Jump to content

Anulare clapete acceleratie Bmw e 60


Dragos 123

Recommended Posts

Salutare bĂŁieți !! Am anulat clapetele din admisie la Bmw e60 530d x d si are lag la acceleratie . Acum cand o calc sub 2 mii de turații are lag pedala

Pana sa le anulez nu avea aceasta așteptare la accelerare

Le-am anulat ca dĂŁdea ulei pe acolo si sa nu am vreo surpriza cu vreo clapeta in motor

Cum as putea rezolva problema asta ca sa rĂŁspundĂŁ motorul imediat ce calc pedala cum o fĂŁcea cu clapetele puse sau o fi alta problema si nu e de la dopuri nush .. astept rĂŁspuns ce la cei care au anulat clapetele si au ĂŽntâmpinat aceiași problema

Multumesc !!!

Edited by Dragos 123
Link to comment
Share on other sites

Eu nu le-am anulat inca dar asa am citit ca poti sa te astepti sa ai un raspuns sau zvac, sau nu stiu cum sa-i zic, mai mic in ture mici, consum mai mare etc. Daca tot montajul s-a facut ok nu are de unde sa fie numai de la dopuri... E un pret mic pe care sa-l platesti in cazul in care pateai sa iti traga o clapeta in motor.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca se exagereaza cu ruptul clapetelor . S-a intamplat mai mult la E39 si la primele E60 fabricate in 2003 . Din 2004 s-au facut cu un ax mai gros care nu prea se rupea. Multa lume le-a anulat in necunostinta de cauza sau pur si simplu pentru ca aveau scapari de ulei .
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare bĂŁieți !! Am anulat clapetele din admisie la Bmw e60 530d x d si are lag la acceleratie . Acum cand o calc sub 2 mii de turații are lag pedala

Pana sa le anulez nu avea aceasta așteptare la accelerare

Le-am anulat ca dĂŁdea ulei pe acolo si sa nu am vreo surpriza cu vreo clapeta in motor

Cum as putea rezolva problema asta ca sa rĂŁspundĂŁ motorul imediat ce calc pedala cum o fĂŁcea cu clapetele puse sau o fi alta problema si nu e de la dopuri nush .. astept rĂŁspuns ce la cei care au anulat clapetele si au ĂŽntâmpinat aceiași problema

Multumesc !!!

 

Salut,

Verifica senzorul de presiune aer montat pe galeria de admisie, poate fi infundat cu calamina, de acolo raspunsul greoi. Motorul si softul sunt gandite si testate ca un intreg, odata ce ai anulat clapetele dar nu ai modificat softul nu crezi ca e normal sa schimbi raspunsul motorului in functionare si implicit raspunsul lui la stimuli?

Daca facem o analogie, e ca la dentist, scoti o masea si daca nu pui un implant la loc, vei avea probleme de masticatie pe acea parte si mai tarziu deplasarea dintilor in pozitii nefiresti din cauza golului creat acolo, alte probleme.

Drumuri bune sa ai!

Link to comment
Share on other sites

Din pacate sunt proiectate pentru optimizarea baleerii cilindrului - de aia se cheama swirl flaps . Optimizarea aia inseamna ardere mai buna si deci cel putin un raspuns mai bun - ba chiar putere mai buna in plaja aia de turatii . Cine a facut motoare termice macar la liceu, stie asta . Sunt sigur ca si un dyno ar arata diferente de putere intre cu si fara clapete la turatii mici .

Rolul secundar este sa inchida total aerul la oprire , la motoarele diesel , se obtine astfel o oprire instantanee - sau ma rog, se reduce timpul in care motorul se opreste din rotatie.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut pe toți bĂŁieți

Multumesc pentru rĂŁspunsuri , o sa verific acel senzor de pe galerie sa vĂŁd daca e vreo problema cu el . Si apropo a scris cineva ca exista clapete din metal foarte rezistente cu care se pot ĂŽnlocui cele din fabrica . știe cineva despre ele ? Sunt ok ?

Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am scris pe celalalt topic . Am zis ca nu stiu cum se comporta , dar nu pot sa faca nimic rau . Pot eventual sa curga ca cele originale , dar clar vor avea efectul de swirl . Eu unul am verificat senzorul cand am anulat clapetele - curatat si galeria totodata .

Senzorul nu avea nimic - insa lag-ul la turatie mica a existat , nu mare dar sesizabil . Totodata s-a schimbat foarte putin zgomotul motorului .

Daca as mai anula acum clapetele ? Hotarat NU .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am scris pe celalalt topic . Am zis ca nu stiu cum se comporta , dar nu pot sa faca nimic rau . Pot eventual sa curga ca cele originale , dar clar vor avea efectul de swirl . Eu unul am verificat senzorul cand am anulat clapetele - curatat si galeria totodata .

Senzorul nu avea nimic - insa lag-ul la turatie mica a existat , nu mare dar sesizabil . Totodata s-a schimbat foarte putin zgomotul motorului .

Daca as mai anula acum clapetele ? Hotarat NU .

Acum am cĂŁutat cine mi-a scris pe celĂŁlat topic si am vazut ca tu mi-ai scris 🤷🏻 Nu observasem ca tu ai scris . Si eu m-am grĂŁbit cu anularea clapetelor dar dupĂŁ ce am spĂŁlat motorul la murdĂŁrit iarĂŁși groaznic de ulei dar clapetele erau ok nu erau slĂŁbite sau murdare . Le-am schimbat ca mi-a spus mecanicul ca nu e nici o problema si chiar nu este ceva foarte sesizabil

In fineeee

Te salut si poate ma dau peste cap sa iau o galerie noua 😆

Link to comment
Share on other sites

romanii sunt mereu "experti" in anularea diferitelor lucruri pe care producatorulle pune cu un scop.Nu am sa inteleg niciodata de ce credem noi ca am fi vreo secunda mai destepti ca producatorii.Asa mi-a spus si mie un mecanic acum 2 ani sa anulez clapetele la un e60 din 2006 si sa pun dopuri.Imi spunea si-l citez: "Anuleaza-le cat mai repede si spune Doamne Doamne ca oricand se pot rupe"

SI uite ca nu le-am anulat nici in prezent si masina merge fara probleme.Testul timpului a dovedit faptul ca unii mecanici ar trebui sa ramana la stadiul de reparatii DACIA atat.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

romanii sunt mereu "experti" in anularea diferitelor lucruri pe care producatorulle pune cu un scop.Nu am sa inteleg niciodata de ce credem noi ca am fi vreo secunda mai destepti ca producatorii.Asa mi-a spus si mie un mecanic acum 2 ani sa anulez clapetele la un e60 din 2006 si sa pun dopuri.Imi spunea si-l citez: "Anuleaza-le cat mai repede si spune Doamne Doamne ca oricand se pot rupe"

SI uite ca nu le-am anulat nici in prezent si masina merge fara probleme.Testul timpului a dovedit faptul ca unii mecanici ar trebui sa ramana la stadiul de reparatii DACIA atat.

Ai dreptate in ceea ce spui dar majoritatea mecanicilor asta sfĂŁtuiesc sa fie scoase clapetele daca arunca ulei pe acolo si ca exista riscul sa fie aspirate in motor si paguba totala sau ĂŽnlocuirea admisiei cu una noua

Asa si cu seria 3 cu n47 ... nu cumpĂŁrați niciodatĂŁ n47 ca se rupe distribuția ... si e plin de 320 pe drum

Link to comment
Share on other sites

crede-ma ca motorul care-l ai tu este excelent.Nu trebuia sa ti faci griji in privinta clapetelor,are alte probleme gen turbina,IBS pe parte de electrica,BT etc,sunt alte bube.LA capitolul motor nu prea au moarte, mai cu seama ca ai si motorul M57 cu 6 cilindri in linie.Cele mai bune motoare diesel de la bmw,iar pe partea de diesel este recunoscut faptul ca bmw-ul e lider, in schimb pe benzina nu mai sunt asa bune.Crede-ma pe cuvant ca motorul ala M57 nu prea are moarte duce milionul de km iti garantez.imbatranesti langa ea si nu te lasa motoru ala.Eu am un amarat de M47 care e net inferior la ce ai tu si merge si ala fara nici o problema.De 3 ani de cand il am nu m-a lasat pe nicaieri si merge ca in prima zi.

Au nasolit treaba cu faceliftul la e60 cele cu motor N47.Cine stie ,fuge de motoarele ala pt ca nu sunt asa fiabile ca cele M47 si M57.Din pct. meu de vedere ultimele bmw-uri facute cu simt de raspundere au fost cele M47 si M57 care au mers pana in 2006.Ce e din 2007 incoace sunt foarte stricacioase nu mai sunt asa fiabile.Desi unii oameni sustin ca de fapt ultimele bmw-uri bune au fost cele E39 si E38.

Edited by alwaysWanaFly
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Rolul secundar este sa inchida total aerul la oprire , la motoarele diesel , se obtine astfel o oprire instantanee - sau ma rog, se reduce timpul in care motorul se opreste din rotatie.

Aici ai spus o mica aberatie.

Galeria are 8 "guri" prin care aduce aerul la chiulasa si doar 4 dintre ele au clapete. Doar 4 clapete nu pot opri total aerul.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Aici ai spus o mica aberatie.

Galeria are 8 "guri" prin care aduce aerul la chiulasa si doar 4 dintre ele au clapete. Doar 4 clapete nu pot opri total aerul.

 

Mai inchide si throttle valve . Cred ca m-am exprimat gresit cu "total" . Oricum efectul se simte - gurile de aer de la clapete sunt mai mari ,din cate imi amintesc, decat cele rotunde "auxiliare" .

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
eu am anulat clapetele pe 525d, problema care am intampinat-o a fost ca eu am lasat pompa vacum care actiona clapetele, apoi am mers cu masina vreo 20 de km si a intrat in limp mode, am dat jos iar admisia am scos pompa aceea rotunda afara si am blocat cu un surub. Masina a mers perfect nu imi aduc aminte sa fie lag, intre timp am pus o turbina mai mare hibrid si se accelera foarte agresiv chiar si fara soft. Iar faza cu swirl este doar pt emisii, avand efect de vartej, posibil sa pierzi o putere de 1,2% dar cred ca nu este sesizabil, pui un soft si rezolvi lag-ul, apoi stai linistit ca acele clapetele nu ajung in motor. Edited by Slayer91
Link to comment
Share on other sites

eu am anulat clapetele pe 525d, problema care am intampinat-o a fost ca eu am lasat pompa vacum care actiona clapetele, apoi am mers cu masina vreo 20 de km si a intrat in limp mode, am dat jos iar admisia am scos pompa aceea rotunda afara si am blocat cu un surub. Masina a mers perfect nu imi aduc aminte sa fie lag, intre timp am pus o turbina mai mare hibrid si se accelera foarte agresiv chiar si fara soft. Iar faza cu swirl este doar pt emisii, avand efect de vartej, posibil sa pierzi o putere de 1,2% dar cred ca nu este sesizabil, pui un soft si rezolvi lag-ul, apoi stai linistit ca acele clapetele nu ajung in motor.

Deci, ca si concluzie, din cauza unui folklor ar fi recomandabil sa scoatem clapetele pentru a avea un pic mai multe emisii!?

 

Folclor vs. REALITATE.

 

Nu te-am contrazis; am clarificat.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci, ca si concluzie, din cauza unui folklor ar fi recomandabil sa scoatem clapetele pentru a avea un pic mai multe emisii!?

 

Folclor vs. REALITATE.

 

Nu te-am contrazis; am clarificat.

 

acuma fiecare face cum vrea , parerea mea , cine vrea sa le anuleze le anuleaza si pune soft , cine nu, nu. cine vrea sa fie sigur ca nu ajung in motor si sa fie linistit poate opta pt clapetele care sunt turnate si este 100% sigur ca alea nu se mai rup.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.