Jump to content

Viitor owner F10 520d N47T


Loewe123

Recommended Posts

Salutare, in maxim 10 zile voi fi proprietar al unui F10, voi fi al doilea proprietar iar masina are full service history. Sper sa fiu norocos, deocamdata suna bine.Am condus masina, motorul suna bine exterior, in interiorul masinii de abia daca se aude, nu vibratii. Cutia automata ZF 8 rapoarte schimba fara sa simti si nu a smucit deloc la plecari lente sau mai agresive. Masina are 120.000 mile. Am folosit un VIN decoder si voi posta detaliile mai jos.

 

Vehicle information

 

Body Type Saloon

Steering Right Hand Drive

Engine N47T

Displacement 2

Power 135kw / 184hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour Space-grey metallic (A52)

Upholstery Leather "Dakota"/schwarz (LCSW)

 

 

 

Comfort and interior equipment

 

S4U2​

Eco pro​

S4AT​

Interior trim finishers black high-gloss​

S494​

Seat heating driver/passenger​

S441​

Smoker package​

S431​

Interior mirror with automatic-dip​

S423​

Floor mats velours​

S428​

Warning triangle and first aid kit​

S430​

Interior/outside mirror with auto dip​

 

Multimedia

 

S6VC​

Control, Combox​

S6WA​

Instrument panel with extended scope​

S6AA​

BMW TeleServices​

S698​

Area-Code 2 for DVD​

S6FL​

USB/audio interface​

S677​

HiFi system Professional DSP​

S644​

Preparation f mobile phone w Bluetooth​

S6AB​

Control, Teleservices​

-​

 

Driver assistance and lightning

 

S508​

Park Distance Control (PDC)​

S5DF​

Active cruise control+stop&go function​

S524​

Adaptive Headlights​

S502​

Headlight cleaning system​

S522​

Xenon Light​

S5AC​

High-beam assistant​

 

Wheels and drive

 

 

S2PA​

Locking wheel bolt​

S205​

Automatic transmission​

S258​

Tyres with runflat properties​

S230​

Extra package, EU-speciifc​

S2K1​

BMW LA wheel, V spoke 236​

 

Environment and safety

 

S877​

Omission of non-combined operation​

S8V1​

Information plate​

S8TN​

Daytime driv.lights adjus.via light menu​

S8SC​

Telematics access request,country-spec.​

S8S2​

Coding, alarm signal​

S8TF​

Active pedestrian protection​

S812​

National version England / Ireland​

S850​

Dummy-SALAPA​

S8KA​

Oil service interval 24 mths / 30,000 km​

S8S3​

Automatic locking during starting​

S880​

On-board literature, English​

S8SM​

Car ident. number visible from outside​

S302​

Alarm system​

S853​

Language version, English​

S8TG​

Thiefproofing device​

 

Other equipment

 

 

S1CC​

Auto start/stop function​

S1CD​

Brake Energy Regeneration​

S1CA​

Selection of COP-relevant vehicles​

S1CB​

CO2 equipment​

 

Am vazut pe youtube cum poti debloca optiuni care au fost dezactivate de cei de la BMW. De abia astept sa descopar chestii noi.

Sfaturi de la voi cu cea mai mare placere le voi citi si aplica.

As mai avea ceva intrebari: citisem pe un forum din ro cum ca ai putea sa iti programezi cheia sa poti porni motorul remotely si clima (o preconditionare a masinii) dar nu mai reusesc sa gasesc.

Alta optiune ar fi BMW connected apps unde la fel de pe telefon remotely access la faruri claxon climate control si engine start. O fi a mea compatibila?

Precizez ca am ca unitate de display din cate cred eu NBT evo id 4 nu cred ca e CIC photo atasata. https://ibb.co/HXfDzj2

Multumesc si va doresc o zi buna.

Link to comment
Share on other sites

Inainte de toate, de ce e volanul pe partea gresita?

 

Scuzele mele,nu am precizat ca eu sunt in UK si locuiesc aici.

Din ce stiu eu, RAR-ul nu mai inscrie masini cu volan pe dreapta. DAca ai de cand sa-i faci conversia volanului de pe stanga pe dreapta, e ok.

La fel scuze, am omis faza cu uk.

Cat despre conversie nu stiu daca inca o sa am masina cand ma gandesc sa vin definitiv in tara, daca voi face vreodata pasul de a ma intoarce acasa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Loewe123@ Nu am vazut nicaieri ca ai fi folosit masina in UK, nu as putut fi de acord cu o inmatriculare in Ro a unei masini cu volan pe dreapta.

Poti activa/anula diferite functii cu aplicatii gen Bimmercode sau Carly

Din poza se vede ca ai navigatia Business sau ma insel eu?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

As mai avea ceva intrebari: citisem pe un forum din ro cum ca ai putea sa iti programezi cheia sa poti porni motorul remotely si clima (o preconditionare a masinii) dar nu mai reusesc sa gasesc.

Alta optiune ar fi BMW connected apps unde la fel de pe telefon remotely access la faruri claxon climate control si engine start. O fi a mea compatibila?

 

Nu se poate programa nimic din cheie. Ai nevoie de un sistem de încălzire auxiliară, orice ar fi.

 

Cu BMW Connected într-adevăr poți activa claxon, faruri și chiar pornirea ventilației (atenție, ventilație doar, fără Climă).

 

Remote engine start nu se poate face oficial.

 

Din 2013+ cel mai probabil e NBT cu ID4. Merge sigur aplicația Connected. La F30 îmi mergea fără probleme (tot NBT ID4). Din ce an e?

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Loewe123@ Nu am vazut nicaieri ca ai fi folosit masina in UK, nu as putut fi de acord cu o inmatriculare in Ro a unei masini cu volan pe dreapta.

Poti activa/anula diferite functii cu aplicatii gen Bimmercode sau Carly

Din poza se vede ca ai navigatia Business sau ma insel eu?

Crede-ma ca doar ce am inceput sa invat despre BMW masina am condus o doar odata si m-am axat mult pe partea mecanica apoi am cautat despre masina si ce poate avea etc. Din ce am mai citit pe wiki ar trebuie sa am CIC high sau NBT, habar nu am daca e business sau nu. Oricum o sa revin cu foarte multe detalii imediat ce o am.

Mersi de reply, nici eu nu sunt de accord cu volan pe dreapta in Ro tinand cont de drumurile patriei....

Nu se poate programa nimic din cheie. Ai nevoie de un sistem de ĂŽncĂŁlzire auxiliarĂŁ, orice ar fi.

 

Cu BMW Connected ĂŽntr-adevĂŁr poți activa claxon, faruri și chiar pornirea ventilației (atenție, ventilație doar, fĂŁrĂŁ ClimĂŁ).

 

Remote engine start nu se poate face oficial.

 

Din 2013+ cel mai probabil e NBT cu ID4. Merge sigur aplicația Connected. La F30 ĂŽmi mergea fĂŁrĂŁ probleme (tot NBT ID4). Din ce an e?

O sa ma uit dupa un retrofit daca nu ma pot acomoda cu iesitul pana la masina, pornit motor clima, venit inapoi in casa.Cu toate ca nu suntem printesedar mi ar fi placut comoditatea de a face remotly. Masina e fabricata 16/01/2012 conform vin decoder. Mersi de reply

 

ala nici macar CIC nu e, e defapt un CD player fara navi

Cred ca gresesti sau eu gresesc incercand sa te corectez dar conform bimmer tech net daca dai search pentru Do I Have CIC, NBT or NBT Evo o sa vezi un articol super. Ideal e sa ai acces la masina si e f simplu sa iti dai seama ce iDrive ai.

Dar mersi de reply

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ok. O sa ma interesez de un retrofit pt evo id 4/5 cu ecran lat.

Ce ulei recomandati? Sunteti de accord cu Ravenol? Este tipul tanar de pe youtube care pare ca nu lauda ravenolul pentru bani.

N47 vs n47T acel T reprexinta ca a fost adresata problema cu lantul de distributie sau mai bine zis rotita care manca din lant in timp?

Ce produse folositi pt intretinerea unei Dakota Leather? Dakota/Nevada Leather

 

Used on most model’s base trims. This is a lower grade leather, usually corrected-grain or even created from the split, and coated with a synthetic polymer paint. Its surface is embossed with an artificial grain.

 

Motorina cu cifra octanica mare sau normala? Nu vreau sa sun rautacios dar multi mecanici mi au zis ca motorina din UK ar fi mai calitativa decat cea din ro.

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ tot mergi spre retrofit, mergi direct spre ceva cu EVO ID6. Așa o sĂŁ ai ulterior și Carplay...etc.

Eu unul am pus doar uleiul BMW OE la N47 și continui așa și la B47

T = Technical Update. S-au rezolvat unele probleme dar nu ești scutit de schimbarea distribuției dacĂŁ prezintĂŁ probleme/simptome (vezi topicul dedicat)

 

Pentru piele eu folosesc pentru curĂŁțare soluția OE BMW Foam Leather Cleaner. Iar pentru curĂŁțare/prevenire am luat un kit Gyeon Q2M Leather Set Strong: .Leather Cleaner Strong + LeatherCoat. E tare cĂŁ vine cu tot cu perie curĂŁțare, aplicator și cârpe de microfibrĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

La partea cu motorina cauta sa pui cu adaos cat mai mic de BIO-diesel. In Romania, sortimentul de motorina premium de la Rompetrol, are 0% bio-diesel in compozitie. Bio-dieselul se pare ca nu e aĂâ˘a ok pentru viata DPF-ului. De altfel Ăâ˘i in cartea masinii este mentionat acest lucru.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.