Jump to content

ProblemĂŁ electricĂŁ seria 1 120d 163cp 2005


Sebastian93

Recommended Posts

Salut,

 

Am urmĂŁtoarea problemĂŁ, in timp ce conduceam pe autostradĂŁ mi-a luat-o razna instrumentul de bord. A picat deodatĂŁ, abs, dtc, pilotul automat. Indicatori de turații,km și diesel se ĂŽntrerupeau.

 

Motorul nu avea nimic gen ĂŽntreruperi sau alte probleme, mergea normal.

 

Radio, clima, luminile, semnalizĂŁri, avari ĂŽncĂŁ funcționau.

 

Ajuns acasĂŁ a picat și ĂŽnchiderea centralizatĂŁ.

 

Am remediat de 2 ori pânĂŁ acum aceastĂŁ problemĂŁ scoțând borna de la baterie.

 

O am de 4 zile și am constatat cĂŁ dimineața problemei când am plecat la drum plouase puțin iar seara la ĂŽntoarcere pe autostradĂŁ a ĂŽnceput la fel o ușoarĂŁ ploaie ĂŽnainte sĂŁ o ia razna.

 

Când am ajuns acasĂŁ searĂŁ am scos borna iar ĂŽnchiderea centralizatĂŁ și-a revenit ĂŽnsĂŁ ceasul tot la fel rĂŁmase. Cu erorile menționate mai sus.

 

 

In dimineața asta am decontat bateria 1 minut și când am pus-o la loc totul a revenit la normal.

 

MĂŁ aștept sĂŁ mi se ĂŽntâmple din nou, ce o fi? Un scurt circuit? Bateria?

 

Ajutați-mĂŁ va rog frumos sĂŁ i dau de capĂŁt!

Link to comment
Share on other sites

Ieri, imediat când a luat-o razna pentru prima oarã i a pus un tester un amic.

Cu urmĂŁtoarele erori afișate:

 

D358

 

D361

 

4993

 

49A3

 

Bateria cu motorul oprit avea urmĂŁtoarea valoare: 11893,62 mV.

 

Și dacĂŁ intrĂŁ apa, pe unde ar putea la modelul ĂŁsta? CĂŁ interiorul e uscat. Sau cel puțin așa pare la suprafațĂŁ.

Edited by Sebastian93
Link to comment
Share on other sites

Verifica sa nu fie frunze in grilele de scurgere de sub parbriz. Deschizi capota si in ambele parti sub parbriz in zona balamalelor le gasesti , au un gratar de plastic care retine frunzele. Curata aceste gratare astfel incat apa sa se poata scurge, poate de aici este problema ta.
Link to comment
Share on other sites

Nu pune nici un tester..

Un tester nu iti va spune, vai modulul cutare e in apa!! ..Pe stanga-spate..

 

Verifica cu ti s-a zis mai sus.

Apoi cauta in newtis (parca spune..) unde sunt modulele electronice in masina si verifica sarguincios orice urma de apa umezeala. Si de acolo in sus te asiguri ca nu gasesti membrane rupte, scurgeri blocate..

 

In principiu ar trebui sa ajungi usor la acele module, nu iti trebuie cine stie ce scule..

 

La service daca te duci vor face acelasi lucru pe banii tai.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ieri, imediat când a luat-o razna pentru prima oarã i a pus un tester un amic.

Cu urmĂŁtoarele erori afișate:

 

D358

 

D361

 

4993

 

49A3

 

Bateria cu motorul oprit avea urmĂŁtoarea valoare: 11893,62 mV.

 

Și dacĂŁ intrĂŁ apa, pe unde ar putea la modelul ĂŁsta? CĂŁ interiorul e uscat. Sau cel puțin așa pare la suprafațĂŁ.

 

 

problema mare la tensiunea asta, bateria este descarcata !!!

1. Tensiunea la bornele bateriei

 

Tensiunea la borne se poate masura cu un voltmetru digital si este direct proportionala cu starea de incarcare a bateriei, insa este influentata si de temperatura electrolitului, asa cum arata tabelul de mai jos. Valorile din tabel sunt valabile pentru o baterie plumb-acid, "fara intretinere", cu tehnologie Calciu, sau o baterie de tip AGM.

 

Starea de incarcare

 

Temp. 100% 75% 50% 25% 0%

 

49 12,793 V 12,563 V 12,313 V 12,013 V 11,773 V

37 12,788 V 12,558 V 12,308 V 12,008 V 11,768 V

26 12,780 V 12,550 V 12,300 V 12,000 V 11,760 V

10 12,752 V 12,522 V 12,272 V 11,972 V 11,732 V

-12 12,672 V 12,442 V 12,192 V 11,892 V 11,652 V

-18 12,646 V 12,416 V 12,166 V 11,866 V 11,626 V

 

succes !!!

Link to comment
Share on other sites

Petreop, omu' zice ca bateria are 11893,62 mV adica 11.9V cu motorul OPRIT.

Eu nu cred ca e de la baterie..

 

A mea baterie saraca de cate ori a ajuns de nu se aprindeau (pardon se stingeau cand puneam contactul..) becuri in bord! Descarcata la 9V (foarte grav!) la temperaturi de 3-4 grade..

 

Si tot porneste vesel a doua zi.. dupa un drum in ziua precedenta, lucru si inapoi.

 

Ce mai e de zis?

 

El are problema cu apa infiltrata pe undeva.. ca bordul lumineaza ca pomul de craciun cand a plouat sau ploua..

E o urgenta sa caute cauza sau/si sa o elimine..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Petreop, daca tot ai adus vorba de baterie, pentru ca am o baterie proasta pe masina m-am dus la ei sa puna aparutul lor de masurat capacitatea. M-au trimis la plimbare sa-mi incarc bateria mai intai dupa ce i-am pus sa scoata 3 testere de baterie, nu unu..

Stiai ca un dealer de BATERII considera ca 1/2h-45min de condus masina e insuficient a incarca complet bateria de masina!?

 

Trebuie sa o dai jos de pe masina saptamanal, sau sa o incarci cu incarcator!

 

Ce zici de asta?

ca pare ca stii mai multe despre baterii.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Petreop, daca tot ai adus vorba de baterie, pentru ca am o baterie proasta pe masina m-am dus la ei sa puna aparutul lor de masurat capacitatea. M-au trimis la plimbare sa-mi incarc bateria mai intai dupa ce i-am pus sa scoata 3 testere de baterie, nu unu..

Stiai ca un dealer de BATERII considera ca 1/2h-45min de condus masina e insuficient a incarca complet bateria de masina!?

 

Trebuie sa o dai jos de pe masina saptamanal, sau sa o incarci cu incarcator!

 

Ce zici de asta?

ca pare ca stii mai multe despre baterii.

 

nu sesizez daca esti ironic sau nu ?

 

oricum, din cunostintele si experienta acumulata pt sa-ti spun sincer ca:

- un accumulator auto nu este incarcat 100% niciodata pe masina.

- un accumulator auto nu va atinge parametri dati de constructor decat atunci cand

este incarcat pe banc.

- parametri respectivi vor scadea imediat ce accumulatorul respectiv este pus pe agregat.

- in general accumulatorul isi consuma viata in timp... facand ce stie el mai bine, adica ciclurile de descarcare-incarcare.

- in majoritatea cazurilor accumulatorul in circuit este incarcat in proportie de 75-80 %.

- niciodata... asa cum am spus mai sus accumulatorul auto nu v-a fi incarcat 100% in circuit.

- marea majoritate a accumulatoarelor auto au nevoie de o tensiune de incarcare pe agregat cuprinsa intre: 13,8 - 14,4 volti.

- valorile peste 14,4 v duc in timp la sulfatarea lui.

- valorile sub 13,8 v duc in timp la descarcarea prematura.

- ambele cazuri au aceeasi soarta (scurtarea vietii de functionare)

- tensiunile referinta a nivelului de incarcare in functie de temp. sunt mai sus.

 

bafta !

 

p.s. daca am plictisit pe cineva sa considere ca acest post este inexistent !

Edited by petreop
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pacat ca topicul asta nu este despre baterii de masina.

Tare ma tem ca bateria saraca n-are nici o vina.. dar sa nu ne mai contrazicem. Sa vedem ce gaseste OP.

 

...De ce trebuie sa sesizezi daca sunt ironic sau nu? Te ajuta la raspunsul cautat? Dar asta trebuie sa ramana doar o intrebare retorica. Deci nu este deloc necesar sa imi raspunzi. Doar am reactionat ca la o acuza.

 

De multe ori imi povestesc experientele personale plictisind pe unii.. pe altii foarte probabil nu.

Nu poti sa multumesti pe toata lumea.

 

 

E clar ca stii destule despre baterii.

Nu inseamna ca personal si accept tot ce spui.

Fiecare cu experienta lui.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pacat ca topicul asta nu este despre baterii de masina.

Tare ma tem ca bateria saraca n-are nici o vina.. dar sa nu ne mai contrazicem. Sa vedem ce gaseste OP.

 

...De ce trebuie sa sesizezi daca sunt ironic sau nu? Te ajuta la raspunsul cautat? Dar asta trebuie sa ramana doar o intrebare retorica. Deci nu este deloc necesar sa imi raspunzi. Doar am reactionat ca la o acuza.

 

De multe ori imi povestesc experientele personale plictisind pe unii.. pe altii foarte probabil nu.

Nu poti sa multumesti pe toata lumea.

 

 

E clar ca stii destule despre baterii.

Nu inseamna ca personal si accept tot ce spui.

Fiecare cu experienta lui.

 

 

m-am lamurit... erai ironic !

 

in alta ordine de idei nu trebuie sa accepti tot ce spun eu.

nu spun eu cum functioneaza accumulatorii auto... ci producatorii lor.

eu doar am citat din diverse proceduri de lucru si functionare.

 

bafta !

Link to comment
Share on other sites

m-am lamurit... erai ironic !

 

in alta ordine de idei nu trebuie sa accepti tot ce spun eu.

nu spun eu cum functioneaza accumulatorii auto... ci producatorii lor.

eu doar am citat din diverse proceduri de lucru si functionare.

 

bafta !

Tu nu ai inteles nici macar cand am fost foarte explicit ca nu trebuie sa imi raspunzi, nu mi-ai respectat dorinta(!) ce sa mai vorbim despre alte lucruri!?

[un lucru care il evit la maxim este acela de a discuta persoana mea in public. (Pentru ca nu se merita) Dar tu nu ai inteles..]

Nu are rost sa iti bati capul sa descoperi cand sunt ironic. Dar probabil asta te va supara, dar efectiv nu am avut cum sa iti spun altcumva..

 

Ramane sa respectam ce spun fabricantii si producatorii de baterii.

O spun fara ironie intelegi?

 

Deaigur, bafta.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Am avut aceiasi problema recent si iti pot spune ca daca ai senzori de parcare este 100% de la modulul pentru senzorii de parcare.

 

Si eu am fost sceptic la inceput pana mi-am luat inima in dinti si am desfacut portbagajul ca sa accesez PDC-ul care intr-adevar era plin de apa....

 

Este o problema foarte comuna la e87...

 

 

Aici ai un video ca sa il gasesti.

 

 

 

Iti recomand totusi sa gasesti locul pe unde curge apa si sa faci ceva ca sa opresti surgerea de apa in locasul respectiv...

Alternativ ai putea sa gasesti alt loc in care sa asezi modulul, undeva unde sa nu ajunga apa... La mine de exemple curgea apa prin garnitura de la stopul din dreapta...

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

 

Si eu am fost sceptic la inceput pana mi-am luat inima in dinti si am desfacut portbagajul ca sa accesez PDC-ul care intr-adevar era plin de apa....

 

Este o problema foarte comuna la e87...

 

 

Excelenta prima postare pe forum!

 

Confirma presupunerea mea.

 

Dealtfel Bun Venit pe forum!

 

Asa am inceput si eu; cu temeri.

Apoi am inceput sa adun scule ce le consider necesare. Si am ajuns sa desfac multe, multe de pe masina.

 

Sa mai scrii exeperientele tale.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am avut aceiasi problema recent si iti pot spune ca daca ai senzori de parcare este 100% de la modulul pentru senzorii de parcare.

 

 

Salutare și mulțumesc tuturor de rĂŁspunsuri.

 

Nu are senzori de parcare dar nici n-am dat jos sĂŁ vĂŁd dacĂŁ existĂŁ modulul mai sus menționat.

 

Am curĂŁțat grilele de frunze de sub capotĂŁ, nu erau ĂŽnfundate, avea loc sĂŁ se scurga apa.

 

Am deja 1000km + fĂŁcuți și problema nu a mai reapĂŁrut. Când eram pe pilot automat, cred cĂŁ am derapat pe zebrĂŁ și a apĂŁrut martorul de la dtc, a trebuit doar sĂŁ o repornesc și a dispĂŁrut.

 

Am spĂŁlat o chiar azi și m-am uitat sa vad daca nu se filtreazĂŁ apĂŁ pe la haion. Totul pare ok!. In schimb am vĂŁzut cĂŁ la parbriz, pe partea șoferului, garnitura e siliconata de un amator. CârpealĂŁ ieftinĂŁ și mĂŁ gândesc cĂŁ poate ar fi intrat apĂŁ pe acolo. UrmeazĂŁ sĂŁ i schimb parbrizul in urmĂŁtoarele sĂŁptĂŁmâni cĂŁ e spart de la proprietarul anterior și poate cu puțin noroc prind o mânĂŁ profesionistĂŁ sĂŁ l punĂŁ cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.