Jump to content

schimbare distributie bmw f30 320d


botosanibmw

Recommended Posts

Buna ziua!Doresc sa schimb distributia la F30,320d.Cine a schimbat distributia ,poate sa-mi spuna ce marca este kitul de distributie?Sa pun o distributie originala Bmw?sau sa merg pe ceva "de producator".Am vorbit cu mecanici care spuneau ca una de producator ar fi mai rezistenta decat cea OM,care "crapa" asa de usor.Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service si am vorbit despre distributie ,costa 4500 lei kit distributie,ulei,garnituri,saibe la injectoare + manopera.Garantia este de 100 000 km sau doi ani.100 000 de km trebuiesc facuti in doi ani,daca nu se depasesc cei 100 000 km in doi ani,garantia nu mai este valabila. Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service si am vorbit despre distributie ,costa 4500 lei kit distributie,ulei,garnituri,saibe la injectoare + manopera.Garantia este de 100 000 km sau doi ani.100 000 de km trebuiesc facuti in doi ani,daca nu se depasesc cei 100 000 km in doi ani,garantia nu mai este valabila.

4500 lei la tine in Botosani ?

Link to comment
Share on other sites

EXAGERAT DE MULT ! La Bistrita cu istoric online, 100 mii km sau 2 ani garantie, undeva la 3700 ron cu tot cu manopera. Mai schimbi si uleiul si te duci in 4000. Dar ce iti cer tie la BT e absurd !

 

Si la Bistrita macar iti lucreaza si niste profesionisti. Sau este si la piatra neamt si n-ai drum lung, decat 120 km prin pascani.

Link to comment
Share on other sites

EXAGERAT DE MULT ! La Bistrita cu istoric online, 100 mii km sau 2 ani garantie, undeva la 3700 ron cu tot cu manopera. Mai schimbi si uleiul si te duci in 4000. Dar ce iti cer tie la BT e absurd !

 

Si la Bistrita macar iti lucreaza si niste profesionisti. Sau este si la piatra neamt si n-ai drum lung, decat 120 km prin pascani.

Salut!DA,bun pretul de la Bistrita!La mine la BT,am mers la un service care numai de bMW se ocupa.In banii pe care ii platesc ei schimba uleiul,saibe injectoare ,garniturile de la baie ulei si capac culbutori + kitul de distributie.Astazi am dus masina la service,sa schimbe tot ce este de schimbat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!DA,bun pretul de la Bistrita!La mine la BT,am mers la un service care numai de bMW se ocupa.In banii pe care ii platesc ei schimba uleiul,saibe injectoare ,garniturile de la baie ulei si capac culbutori + kitul de distributie.Astazi am dus masina la service,sa schimbe tot ce este de schimbat.

Salut. Mi se pare ca se cam exagereaza cu tot ce ai insirat tu acolo. Am facut si eu distributia la un service din Bucuresti dar nicidecum nu au schimbat atatea piese inutil. Si m-a ajuns 3500 daca nu ma insel tot cu 2 ani sau 100.000.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati, am fost la service si trebuieste sa schimb si garniturile la termoflot, sunt mici scurgeri de ulei pe la termoflot. Discul de ambreiaj este uzat, trebuieste schimbat. Asa ca mai costa inca 1200 lei ambreiajul, fara volant+ 450 lei garniturile de la termoflot. Total pana acum 6150 lei.
Link to comment
Share on other sites

1592213807[/url]' post='2520674']

Salut!DA,bun pretul de la Bistrita!La mine la BT,am mers la un service care numai de bMW se ocupa.In banii pe care ii platesc ei schimba uleiul,saibe injectoare ,garniturile de la baie ulei si capac culbutori + kitul de distributie.Astazi am dus masina la service,sa schimbe tot ce este de schimbat.

 

Șaibele la injectoare și garniturile de la capacul de culbutori și distribuție nu se schimba oricum ori unde, nefiind piese reutilizabile? AdicĂŁ cum de la Bistrița costa 3700 RON, in București o faci cu 3450, la Iasi la Trado e 3600 și in Botoșani e 4500 cu tot cu ulei, deci probabil 4200 RON fĂŁrĂŁ ulei.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati, am fost la service si trebuieste sa schimb si garniturile la termoflot, sunt mici scurgeri de ulei pe la termoflot. Discul de ambreiaj este uzat, trebuieste schimbat. Asa ca mai costa inca 1200 lei ambreiajul, fara volant+ 450 lei garniturile de la termoflot. Total pana acum 6150 lei.

 

Un termoflot nou, nissens, e cam 400 ron parca, deci garniturile sunt cam scumpe.

Link to comment
Share on other sites

Șaibele la injectoare și garniturile de la capacul de culbutori și distribuție nu se schimba oricum ori unde, nefiind piese reutilizabile? Adică cum de la Bistrița costa 3700 RON, in București o faci cu 3450, la Iasi la Trado e 3600 și in Botoșani e 4500 cu tot cu ulei, deci probabil 4200 RON fără ulei.

Pai,o sa faca poze la tot ce se schimba.Piesele,toate,sunt originle.Si mi s-a spus ca asa este procedura la ei,toate garniturile se schimba si se pun noi.Acum,daca am intrat in hora,joc pana la capat! Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Un termoflot nou, nissens, e cam 400 ron parca, deci garniturile sunt cam scumpe.

La E46,am schimbat recent toata bucsaraia de la timonerie,total 700 lei.Piesele la Bmw mi se par ,unele,exagerat de scumpe.Aveam un brat la timonerie,cu o bucsa in capat,ala costa 1000 lei,EXAGERAT,pentru o bucata de teava de 20 cm cu o bucsa la capat,asa ca nu l-am cumparat,ci am reconditionat acea bucsa la strung cu numai 20 lei.
Link to comment
Share on other sites

Pai,o sa faca poze la tot ce se schimba.Piesele,toate,sunt originle.Si mi s-a spus ca asa este procedura la ei,toate garniturile se schimba si se pun noi.Acum,daca am intrat in hora,joc pana la capat!

 

 

Eu inteleg ce spui, si daca serviceul este de incredere, probabil nu merita deranjul deplasarii pana in alt oras. Ziceam doar, ca acele garnituri pe care ei le prezinta ca pe o lucrare ce altii nu o fac, se schimba oricum atunci cand faci distributia. Dar repet, probabil ca bani ( combustibil, timpul tau, mancare, rovinieta, etc.), iesi tot pe acolo in final daca e sa mergi in alt oras, asa ca probabil merita sa o faci la ei.

 

Link to comment
Share on other sites

La Bistrita 3700 e strict schimb distributie,fara ulei,fara saibe injectoare.Altii pe la Bucuresti aveau oferta de 3500 doar 2 lanturi,fara lantul de la pompa.de ulei.4500 e un pic fortat pretul ,sa zic asa,eu am facut la Alba cu 3500 tot ce a enumerat si la Botosani.Acu omu poate sta prost cu timpul si a referat sa o faca la el in oras.
Link to comment
Share on other sites

@toffefe Scuze.

 

Si eu sunt de parere ca timpul stresul si cheltuielile suplimentare trebuie luate in calcul. Eu la bistrita am plecat in decembrie si trebuia sa fiu la 8 acolo. Am plecat cu o zi inainte si am luat si cazare. Deci costuri in plus.

Decizia oricum e luata , asa ca e cea mai buna. Succes colegului din Botosani !!

Edited by AddVl
Link to comment
Share on other sites

@toffefe Scuze.

 

Si eu sunt de parere ca timpul stresul si cheltuielile suplimentare trebuie luate in calcul. Eu la bistrita am plecat in decembrie si trebuia sa fiu la 8 acolo. Am plecat cu o zi inainte si am luat si cazare. Deci costuri in plus.

Decizia oricum e luata , asa ca e cea mai buna. Succes colegului din Botosani !!

 

 

daca ai facut la Bistrita, poti spune te rog daca garniturile de la baie/capac si saibele de la injectoare au fost incluse in pret sau le-ai platit separat. Chiar sunt interesat, fiindca si eu am luat in considerare varianta Bistrita. Multumesc!

 

Link to comment
Share on other sites

:)) Nu stiu nimic despre alea. Am platit 4030 ron pentru distributie, ulei, filtru ulei si istoric online.

 

Dar chiar te sfatuiesc sa ceri o oferta si la piatra neamt, e service partener bmw, cu istoric online. Eu daca ar fi sa fac din nou distributia as face la piatra. Cu toate ca pentru mine tot ce tine de masina e pasiune si drumul pana la bistrita a fost ca un fel de city break :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca ai facut la Bistrita, poti spune te rog daca garniturile de la baie/capac si saibele de la injectoare au fost incluse in pret sau le-ai platit separat. Chiar sunt interesat, fiindca si eu am luat in considerare varianta Bistrita. Multumesc!

Normal ca sunt incluse ĂŽn preț pentru ca trebuie schimbate obligatoriu.

BTW ĂŽn momentul de fata, la Bistrița, este oferta la distribuție. 3300 lei pentru N47 tracțiune spate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Octombrie 2013, LCI, motor N47 euro 6, nu se aude, dar cred ca merg pe varianta de schimb preventiv. Nu e nicio graba, dar cumva m-am resemnat ca e un cost pe care trebuie sa mi-l asum, probabil și din cauza faptului ca am vĂŁzut cazuri de masini mai noi ca a mea, chiar cu motorul B47, cĂŁrora li s-a rupt distribuția. Cand am cumpĂŁrat mașina am cĂŁutat sa fie dupĂŁ Aprilie 2013, atunci am ĂŽnțeles ca s-au pus patinele cauciucate, dar cum ziceam, când am vĂŁzut distribuirii rupte la B47 mi-am cam schimbat pĂŁrerea inițialĂŁ.
Link to comment
Share on other sites

Cand am cumpărat mașina am căutat sa fie după Aprilie 2013, atunci am înțeles ca s-au pus patinele cauciucate, dar cum ziceam, când am văzut distribuirii rupte la B47 mi-am cam schimbat părerea inițială.

Intreb si eu, cum de nu au aparut oameni care sa se planga inca pe internet care sa se planga de distributia lui B47 rupta??

Sunt interesat de "subiectul" B47.

Ai mai multe detalii, surse, poze, inainte de a da cu zvonuri!?

Fara suparare.

 

NU VREAU SA SCHIMB DIRECTIA DISCUTIEI DIN TITLUL TOPICULUI cu potentiala problema a altui motor!!

Asa ca sa fim pe scurt si direct.

Sau daca stii mai multe, deschide un topic nou cu poze si alte dovezi si ne vedem acolo..

 

Primesc si mesaj pe privat cu detalii.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Octombrie 2013, LCI, motor N47 euro 6, nu se aude, dar cred ca merg pe varianta de schimb preventiv. Nu e nicio graba, dar cumva m-am resemnat ca e un cost pe care trebuie sa mi-l asum, probabil și din cauza faptului ca am vĂŁzut cazuri de masini mai noi ca a mea, chiar cu motorul B47, cĂŁrora li s-a rupt distribuția. Cand am cumpĂŁrat mașina am cĂŁutat sa fie dupĂŁ Aprilie 2013, atunci am ĂŽnțeles ca s-au pus patinele cauciucate, dar cum ziceam, când am vĂŁzut distribuirii rupte la B47 mi-am cam schimbat pĂŁrerea inițialĂŁ.

 

Cred ca te grabesti . Am de aproape 3 ani o masina similara , fabricata la inceputul lui 2014 . Nu se aude nici un lant si nici nu cred ca se va auzi - am 190k km. Nu prea am auzit de masini cu ultimile revizii de piese sa aiba probleme .

Mai bine te ocupi de verificarea/recall-ul EGR-ului . BTW , am fost ieri la Oradea pentru problema asta si mi-au zis ca seria mea de racitor nu intra la recall si cel existent e in stare buna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.