Jump to content

Eroare 244A00 si pierdere putere


m@rian

Recommended Posts

 

Am trimis filtrul la curatat la vestitii meseriasi din odorheiul secuiesc... intradevar a venit curat dar acum isi facea regenerari din 60 in 60 de km (mentionez ca am dat din diagnoza resetare filtru DPF). Dupa regenerarea avea 9-10mb iar cand ajungea la 35-40mb incepea regenerarea. Am urmarit parametrii pe diagnoza.

 

Cand ai montat DPF-ul curat pe masina trebuiau urmati niste pasi. Cei de la Odorhei au pe site instructiuni. Daca doar ai pus pe masina si i-ai dat bataie este posibil sa nu fi fost cea mai buna decizie. De asemenea trebuie eliminata cauza infundarii filtrului care ar putea avea o groaza de motive. Trebuie mers la cineva care stie sa foloseasca ISTA nu doar sa vada erorile.

Link to comment
Share on other sites

Cand ai montat DPF-ul curat pe masina trebuiau urmati niste pasi. Cei de la Odorhei au pe site instructiuni. Daca doar ai pus pe masina si i-ai dat bataie este posibil sa nu fi fost cea mai buna decizie. De asemenea trebuie eliminata cauza infundarii filtrului care ar putea avea o groaza de motive. Trebuie mers la cineva care stie sa foloseasca ISTA nu doar sa vada erorile.

 

Am urmat pasii ca sa nu pierd garantia, si anume senzor presiune dpf nou si resetat dpf din diagnoza sa considere masina ca e dpf nou.

Nu stiu ce sa zic probabil a fost umblat in soft cu toate ca e un touring destul de intretinut fara nici o modificare sau cocalareala.

Probabil ca isi face regenerarea dupa anumiti parametrii nu doar presiunea in dpf... sau poate ca filtrul este dus si din tot fagurele doar o parte mica mai este desfundata si de aceea se incarca imediat...

 

Oricum am facut ce nu va place voua sa auziti sau sa vedeti, am luat o carcasa goala de dpf (il pastrez intact pe al meu) si am anulat filtrul fizic si din soft + egr off. Nu scoate fum aproape deloc poate dupa 3k rpm in sus dar nu va imaginati ca lasa nor in spate cum fac unele forduri.

Da stiu sunt un nenorocit sarac care va polueaza tara asta frumoasa plina de peturi si la cota 2300 in creierii muntilor... si plaje pline de chistoace si coceni etc etc

 

Ideea era alta, ca motorul merge bine si cel la care am anulat din soft mi-a zis ca daca am vreo problema la motor sau anexe asociate nu imi va face anularea pana nu remediez pentru ca va scoate mult fum.

 

Si de asta parerea mea este ca filtrul aproximativ 250k poate sa duca. Bine ca mai sunt si cazuri care au 400k si nu au probleme dar poate au mers 90% pe autostrazi

 

injuraturi si hate il astept pe PM sa nu incarcam threadul cu postari inutile

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Am urmat pasii ca sa nu pierd garantia, si anume senzor presiune dpf nou si resetat dpf din diagnoza sa considere masina ca e dpf nou.

Nu stiu ce sa zic probabil a fost umblat in soft cu toate ca e un touring destul de intretinut fara nici o modificare sau cocalareala.

Probabil ca isi face regenerarea dupa anumiti parametrii nu doar presiunea in dpf... sau poate ca filtrul este dus si din tot fagurele doar o parte mica mai este desfundata si de aceea se incarca imediat...

 

Ce marca era senzorul nou de presiune dpf pe care l-ai pus?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stark

 

SKSEP-1500011

 

Mai mult ca sigur din cauza acestui senzor iti aparea presiune mare imediat dupa regenerare, chiar daca filtrul era gol/curat. Sunt multi care au patit asta, eu personal cunosc vreo 5-6 persoane iar pe forumurile de afara sunt de asemenea multi care au avut aceeasi problema cu senzorii aftermarket Hella / Stark / Metzger / Fae / Vemo etc. Practic acesti senzori nu au citire constanta, arata filtru cum se goleste in timpul regenerarii iar imediat dupa ce se termina regenerarea, dau citiri false si apare ca si cum filtrul e plin din nou.

Sunt 99% convins ca daca luai senzor OE, nu mai aveai problema cu regenerarile dese si nici nu anulai DPF.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur din cauza acestui senzor iti aparea presiune mare imediat dupa regenerare, chiar daca filtrul era gol/curat. Sunt multi care au patit asta, eu personal cunosc vreo 5-6 persoane iar pe forumurile de afara sunt de asemenea multi care au avut aceeasi problema cu senzorii aftermarket Hella / Stark / Metzger / Fae / Vemo etc. Practic acesti senzori nu au citire constanta, arata filtru cum se goleste in timpul regenerarii iar imediat dupa ce se termina regenerarea, dau citiri false si apare ca si cum filtrul e plin din nou.

Sunt 99% convins ca daca luai senzor OE, nu mai aveai problema cu regenerarile dese si nici nu anulai DPF.

 

 

prima data cand am venit cu masina din germania cred ca era senzor oem dar dar avea fluctuatii mari la masuratori, dupa care am luat hella care dupa o luna varia intre 10 si 20 mpa cu motorul cald la relanti si daia am luat stark am zis ca fiind mai scump e si mai bun

Link to comment
Share on other sites

Azi mergand cu masina am simtit la un moment dat o pierdere imensa de putere, practic dupa ¬2500rpm acceleram degeaba insa fara absolut nici o eroare pe bord.

Am pus ISTA si surpriza, particule filter heavely clogged BLA BLA.

Am luat senzorul vechi, l am curatat cu alcool tehnic, l am montat pe masina si surpriza valori ok si la counterpressure(7mbar la relanti) si la plausibility. Reset adaptari+ regenerare si totul pare a fi revenit la normal. Mai monitorizam situatia insa e clar ca senzorul Hella e rahat!

Link to comment
Share on other sites

Azi mergand cu masina am simtit la un moment dat o pierdere imensa de putere, practic dupa ¬2500rpm acceleram degeaba insa fara absolut nici o eroare pe bord.

Am pus ISTA si surpriza, particule filter heavely clogged BLA BLA.

Am luat senzorul vechi, l am curatat cu alcool tehnic, l am montat pe masina si surpriza valori ok si la counterpressure(7mbar la relanti) si la plausibility. Reset adaptari+ regenerare si totul pare a fi revenit la normal. Mai monitorizam situatia insa e clar ca senzorul Hella e rahat!

 

Salut,

Cumpara senzorul original si stai linistit, diferenta de pret este de maxim 100 ron, nu e ok de facut rabat in situatia de fata cand poti sa ajungi in situatii dificile ca si cost din cauza unor componente aftermarket indoielnice.

Eu, nu mai folosesc aftermarket pe partea de termostate, pompa apa si alte componente critice. Pretul cu aftermarket, probleme, manopera este mult mai mare ulterior.

 

Drumuri bune!

Edited by Ali
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cand l-am cautat a fost primul pe care l-am gasit si m-am gandit ca poate originalul este tot Hella.

Nu stiam ca pe partea electrica piesele AM pot fi atat de proaste si da, un senzor poate strica piese de mii de $$$.

 

LE. Acum cautand sa comand senzorul nou OE am gasit ca cel Stark cum avea colegul de mai sus este mai scump decat cel OE.

Edited by akon
Link to comment
Share on other sites

cel Stark cum avea colegul de mai sus este mai scump decat cel OE.

Tare asta :laugh:

Nu stiu de ce fuge lumea asa de piese originale. Eu doar ca sa scap de bataia de cap cu eventuale nepotriviri sau probleme prefer sa iau din prima OE si am terminat balciul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.