Jump to content

Probleme BMW F30


Recommended Posts

Salutare, sunt nou printre posesorii de bmw si detin un F30 de ceva timp dar am ceva probleme.

Pe tester am eroare B7F6A3 ( Instrument cluster: Failure voltage supply ), Terminal 30.

Am tot incercat sa mi rezolv alta problema cu PDC ul si cred ca am ars vreo siguranta sau chiar clusterul din bord..

Nici head'up display nu mai functioneaza sub nici o forma.

Aveti idee de vreo rezolvare?

Link to comment
Share on other sites

Mufa senzorilor o gasesti in newtis pe net. Cauta dupa vinul masinii.

 

Daca scoti borna de minus verifici toate sigurantele, schimbi ce gasesti ars si pui borna la loc nu apare nici o eroare.

 

Cine ti-a zis ca daca scoti sigurante pe rand apar erori??

 

Cel mai probabil apar erori cand deconectezi alte componente CONECTATE modului respectiv! Asta e altceva. Cum ar fi mufa modulului pdc, cand acesta are tensiune pe el.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Datorita 'izolarii' si suspendarea contractului de munca, m am decis sa o 'mesteresc' eu si am deconectat plusul de la baterie, dar problema e ca am atins caroseria cu cheia si am facut un scurt si de atunci cred ca am ars ceva.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Scuze de spam, am gasit exact problema pe care o intampin.

Symptoms:

 

The time and date in the instrument cluster and in the Central Information Display are lost.

The fault code memory entry ”Power supply switched off (terminal 30F)” is stored in the instrument cluster.

Cause:

 

The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the JBE: Reset or shutdown of terminal 30F.

 

Reset or cutoff of terminal 30F is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit.

 

Procedure:

 

If there is an impairment (e.g. time was lost; see above symptoms), the test module 'Energy diagnosis' helps in finding the cause of the problem in the vehicle energy system: run the test module.

 

If the vehicle had a breakdown due to a flat battery despite the reset or cutoff of terminal 30F, it is usually the case that the control units supplied via this terminal are not the likely cause.

Aveti idee de o rezolvare? stergand eroarea din tester nu rezolva.

Link to comment
Share on other sites

Asta e rezolvarea.

Scrie in textul pus de tine:

"test module 'Energy diagnosis' helps in finding the cause of the problem in the vehicle energy system: run the test module."

 

Trebuie sa pornesti testul "energy diagnostic" si prin el afli ce defect ar putea fi. Eventual se reseteaza daca nu gaseste nimic..

Este vorba de un circuit in bucla caruia i s-a pierdut alimentarea de cateva ori, de prea multe ori si ca a atare a fost deconectat.. Este conectat prin JBE mentionat ei.

Ce tester ai folosit?

Ideal ar fi sa ai ISTA+.

 

(Da "mura-in-gura" in engleza..)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Datorita 'izolarii' si suspendarea contractului de munca, m am decis sa o 'mesteresc' eu si am deconectat plusul de la baterie, dar problema e ca am atins caroseria cu cheia si am facut un scurt si de atunci cred ca am ars ceva.

Eu am zis borna de minus.

De ce nu ai fost atent.

Sau ai facut-o inainte sa zici despre problema..

 

Intotdeauna deconecteaza borna de MINUS mai intai.

Apoi pe cea de plus daca trebuie si vrei extra-siguranta sau un job mai de lunga durata..

 

Se intampla des problema descrisa de tine daca desfaci plusul mai intai.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa iei borna minus jos pt.min.jumatate de ora,am avut o problema pe inchiderea centralizata cu o eroare pe un terminal(10).Dupa ce am vizitat N electricieni ,la care imi spuneau fiecare altceva se schimb,am gasit explicatia si rezolvarea pe un forum din USA.Din cauza unui soc de tensiune,anumite module o iau razna ,in cazul meu cel de inchidere .
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Revin cu rezolvare (in cazul meu), am incurcat pozitia la o siguranta si de aceea intra eroarea aceea, cand am pus-o unde trebuie, totul si-a revenit, inclusiv Head up display este din nou functional deoarece terminal 30 cand nu este alimentat, automat face switch off la terminal 15(HUD).
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Revin cu rezolvare (in cazul meu), am incurcat pozitia la o siguranta si de aceea intra eroarea aceea, cand am pus-o unde trebuie, totul si-a revenit, inclusiv Head up display este din nou functional deoarece terminal 30 cand nu este alimentat, automat face switch off la terminal 15(HUD).

Data viitoare fa o poza la tablou si asa stii locul lor (un punct de referinta) in care trebuie sa bagi sigurantele daca scoti vreuna sa testezi sau sa o verifici daca e arsa sau altceva..

 

Multumim de raportarea solutiei problemei.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.