Jump to content

Pierdere ulei și antigel


Seria 1

Recommended Posts

Salut,

Am și eu o problema care persista de ceva timp la un seria 1 din 2007.

Masina pierde ulei și antigel. AdicĂŁ când zic ca pierde adicĂŁ pierde😁. Pana ĂŽn 1000 km eu trebuie sa completez uleiul jumĂŁtate de bidon sau mai mult iar antigelul la fel.

Uleiul nu se vede vizibil ca ar curge sub mașina. Iar la antigel imi scoate fum alb. Din câte am observat scoate când este rece afara sau o pornesc dimineața sau când are ea chef..... Poate scoate și la un semafor ceva, persista 5 minute dupĂŁ nu mai scoate......ba scoate fum alb ba nu scoate.

Un alt aspect ar fi ca filtru de particule nu mai am. Nu știu dacĂŁ este din cauza asta sau alte cauze... De aceea cer un sfat sau mai multe.... De la ce sa fie?

Problema persista de 3 ani, 3 ani ĂŽn care:

Am schimbat de 2 ori racitorul ca era spart, am schimbat termostatul ca era fisurat, am schimbat caloriferul ca era ĂŽnfundat, am curatat egr.....

Am vrut azi sa vad dacĂŁ pot verifica mai ĂŽntâi garnitura de chiulasa sa vedem dacĂŁ pierde pe acolo/este fisurata și am ĂŽnțeles ca este garnitura metalica și nu ar fi de acolo și ca ar fi de la softul pentru filtru de particule ca nu este fĂŁcut cum trebuie.

De la ce poate fi?

Alte pĂŁreri m ar ajuta foarte mult.

Mulțumesc.

Link to comment
Share on other sites

Termoflotul de ulei de la motor sau cel de la cutie daca e automata

Este cutie automata.

Și se poate verifica pe tester sau mecanic cumva dacĂŁ este aceasta piesa?.... Sau schimbata și cum ți-e norocul:)

Edited by Seria 1
Link to comment
Share on other sites

Daca era de la termoflotul in 2-3 ani ii pica cutia de viteze daca este automata. Antigelul intra in cutie si o face praf. Termoflotul actioneaza ca racitor de ulei al cutiei automate.

Tu sigur ai vasul de expansiune sau radiatorul fisurat de pierzi antigel. Daca ar fi garnitura de chiulasa si ar intra antigel in ulei, ar trebui sa gasesti pe busonul de la ulei o depunere albicioasa / crem , o emulsie , antigel amestecat cu ulei.Pe langa asta, creste nivelul uleiului in baie.

Iar pe parte de papat ulei, sunt destule de verificat, de la epurator gaze carter pana la turbina.

Indiferent pe ce parte o iei, treaba e cam nasoala, trebuie investigat ca altfel poti sa spui pa pa motorului.

 

Link to comment
Share on other sites

Daca era de la termoflotul in 2-3 ani ii pica cutia de viteze daca este automata. Antigelul intra in cutie si o face praf. Termoflotul actioneaza ca racitor de ulei al cutiei automate.

Tu sigur ai vasul de expansiune sau radiatorul fisurat de pierzi antigel. Daca ar fi garnitura de chiulasa si ar intra antigel in ulei, ar trebui sa gasesti pe busonul de la ulei o depunere albicioasa / crem , o emulsie , antigel amestecat cu ulei.Pe langa asta, creste nivelul uleiului in baie.

Iar pe parte de papat ulei, sunt destule de verificat, de la epurator gaze carter pana la turbina.

Indiferent pe ce parte o iei, treaba e cam nasoala, trebuie investigat ca altfel poti sa spui pa pa motorului.

Mulțumesc pentru rĂŁspuns.

Daca ĂŽmi scoate fum alb, (când și când), (mai ales am observat ca atunci când este frig afara), nu este posibil sa dea afara antigelul pe eșapament? De la ce sa fie fumul alb? Da fum alb când vrea ea, nu tot mereu. Vasul de expansiune sau radiatorul se pot verifica dacĂŁ se pierde pe acolo?

Defapt eu asa am zis sa ĂŽncep investigațiile, sa ma duc undeva sa mi verifice toatĂŁ instalația de rĂŁcire, cap coada. (nu știu dacĂŁ este posibil asa ceva.... Ma gândesc ca da).... MĂŁcar sa elimin aceasta chestiune dacĂŁ se pierde pe traseu. Pe tester iese ceva dacĂŁ sunt probleme sau numai mecanic se verifica?

 

Acum 3 ani, din câte mi aduc aminte am fost la service sa fac schimbul de ulei și cnd mi au verificat toate lichidele la antigel era o mazga pe deasupra lui. Sa fi fost ulei dar nu prea semĂŁna ca nici mecanicii nu prea au știut. Am schimbat antigelul am spĂŁlat instalația, și de atunci nu am mai avut problema asta..... Am zis sa menționez și detaliul asta..... Poate ajuta ĂŽn rĂŁspunsuri la problema mea.

Link to comment
Share on other sites

Antigelul nu o sa-ti curga pe esapament, ti-am zis daca e garnitura de chiulasa ciupita in dreptul canalelor pe unde curge lichidul de racira intre bloc si chiulasa, antigelul ajunge in camera de ardere unde e transformat in abur si doar asa iese pe esapament. La tine poate sa fie vorba si de condens.

 

Vasul de expansiune se poate verifica cat si radiatorul, se vad urme de curgere daca sunt fisurate. Pe teste nu o sa-ti apara nimic atata vreme cat in bord n-ai nici un martor aprins.

 

Mai poti verifica daca garnitura de chiulasa e ciupita in felul urmator, scoti busonul de la vasul de epansiune si pornesti motorul, daca observi mici bule de aer ( aproape ca la bauturile carbogazoase) inseamna ca e ciupita garnitura si iti scapa compresia in instalatia de racire. Dar asta n-are legatura cu ce pb ai tu....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Antigelul nu o sa-ti curga pe esapament, ti-am zis daca e garnitura de chiulasa ciupita in dreptul canalelor pe unde curge lichidul de racira intre bloc si chiulasa, antigelul ajunge in camera de ardere unde e transformat in abur si doar asa iese pe esapament. La tine poate sa fie vorba si de condens.

 

Vasul de expansiune se poate verifica cat si radiatorul, se vad urme de curgere daca sunt fisurate. Pe teste nu o sa-ti apara nimic atata vreme cat in bord n-ai nici un martor aprins.

 

Mai poti verifica daca garnitura de chiulasa e ciupita in felul urmator, scoti busonul de la vasul de epansiune si pornesti motorul, daca observi mici bule de aer ( aproape ca la bauturile carbogazoase) inseamna ca e ciupita garnitura si iti scapa compresia in instalatia de racire. Dar asta n-are legatura cu ce pb ai tu....

 

O sa ma duc sa verific cele 2 piese sa vad dacĂŁ am pierderi pe acolo.

Se poate sa problemele astea și de la un soft prost fĂŁcut?

Link to comment
Share on other sites

Antigelul nu o sa-ti curga pe esapament, ti-am zis daca e garnitura de chiulasa ciupita in dreptul canalelor pe unde curge lichidul de racira intre bloc si chiulasa, antigelul ajunge in camera de ardere unde e transformat in abur si doar asa iese pe esapament. La tine poate sa fie vorba si de condens.

 

Nu stiu daca este la fel ca la motorul de e46 318i de 143, dar mi-a pierdut si mie antigel fara sa-i dau de cap vreun an de zile. Am schimbat tot ce mi-a trecut prin cap mie si mecanicilor clarvazatori de la vas de expansiune si furtune, garnituri, prin fata, etc. Asociam oarecum pierderea de antigel cu un usor miros in habitaclu, si am fost cat pe ce sa desfact bordul ca toata lumea zice ca ar fi caloriferul ala din bord spart, ori eu nu aveam infiltratii de apa in masina deloc, cel putin nu vizibil. Problema era de la un capac de plastic (recirculare antigel), din spatele motorului, sub parbriz si a lui garnitura de 60 de lei. De acolo, curge pe bloc motor si fix pe evacuare, de aia nu vedeam niciodata nimic pe jos sub masina. Lectia e sa nu va ganditi intodeauna la ce e mai grav, garnituri de chiuloase sau mai stiu eu ce, de trebuie sa desfaci jumatate de masina.

 

Ulei la fel, (pe langa locurile comune acestei marci) pierdeam pe la pompa de vacuum de ulei, pozitionata tot in spatele motorului, cu access foarte greu pe deasupra. Iarasi o garnitura de vreo 70 de lei.

Edited by Dev
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca este la fel ca la motorul de e46 318i de 143, dar mi-a pierdut si mie antigel fara sa-i dau de cap vreun an de zile. Am schimbat tot ce mi-a trecut prin cap mie si mecanicilor clarvazatori de la vas de expansiune si furtune, garnituri, prin fata, etc. Asociam oarecum pierderea de antigel cu un usor miros in habitaclu, si am fost cat pe ce sa desfact bordul ca toata lumea zice ca ar fi caloriferul ala din bord spart, ori eu nu aveam infiltratii de apa in masina deloc, cel putin nu vizibil. Problema era de la un capac de plastic (recirculare antigel), din spatele motorului, sub parbriz si a lui garnitura de 60 de lei. De acolo, curge pe bloc motor si fix pe evacuare, de aia nu vedeam niciodata nimic pe jos sub masina. Lectia e sa nu va ganditi intodeauna la ce e mai grav, garnituri de chiuloase sau mai stiu eu ce, de trebuie sa desfaci jumatate de masina.

 

Ulei la fel, (pe langa locurile comune acestei marci) pierdeam pe la pompa de vacuum de ulei, pozitionata tot in spatele motorului, cu access foarte greu pe deasupra. Iarasi o garnitura de vreo 70 de lei.

Mulțumesc pentru rĂŁspuns.

DupĂŁ atâta timp cu aceasta problemĂŁ, asa vreau sa fac și eu. Ănainte sa schimb nustiu ce elemente la mașinĂŁ, vreau sa ma duc sa verific toatĂŁ instalația de rĂŁcire ĂŽn prima faza sa vedem dacĂŁ se ĂŽntâmplĂŁ ceva pe undeva. Dua aceia trec mai departe cĂŁtre garnitura _chiulasa_, turbina etc etc

Cert este ca la mine se Întâmplã un fenomen clar.

Antigel pierd (adicĂŁ dispare din vas), și asociat cu fumul alb pe care l scoate e eșapament când și când (mai ales la pornire și mai ales când este rece afara)

Deci pierderea de antigel se face pe evacuare.

Ăn ce privește uleiul, vreau sa fac aceiași operațiune de verificare și constatare ĂŽnainte sa schimb una alta.

Și ĂŽn legĂŁturĂŁ cu softul mașinii o sa ma duc sa verific dacĂŁ este ĂŽn parametrii si dacĂŁ ar putea sa fie de la asta.... Având ĂŽn vedere ca am și consum mare de motorina.

Eu am observat ca ĂŽn principiu mecanicii nu au rĂŁbdare sau interes sa verifice ĂŽn prealabil problema ĂŽn amĂŁnunt și te pun sa schimbi una alta.

Saptamana care vine ma voi duce la un service pentru a face verificarea... Revin dupĂŁ constatare.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc pentru rĂŁspuns.

DupĂŁ atâta timp cu aceasta problemĂŁ, asa vreau sa fac și eu. Ănainte sa schimb nustiu ce elemente la mașinĂŁ, vreau sa ma duc sa verific toatĂŁ instalația de rĂŁcire ĂŽn prima faza sa vedem dacĂŁ se ĂŽntâmplĂŁ ceva pe undeva. Dua aceia trec mai departe cĂŁtre garnitura _chiulasa_, turbina etc etc

Cert este ca la mine se Întâmplã un fenomen clar.

Antigel pierd (adicĂŁ dispare din vas), și asociat cu fumul alb pe care l scoate e eșapament când și când (mai ales la pornire și mai ales când este rece afara)

Deci pierderea de antigel se face pe evacuare.

Ăn ce privește uleiul, vreau sa fac aceiași operațiune de verificare și constatare ĂŽnainte sa schimb una alta.

Și ĂŽn legĂŁturĂŁ cu softul mașinii o sa ma duc sa verific dacĂŁ este ĂŽn parametrii si dacĂŁ ar putea sa fie de la asta.... Având ĂŽn vedere ca am și consum mare de motorina.

Eu am observat ca ĂŽn principiu mecanicii nu au rĂŁbdare sau interes sa verifice ĂŽn prealabil problema ĂŽn amĂŁnunt și te pun sa schimbi una alta.

Saptamana care vine ma voi duce la un service pentru a face verificarea... Revin dupĂŁ constatare.

 

Salut,

 

Avand in vedere problemele pe care le-ai avut, cu fisurari de tot felul, adica presiune in circuitul de racire, si mazga in vasul cu antigel, este probabil sa ai totusi garnitura fisurata.

 

Spor.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc pentru rĂŁspuns.

DupĂŁ atâta timp cu aceasta problemĂŁ, asa vreau sa fac și eu. Ănainte sa schimb nustiu ce elemente la mașinĂŁ, vreau sa ma duc sa verific toatĂŁ instalația de rĂŁcire ĂŽn prima faza sa vedem dacĂŁ se ĂŽntâmplĂŁ ceva pe undeva. Dua aceia trec mai departe cĂŁtre garnitura _chiulasa_, turbina etc etc

Cert este ca la mine se Întâmplã un fenomen clar.

Antigel pierd (adicĂŁ dispare din vas), și asociat cu fumul alb pe care l scoate e eșapament când și când (mai ales la pornire și mai ales când este rece afara)

Deci pierderea de antigel se face pe evacuare.

Ăn ce privește uleiul, vreau sa fac aceiași operațiune de verificare și constatare ĂŽnainte sa schimb una alta.

Și ĂŽn legĂŁturĂŁ cu softul mașinii o sa ma duc sa verific dacĂŁ este ĂŽn parametrii si dacĂŁ ar putea sa fie de la asta.... Având ĂŽn vedere ca am și consum mare de motorina.

Eu am observat ca ĂŽn principiu mecanicii nu au rĂŁbdare sau interes sa verifice ĂŽn prealabil problema ĂŽn amĂŁnunt și te pun sa schimbi una alta.

Saptamana care vine ma voi duce la un service pentru a face verificarea... Revin dupĂŁ constatare.

 

In principiu ar avea rabdare mecanicii, dar ia timp si manopera costa. Ai fi dispus sa platesti 6-800 lei pt o verificare amanuntita?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.