Jump to content

Debitmetru


Recommended Posts

Salut! Am si eu o mica problema cu lagul la accelerare atunci cand se ĂŽncĂŁlzește motorul, Am scos mufa de la debitmetru cu motorul pornit si atunci cand scot mufa se schimba putin mersul motorului, am dat o turĂŁ cu ea si nu se simte nimic... merge la fel ca si debitmetru conectat. Pe diagnozĂŁ nu-mi da absolut nimic... Edited by stefanel
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am si eu o mica problema cu lagul la accelerare atunci cand se ĂŽncĂŁlzește motorul, Am scos mufa de la debitmetru cu motorul pornit si atunci cand scot mufa se schimba putin mersul motorului, am dat o turĂŁ cu ea si nu se simte nimic... merge la fel ca si debitmetru conectat. Pe diagnozĂŁ nu-mi da absolut nimic...

 

Salut,

 

Masina fiind....?

Link to comment
Share on other sites

Scuze, am uitat sa mentionez. Masina este un seria 3 e90 din 2005 m47

 

Salut,

 

Galeria de admisie e curata? In spatele ei e un senzor care trebuie desfacut si vazut daca nu e infundat cu calamina, aceasta e o posibila cauza.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Galeria de admisie e curata? In spatele ei e un senzor care trebuie desfacut si vazut daca nu e infundat cu calamina, aceasta e o posibila cauza.

 

Admisia a fost curĂŁțatĂŁ+senzorul de pe admisie. ProblemĂŁ este ca atunci cand am lag nu am vaccum pe furtunasul de la egr, și atunci cand masina trage bine, am vaccum pe furtunas. Egr-ul este curat si el...

Link to comment
Share on other sites

Admisia a fost curĂŁțatĂŁ+senzorul de pe admisie. ProblemĂŁ este ca atunci cand am lag nu am vaccum pe furtunasul de la egr, și atunci cand masina trage bine, am vaccum pe furtunas. Egr-ul este curat si el...

 

Trebuie sa verifici sistemul de vacuum, rezervor, pompa vacuum, electrovalvele, nu stiu daca ai si suportii motor cu vacuum. Verifica capsula egr sa vezi daca tine vacuum, si pe cea de la turbina daca ai.

Edited by Ali
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa verifici sistemul de vacuum, rezervor, pompa vacuum, electrovalvele, nu stiu daca ai si suportii motor cu vacuum. Verifica capsula egr sa vezi daca tine vacuum, si pe cea de la turbina daca ai.

 

Electrovalva de la egr am schimbat-o acum nu stiu daca are și turbina electrovalva... ciudat ca face doar la cald, nu mereu... Cand o apuca pe ea. Cum pot verifica capsula egr ? Lagul este este intre 800 si 2200 turati cand apas talpa ĂŽncepe sĂŁ tragĂŁ pe la 2200...

Edited by stefanel
Link to comment
Share on other sites

Electrovalva de la egr am schimbat-o acum nu stiu daca are și cea de la turbina... ciudat ca face doar la cald, nu mereu... Cand o apuca pe ea. Cum pot verifica capsula egr ? Lagul este este intre 2000 si 3000 turati cand apas talpa cand sunt pe la 2000 turati am lag de 3 sec pana rĂŁspunde la accelerare...

 

Sw verifica cu o swringa mare sau cu o pompa de vid de mana. Eu cred ca are legatura cu electrovalva de la turbina, e dusa, cand a fost schimbata ultima oara?

Link to comment
Share on other sites

Sw verifica cu o swringa mare sau cu o pompa de vid de mana. Eu cred ca are legatura cu electrovalva de la turbina, e dusa, cand a fost schimbata ultima oara?

[/quote

 

La electrovalva de la turbo nu am umblat ca nu stiu daca are.. am schimbat o doar pe cea de egr... turbina a fost reconditionata acum 60k.

Link to comment
Share on other sites

Faci un test de air mass cu ISTA si acolo poti sa vezi daca debitmetrul isi mai face treaba .La motoarele alea eroarea pe debitmetru apare doar cand deja e mort de tot . Dar pana atunci , nu-si mai face treaba bine . Simptomele seamana cu debitmetru obosit .
Link to comment
Share on other sites

Faci un test de air mass cu ISTA si acolo poti sa vezi daca debitmetrul isi mai face treaba .La motoarele alea eroarea pe debitmetru apare doar cand deja e mort de tot . Dar pana atunci , nu-si mai face treaba bine . Simptomele seamana cu debitmetru obosit .

 

Si atunci cand motorul se incalzeste apare lagul si nu mai trage bine, o sa fac o diagnozĂŁ sa vad cum se prezintĂŁ, cam ce valori ar trebui sa aiba ?

Link to comment
Share on other sites

Si atunci cand motorul se incalzeste apare lagul si nu mai trage bine, o sa fac o diagnozĂŁ sa vad cum se prezintĂŁ, cam ce valori ar trebui sa aiba ?

 

Ai pe diagnoza valoare ceruta si valoare in timp real, vei vedea daca nu e in regula.

Link to comment
Share on other sites

Da se vad toate valorile, doar ca actuatorul daca nu i da etoare pe el, inseamna ca nu e stricat complet, cateodata actioneaza corect= trage bine, cateodata nu=are lag

 

Pe diagnozĂŁ am verificat absolute tot ĂŽnafara de valorile de la debitmetru, injectoarele sunt foarte bune, pe diagnozĂŁ nu am absolut nici o eroare, mi-e greu sa cred ca am actuatorul dus pentru ca are 60 K de cand e schimbat si el ... si inca ceva, nu prea inteleg de ce nu am vaccum pe furtunasul de la egr atunci cand masina este iN lag si nu trage cum trebuie... atunci cand am vaccum pe furtunas masina trage de rupe.

Edited by stefanel
Link to comment
Share on other sites

Cand nu ai vacum pe furtunasul de la EGR, inseamna ca e inchis . Vacumul e comandat de calculatorul DDE prin actuatorul/electrovalva respectiva . Calculatorul iti comanda deschiderea EGR in functie de parametrii de functionare ai motorului - in general pentru a reduce noxele . Dar totul e legat - parametrii pe admisie, debitmetru, supraalimentare, gazele de evacuare etc . Nu te lamuresti din vorbe - trebuie sa faci testele din ISTA - air mass, charge pressure etc . Sau incerci cu un debitmetru in mintile lui, daca zici ca restul sunt schimbate .
Link to comment
Share on other sites

Cand nu ai vacum pe furtunasul de la EGR, inseamna ca e inchis . Vacumul e comandat de calculatorul DDE prin actuatorul/electrovalva respectiva . Calculatorul iti comanda deschiderea EGR in functie de parametrii de functionare ai motorului - in general pentru a reduce noxele . Dar totul e legat - parametrii pe admisie, debitmetru, supraalimentare, gazele de evacuare etc . Nu te lamuresti din vorbe - trebuie sa faci testele din ISTA - air mass, charge pressure etc . Sau incerci cu un debitmetru in mintile lui, daca zici ca restul sunt schimbate .

 

Da, restul sunt schimbate, am scos mufa de la debitmetru cu motorul pornit si nu s-a simțit nimic, doar s-a schimbat sunetul motorului, motorul trĂŁgea la fel fĂŁrĂŁ debitmetru ... nici o schimbare de putere.

Link to comment
Share on other sites

Scoti furtunasul de vacuum ce intra in EGR, ii pui un surub si mergi asa cu masina. Daca lagul dispare, electrovalva EGR e dusa. Nu apare pe tester electrovalva. Actuatorul turbinei este electric, daca ceva nu functioneaza, apare eroare pe tester 100%.

Inca o chestie... cumparati electrovalva NOUA, nu din dezmembrari!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Scoti furtunasul de vacuum ce intra in EGR, ii pui un surub si mergi asa cu masina. Daca lagul dispare, electrovalva EGR e dusa. Nu apare pe tester electrovalva. Actuatorul turbinei este electric, daca ceva nu functioneaza, apare eroare pe tester 100%.

Inca o chestie... cumparati electrovalva NOUA, nu din dezmembrari!

 

Am mers cu ERG dezactivat si lagul dispare dar masina nu trage in parametri ei...

Link to comment
Share on other sites

Scoti furtunasul de vacuum ce intra in EGR, ii pui un surub si mergi asa cu masina. Daca lagul dispare, electrovalva EGR e dusa. Nu apare pe tester electrovalva. Actuatorul turbinei este electric, daca ceva nu functioneaza, apare eroare pe tester 100%.

Inca o chestie... cumparati electrovalva NOUA, nu din dezmembrari!

Eroare de actuator turbo apare doar daca cade definitiv partea electronica, am inteles ca ar putea si sa nu actioneze cateodata, asta din discutii si cu alti membri

Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni, am scris sa TESTEZE cu furtunasul de vacuum scos din EGR ca vada daca electrovalva functioneaza sau nu. Am avut acelasi motor si aceeasi problema. Daca cu furtunasul scos nu mai are lag, atunci 100% e dusa electrovalva.

 

@Luca77 @seaman Am avut probleme si cu actuatorul turbinei si aparea eroare pe ISTA. Nu era cazuta partea electronica ci erau rupti cativa dinti de la rotitele din interiorul acestuia. Am schimbat actuatorul electronic si eroarea a disparut. Electrovalva EGR cand era defecta, nu aveam eroare pe ISTA! Doar cand faceam charge pressure test, imi aparea ca sugestie sa verific daca electrovalva e buna, dar cod specific pe ea, nu aveam.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.