Jump to content

Cresterea temperaturii gazelor F10


Iuly87

Recommended Posts

Salut , am un F10 din 2011 530d , nu il am de foarte mult timp , astazi dupa un drum de 100 km cand m-am oprit si m-am dat jos fara sa opresc motorul am simtit un miros ciudat , nu stiu sa fac o comparatie la miros , ca si cand s-ar fi incins ceva , iar cand m-am dus in spatele masinii pe tobe imi ieseau gazele cu un suflu putin mai mare si erau foarte foarte fierbinti gazele care ieseau , pur si simplu nu prea puteai sa ti mana acolo , stie cineva de la ce a venit acest miros de incins iar pe tobe imi ieseau gazele foarte fierbinti ?
Link to comment
Share on other sites

Ok , multumesc , am inteles partea cu regenerarea dpf , mirosul a disparut foarte repede chiar si gazele nu mai sunt extrem de fierbinti , insa astazi am tot mers cu masina si daca nu ma insel am ramas cu niste gaze care ies pe evacuare care nu mi se par normale la temperatura , ma refer ca sunt mai fierbinti decat cred eu ca ar trebui sa fie , daca as incerca sa astup iesirile cu mana nu cred ca as putea , stie cineva ce ar putea fi de vina in situatia asta sau e ceva normal la un motor de 3 litri ? Va intreb pentru ca poate asa e normal si nu imi dau eu seama , multumesc pentru raspunsurile de mai sus.
Link to comment
Share on other sites

Ok , multumesc , am inteles partea cu regenerarea dpf , mirosul a disparut foarte repede chiar si gazele nu mai sunt extrem de fierbinti , insa astazi am tot mers cu masina si daca nu ma insel am ramas cu niste gaze care ies pe evacuare care nu mi se par normale la temperatura , ma refer ca sunt mai fierbinti decat cred eu ca ar trebui sa fie , daca as incerca sa astup iesirile cu mana nu cred ca as putea , stie cineva ce ar putea fi de vina in situatia asta sau e ceva normal la un motor de 3 litri ? Va intreb pentru ca poate asa e normal si nu imi dau eu seama , multumesc pentru raspunsurile de mai sus.

e normal

Link to comment
Share on other sites

Ok , multumesc , am inteles partea cu regenerarea dpf , mirosul a disparut foarte repede chiar si gazele nu mai sunt extrem de fierbinti , insa astazi am tot mers cu masina si daca nu ma insel am ramas cu niste gaze care ies pe evacuare care nu mi se par normale la temperatura , ma refer ca sunt mai fierbinti decat cred eu ca ar trebui sa fie , daca as incerca sa astup iesirile cu mana nu cred ca as putea , stie cineva ce ar putea fi de vina in situatia asta sau e ceva normal la un motor de 3 litri ? Va intreb pentru ca poate asa e normal si nu imi dau eu seama , multumesc pentru raspunsurile de mai sus.

Daca ai oprit motorul si nu-si terminase regenerarea, aceasta se reia la urmatoarea pornire. E normal sa fie fierbinti gazele pana termina regenerarea, temp cresc pana la 5-600*C in DPF vs. 170-200*C in mod normal.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.