 k km, condusa normal, aflata in posesia mea de peste 10 ani, cu istoric cunoscut.

 

 

 

 

 

Cam cât te au dus cu totul?. Dar cu pornirea n ai avut probleme?

Edited by J99
Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu exageram , la mine a mers ok si 0w40 , dar bun , nu facaturi, dupa ce am facut simeringurile si scurgerile consuma maxim 200 ml la 10.000 km .

 

eu am decis sa bag in motor numai 5W30

 

acum, fiecare , pe banii si masina lui face ce vrea !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.