Jump to content

Achizitie e92 320i


NSettle

Recommended Posts

Salut. La vara vreau sa achizitionez din Germania un e92 si m-am gandit la un 320i. Bugetul este de 8500 euro (doar pentru masina). M-am uitat dupa modele 2009-2010 cu motorul N43b20 170cp. Vin de pe un diesel de 100cp, deci cred ca puterea o sa fie mai mult decat suficienta. In bugetul asta nu am gasit variante mai bune; 325i nu se incadreaza dupa criterile mele si diesel nu mai vreau. Principal pentru mine este sa aiba km putini si sa fie ingrijita, deci nu caut cine stie ce dotari extravagante.

Din ce am mai vazut pe internet acest motor pare sa aiba distributia problematica, deci imediat dupa achizitie am sa o schimb. Ce parere aveti depre acest motor?

Link to comment
Share on other sites

Din ce am mai vazut pe internet acest motor pare sa aiba distributia problematica, deci imediat dupa achizitie am sa o schimb. Ce parere aveti depre acest motor?

Eu personal am o parere sa zicem de nota 7 din 10.

 

Am avut N43b20 timp de vreo 4 ani si 70.000 km.

 

Motorul asta e de fapt N43 ul pus pe e 46 adica 143 si dus la 170 ca au pus caseta electrica, de acolo vine diferenta de cai.

 

Motorul are probleme comune cu urmatoarele :

 

- pompa vacuum ( care nu e deloc ieftina) asta am schimbat o de asemenea

 

-valva PCV cu cele 3 furtunuri (la pret e cam cat pompa de vacuum) intimp va pierde ulei f mult (asta am patit eu)

 

-ganitura capac culbutori

 

-garnituri sau o ringuri solenoizi vanos ( astea s ieftine)

 

-motorul ala nu trage (parerea mea, o avea cai dar te pisi pe el de cuplu)

 

-motorasul vvt (valvetronic) si pe asta l am schimbat

 

-cu distributia n am avut probleme.

 

Parerea mea e sa iti iei un motor ca lumea, N 43 nu merita.

 

Bafta!

 

L.E. Tot la diesel vei ajunge.

Edited by ingineru'
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu personal am o parere sa zicem de nota 7 din 10.

 

Am avut N43b20 timp de vreo 4 ani si 70.000 km.

 

Motorul asta e de fapt N43 ul pus pe e 46 adica 143 si dus la 170 ca au pus caseta electrica, de acolo vine diferenta de cai.

 

Motorul are probleme comune cu urmatoarele :

 

- pompa vacuum ( care nu e deloc ieftina) asta am schimbat o de asemenea

 

-valva PCV cu cele 3 furtunuri (la pret e cam cat pompa de vacuum) intimp va pierde ulei f mult (asta am patit eu)

 

-ganitura capac culbutori

 

-garnituri sau o ringuri solenoizi vanos ( astea s ieftine)

 

-motorul ala nu trage (parerea mea, o avea cai dar te pisi pe el de cuplu)

 

-motorasul vvt (valvetronic) si pe asta l am schimbat

 

-cu distributia n am avut probleme.

 

Parerea mea e sa iti iei un motor ca lumea, N 43 nu merita.

 

Bafta!

 

L.E. Tot la diesel vei ajunge.

 

Mai poti sa imi spui pe ce model de masina l-ai avut si cati km avea?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.