Jump to content

Recomandare mecanic Timisoara


Cryptedvick

Recommended Posts

Buna dragi posesori de BMW.

 

Am un 120D e87 din 2006 care scoate un pic de fum albastru la pornire pentru o perioada de timp, dupa care dispare (~5 min). Stiu ca este din cauza simeringurilor de la supape (masina are >300k KM), motiv pentru care as vrea sa le schimb in viitorul apropiat.

 

Singura problema este ca mi-e greu sa am incredere in mecanici dupa niste experiente mai neplacute si ma ingrijoreaza foarte mult modul in care se schimba aceste simeringuri, ce implica demontarea chiuloasei, deoarece aceasta trebuie montanta si suruburile stranse la NM specifici, ce nu toti mecanicii le respecta.

 

Prin urmare, imi puteti recomanda un mecanic bun din Timisoara care stiti ca intrageste masini si respecta cu strictete modul de servisare si valorile de strangere la suruburi? Asta mi-e cel mai important.

Nu as vrea sa merg la orice service care poate isi bate joc si strange suruburile chiuloasei inapoi dupa cat simte la mana.

 

Multumesc anticipat! :)

 

Victor

Edited by Cryptedvick
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

Cristi 0744 780 702 - la Mosnita ... se ocupa doar cu BMW ..

 

Eu am fost in urma cu 2 ani la el pentru o problema cu o electrovalva infundata la motor .. (problema pentru care cei de la reprezentanta mi-au dat un pret de 7000 RON ca sa-mi schimbe distributia pe lant la 60000 km :) .. deci nici macar nu si-au dat seama care era problema) .. problema rezolvata la el cu 800 RON.

 

Omul cu asta se ocupa si daca nu ma insel lucreaza impreuna cu un mecanic de la reprezentanta , nu tin minte sigur.

 

Eu am fost foarte multumit .. in caz ca nu ai rezolvat pana acum poti sa incerci macar un telefon ...

Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu la el o data, o panarama de om!

Am vazut prima eroare pe tester ''turbo actuator- open circuit'' si el imi zicea ca imi curata admisia cu 100e, daca nu e de acolo mai investigheaza pe la EGR etc.

Am plecat de la el, am apasat pe mufa de actuator( era sarita) si adio eroare! Avea acolo un 120d la care ii schimbasera distributia si nu mai pornea.

Deci repet, panarame de mecanici manglitori! Este doar parerea si experienta mea!

Ps Cand aud sintagma ''a lucrat la BMW'' ma enervez. Toti au lucrat la reprezentante, toti sunt mari meseriasi etc

Edited by akon
Link to comment
Share on other sites

La diesel n-am auzit de probleme la semeringurile de la supape. Tu ai probleme in lata parte, turbina, epurator gaze carter...etc

 

La motorul lui M47 tot de la simeringuri vine problema cu mancatul uleiului. Intr-adevar trebuie verificat prima data la turbina si filtru epurator, dar daca aici esti in regula trebuie sa mergi catre simeringuri in caz ca tot mananca ulei. Am avut E90 cu acelasi motor si timp de cinci ani cat am tinut masina tot la aceasta concluzie am ajuns.

 

Ontopic. Recomandarea mea este Csaba din com. Giroc. Cauta aici pe forum dupa nr de tel. cu siguranta a mai fost recomandat. Pe Cristi il pot recomanda doar pe ce anume face el, diagnoza, codari, etc nu si pe mecanica. El personal nu se baga deloc la mecanica, lucreaza cu diferiti mecanici oferindu-le atelierul lui de acasa. Pe Cristi il stiu de prin 2012 si am mers la el tot timpul cand am avut nevoie de diagnoza, codare, resoftari, rescriere module, etc.

 

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

@ akon + Claudiu - putin off-topic . Cristi se ocupa de BMW-uri "in timpul liber" , ca sa zic asa . Chiar daca are service acasa , el are alta meserie pe care o si profeseaza .

Nu stiu sa schimbe distributii la service-ul lui .

Nu ma pronunt ce fac mecanicii care lucreaza la el , dar privitor la ce stie Cristi despre BMW-uri si softul lor , sunt putini in Timisoara care pot sa-l egaleze . Nu inseamna ca nu mai poate fi cu capul in nori (sau neatent) cateodata . Il cunosc personal si stiu cum a evoluat de-a lungul timpului . Am hack-uit impreuna cu el si cu altii softul ISIS-ISTA D/P cand a aparut si l-am facut sa ruleze in masina virtuala .

Daca puteti sa folositi acum ISTA acum, de o maniera relativ usoara , sa stiti ca Cristi are o contributie acolo .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

La diesel n-am auzit de probleme la semeringurile de la supape. Tu ai probleme in lata parte, turbina, epurator gaze carter...etc

 

Un pic de back story:

Nefiind cunoscator in mecanica cand am cumparat masina (prima masina) nu mi-am dat seama de fumul albastru la rece.

Intre timp, crezand prima data ca turbina are probleme, am dus-o la reconditionat iar baiatul de acolo (Robi din Sanmihaiul Roman) mi-a spus ca e ok, nu are nevoie de reconditionare, nici curatare si mi-a dat-o inapoi. Putea sa-mi ia 2000 lei si sa-mi "reconditioneze" turbina fara sa stiu, deci pare un om de cuvant.

 

Am schimbat si epuratorul cu altul swirl, cu toata carcasa.

 

Am descoperit o chestie interesanta, masina scoate fum cat ii rece uleiul.

Desi daca o pornesc la rece si o las neatinsa, scoate fum albastru 5-10 min pana se dezactiveaza EGR (verificat cu ISTA, EGR se pune la 95% fata de 65% in idle), dupa care nu mai scoate fum albastru. Daca ating acceleratia si EGR intra in actiune cu open 65%, incepe iara sa scoata fum albastru, pana se incalzeste motoru.

 

Asta ma duce la concluzia ca simeringurile de la supape sunt cam mancate, la cele 360k km cat are masina. Daca era turbina, scotea constant, as spune, nu?

In rest merge foarte rotund. Acul de la acceleratie nu se misca in idle la pornirea la rece. Dupa ce e incalzita bine, doar atunci o calc, iar daca o calc nu o opresc imediat, o las cel putin 10 min sa mearga sa se raceasca un pic uleiul si turbina.

Masina momentan are si DPF off si Stage 1 de vreo 3 ani, in posesia mea de 2 ani.

 

La motorul lui M47 tot de la simeringuri vine problema cu mancatul uleiului. Intr-adevar trebuie verificat prima data la turbina si filtru epurator, dar daca aici esti in regula trebuie sa mergi catre simeringuri in caz ca tot mananca ulei. Am avut E90 cu acelasi motor si timp de cinci ani cat am tinut masina tot la aceasta concluzie am ajuns.

 

Ontopic. Recomandarea mea este Csaba din com. Giroc. Cauta aici pe forum dupa nr de tel. cu siguranta a mai fost recomandat. Pe Cristi il pot recomanda doar pe ce anume face el, diagnoza, codari, etc nu si pe mecanica. El personal nu se baga deloc la mecanica, lucreaza cu diferiti mecanici oferindu-le atelierul lui de acasa. Pe Cristi il stiu de prin 2012 si am mers la el tot timpul cand am avut nevoie de diagnoza, codare, resoftari, rescriere module, etc.

 

Multumesc pentru recomandarea lui Csaba, dar nu reusesc sa gasesc numarul lui de telefon. Am tot cautat peste tot in forum si nu am gasit. Poate ma uit gresit?

Are cineva numarul lui Csaba din Giroc, ca sa-l pot contacta?

Edited by Cryptedvick
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.