Jump to content

Cati km sunt prea multi?


claudiuu

Recommended Posts

La tine e doar o problema de timp, nu esti patit inca.

Vezi ca piesele alea "minore", OE, costa cat jumatate din ce ai facut tu la masina ta.

 

Fiecare isi intretine masina cum vrea, evident ca poti sa o iei cu 250k si sa bagi piese aftermarket in ea, pentru ca altfel, dupa cum am spus, vei ajunge sa bagi contravaloarea ei in piese OE, si nu multi accepta asta. E ca o dauna totala.

 

Daca pe tine te multumesc piesele aftermarket, sa fii tu fericit si sa te tina masina.

Dar aia cu "nu exista nici o diferenta intre OE si OEM" tine-o pentru tine.

Edited by paul_e88
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ce tampenii spun unii vis-a-vis de rulaj normal ca sunt importanti km masinii, dupa 200k km incepi sa bagi bani, unele marunte altele nu prea, exemplu la F10: fulie vibrochen+kit transmisie+ fulie alternator, flansa antigel crapata, brate inferioare fata, flansa cardan, garnituri termoflot, bucsa grup, telescop portbagaj, furtun epurator. Si astea sunt chestii cam generale ce se duc la acest model. Mai este varianta sa mergi pana pica de tot dar daca vrei sa ai o masina pe care te poti baza, costa!

Deci da, dupa 200k bagi bani!

Link to comment
Share on other sites

La tine e doar o problema de timp, nu esti patit inca.

Vezi ca piesele alea "minore", OE, costa cat jumatate din ce ai facut tu la masina ta.

 

Fiecare isi intretine masina cum vrea, evident ca poti sa o iei cu 250k si sa bagi piese aftermarket in ea, pentru ca altfel, dupa cum am spus, vei ajunge sa bagi contravaloarea ei in piese OE, si nu multi accepta asta. E ca o dauna totala.

 

Daca pe tine te multumesc piesele aftermarket, sa fii tu fericit si sa te tina masina.

Dar aia cu "nu exista nici o diferenta intre OE si OEM" tine-o pentru tine.

 

Daca ai avea putina educatie financiara ti-ai da seama singur ca de multe ori este doar o teapa data doar ca sa le bagi mai multi bani in buzunar si se profita de tine prin strategii de marketing, dar cine sunt eu sa dau sfaturi.. pana la urma cand faci bani usor sau ii primesti de la mami si tati e normal sa cumperi orice ti se recomanda.. de multe ori am fost mai multimit cu experiente mai placute de alte branduri decat cele cu care iese masina din fabrica.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@ bmwiosif

Eu nu am spus ca bagi 10.000 doar in manopera, ci ca absolut intreaga punte fata, incluzand toate articulatiile, caseta de directie, discuri si placute, plus manopera, atat costa cu piesele originale bmw

 

 

Evident, sunt octavii si opel astra din 2010 cu pana in 150k km si 5000/6000 euro si intretinere la jumate, insa se duce bagabonteala, nu mai ai bmw

Edited by edit
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

cand faci bani usor sau ii primesti de la mami si tati e normal sa cumperi orice ti se recomanda.. de multe ori am fost mai multimit cu experiente mai placute de alte branduri decat cele cu care iese masina din fabrica.

 

Super! Te lasam sa te bucuri de acele experiente :bye:

Link to comment
Share on other sites

de multe ori am fost mai multimit cu experiente mai placute de alte branduri decat cele cu care iese masina din fabrica.

 

Poti sa-mi dai cateva exemple, te rog? De curiozitate, ca de cand merg eu cu marca asta n-am gasit nicio piesa aftermarket mai buna ca cea originala..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am auzit cazuri si cazuri dar niciodata ca masina noua nu este mai buna ca una sh, conduc una sh, ca referire la piese, am pus discuri originale si se cunoaste diferenta enorma fata de cele vechi de erau pe masina.

Alt aspect legat de masina noua, evident ca am auzit cazuri de genul, seria 7 2019 , i a cazut motorul(nu inteleg nici eu expresia), dar dupa parerea mea, sunt masini facute in serie si este normal ca una din 10 sa mai aiba probleme.

Toti ne-am cumpara noi, dar cine nu si permite aceasta marca de noua, se bucura totusi de ea printr-un sh (intradevar exploatat de altii).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe vremuri, cand masinile aduse din germania se vindeau ca painea calda in piete cu mici si cafea/dero vandute pe capota, se vehiculau niste fraze tip:

 

-am luat-o pentru nevasta-mea, da nu ii place ca e prea mare/prea puternica/culoarea

 

-la astea germane la 200 k (reali erau 550k) de abia si-au facut rodajul si s-a lasat motorul(care era capsulat...nu umbli la el), ca au vazut numai motorina buna, ulei bun si autostrada

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

-am luat-o pentru nevasta-mea, da nu ii place ca e prea mare/prea puternica/culoarea

 

 

Asta inca se mai practica, am auzit-o eu in 2018 cand cautam masina :D Nu-i placea ca e automata, in cazul samsarului respectiv.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa-mi dai cateva exemple, te rog? De curiozitate, ca de cand merg eu cu marca asta n-am gasit nicio piesa aftermarket mai buna ca cea originala..

:offtopic:

bmviosif, se "bucura" de un concediu obligatoriu dat de admini.

 

Pe topic, evident ca NU are cum sa aiba dreptate.

Cred ca singura lui "scapare" ar fi fost ca lui ii plac niste chestii, ce si-o di pus in masina, aftermarket, care la fabricant nu iesit. Dar asta e doar o parere individuala, adica doar a lui.

Link to comment
Share on other sites

E normal ca atunci cand schimbi discurile sa simti diferenta , orice marca ai pune.

Cele pe care le aveam pe masina nu erau uzate, am preferat eu sa le schimb preventiv atunci cand am cumparat masina.

Acelasi lucru si referitor la revizie, 1000 km avea uleiul si filtrele, dar am preferat ceva mai bun(original).

La 248k km(bord), cred ca merita o atentie sporita pentru siguranta.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.