Jump to content

Tremurat motor la rece !


Recommended Posts

Salutare , in primul rand vreau sa va spun ca am rascolit forumul dar nu am gasit mult asteptata rezolvare si am deschis un topic nou .

Masina este un BMW F10 ( 523i , 2010, 3.0 (benzina )) si dimineata la prima cheie pentru 5 minute masina merge foarte intrerupt .Am fost cu ea in service , mi-au gasit bobinele pe cilindrul 2 si 3 (miss fire). Am schimbat bobinele , bujiile , uleiul si filtrele pentru linistea mea si bateria pentru ca era aproape moarta .Costul total 1348€ (locuiesc in Oland.Bujiile pe primii 3 cilindri erau negre .Pe tester acum nici o alta eroare.

Masina dupa cele 5 minute de mers intrerupt merge ceas din orice punct de vedere , dar cand e rece motorul ma inebuneste .

Inainte sa trec si la schimbatul injectoarelor care costa umpic ori alte chestii mai costisitoare am decis sa intreb aici poate cineva s-a mai intalnit cu aceasta problema ca de mecanici "priceputi" sunt satul .

Va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Salutare , in primul rand vreau sa va spun ca am rascolit forumul dar nu am gasit mult asteptata rezolvare si am deschis un topic nou .

Masina este un BMW F10 ( 523i , 2010, 3.0 (benzina )) si dimineata la prima cheie pentru 5 minute masina merge foarte intrerupt .Am fost cu ea in service , mi-au gasit bobinele pe cilindrul 2 si 3 (miss fire). Am schimbat bobinele , bujiile , uleiul si filtrele pentru linistea mea si bateria pentru ca era aproape moarta .Costul total 1348€ (locuiesc in Oland.Bujiile pe primii 3 cilindri erau negre .Pe tester acum nici o alta eroare.

Masina dupa cele 5 minute de mers intrerupt merge ceas din orice punct de vedere , dar cand e rece motorul ma inebuneste .

Inainte sa trec si la schimbatul injectoarelor care costa umpic ori alte chestii mai costisitoare am decis sa intreb aici poate cineva s-a mai intalnit cu aceasta problema ca de mecanici "priceputi" sunt satul .

Va multumesc !

 

Salut,

 

NU știu dacĂŁ are și alte simptome, dar am vĂŁzut aceeași problema la un 850i vechi, iar remedierea a constat ĂŽn verificarea garniturii la galeria de admisie. Prinde aer fals, fapt pt care amestecul bogat și innegrirea bujiilor... Sau poți verifica daca vacuumul funcționeazĂŁ bine sau nu ai pierderi.. Dar, din câte știu, asta ar trebui sa ĂŽți dea un "lag" la accelerare.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

Tu ai motorul N53 din ce inteleg. Cauta postarile lui BMW Doctor pe youtube. In principiu prezinta probleme si rezolvari pt. motorul N52, dar abordeaza si N53-ul printer altele. Mai jos un link exemplu.

 

 

Personal am si eu N52 pe E90, care, in sezonul cald si cand e rece motorul doar, are o ezitare de vreo 5-10 secunde maxim la relanti, in rest merge fara probleme.Mai rar, cade chiar de tot relantiul dar dupa ce-i dau din nou cheie, totul e normal. Asadar,zilele trecute, am dus masina la reprezentanta BMW din Timisoara si mi-au gasit pe diagnoza ca e nevoie de un soft update pt. calculatorul de motor. Astept sa vad daca asta e rezolvarea. Daca nu, am si alte directii de abordare, pe care le-am retinut din prezentarile lui BMW Doctor.

Doar ca fapt divers...mi-au gasit ca trebuie schimbata si pompa de apa si termostatul, desi am doar 120.000 de km in bord 100% reali. Am mai cerut si o verificare generala, plus schimbat roti. Devizul este destul de mare pt. tot dar am dat unda verde. Ideea este sa fi prudent cu pompa de apa, care poate pica si la km putini atat la motorul N52 cat si N53 sau N54.

Astept saptamana viitoare sa vad daca update-ul de soft e cheia la problema mea cu relanti-ul...desi nu cred ca tu ai aceeasi problema ca la mine.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Bujiile au fost schimbate acum( vezi prima postare ) .Primele 3 bujii au fost negre !

 

Da, mi-a scapat detaliul din primul post; ai spus ca erau negre; dar nu erau si umede de la ulei cumva ?

In alta ordine de idei, nu uita si de valva CCV si furtunele aferente, DISA, debitmetrul de aer, senzori axe cu came si arbore cotit; solenoizii de vanos poate ca nu sunt de vina daca zici ca merge bine masina, asta incluzand si la turatii joase. Toate astea pt. potentiale probleme de relanti.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Au fost doar negre (afumate) nici urma de ulei . Masina merge bine si in turatii joase si accelerata , singura ei problema de cateva saptamani doar ce a inceput sa tremure dimineata cand e rece motorul , o las 1 minut sa mearga cum vrea ea urat , apoi o accelerez usor in 1500-2000 ture de cateva ori si dupa plec la drum cu ea .Stand in oras imediat la primul semafor nici cea mai mica problema , sta la relantiu bine nici nu se simte motorul mergand .As vrea sa rezolv problema pana in august spre sfarsit ca vreau sa ajung in tara , sper sa reusesc !
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.