Jump to content

Curge antigel din cauza garnituri termostatului mic


Master Blaster

Recommended Posts

Salut,

 

Acum vre-o 4 ani am schimbat termostatul mic pentru ca se sparsese/crapase. Am observat ca imi apare eroarea "Coolant level too low" si antigelul era sub nivel asa ca am fost la un service de ocazie pentru ca eram in deplasare si un mecanic destul de priceput mi-a a vazut direct ca termostatul mic, adica PPS-Gf-MX65 era crapat asa ca am comandat unul. Din ce tin minte mi s-au oferit ca de obicei 2 variante, pe original si pe .. ne-original asa ca l-am luat pe cel de-al doilea pentru ca era mai ieftin.

 

L-au schimbat si totul a fost ok doar ca, cam o data pe an trebuia sa completez lichidul de racire si pentru ca nu mi s-a parut mare problema dar mai ales pentru ca nu se vedea nimic curgand asa ca nici la service nu prea aveau cum sa-si dea seama care e problema, poate doar desfacand tot sistemul cap coada, lucru de care-mi este iar scarba pentru ca odata ce-si baga Nea Caisa mainile in motor nimic nu mai e cum a fost.

 

Acum 2 ani, fiind iarasi in deplasare inafara tarii am patit-o pe treaba, adica mi s-a rupt cureaua de accesorii/curent de a trebuit sa o aduc tractata de la mama dreaq. Am remediat problema, toate bune. Acum, incepand de anul trecut, treaba cu lichidul de racire s-a agravat si trebuia sa completez din ce in ce mai des pana cand, recent, a trebuit sa completez mai mult de 1.6l la 70km facuti. Deja problema era vizibila si sub masina in parcare aveam o pata de antigel, moment in care la o inspectie atenta am observat ca pe langa termostatul mic curgea antigel si de acolo pe curelele de accesorii, role si scut.

 

Am desfacut termostatul (cel schimbat acum 4 ani) si obsev ca garnitura (galbena) era "imprastiata" pe tot gulerul de prindere si clar trebuie schimbata. Din ce-mi dau seama, piesa neffind originala sau poate nici macar noua, nu a venit cu garnitura specifica sau poate ca si daca a venit, aceasta a fost de proasta calitate sau cine stie (putin probabil) asa cedeaza ele. O sa ma duc sa o caut una, incercand totusi sa gasesc ceva rezistent la antigel ca ma gandesc ca asta de am avut-o s-a "imprastiat" tocmai pentru ca a fost atacata de antigel pentru ca asa pare.

 

Problema si nelamurirea e alta, nu cumva acum 2 ani cand mi s-au rupt curelele de acccesorii a fost din cauza faptului ca antigelul a tot stat pe ele sau pe role si asta le-a afectat? Si daca da, nu cumva o sa patesc la fel tinand cont ca si acum ele sunt pline de antigel? Si daca da, cum as putea sa previn asta? As putea sa le curat/spal cumva? O fi ata de grav incat sa le schimb preventiv? Ma duc asa departe cu gandul pentru ca e oribil sa trebuiasca sa platesti tractarea de la 500km la 2 noaptea unde m-a lasat masina fix pe un drum intr-o padure singur fiind.

 

Pun 2 poze cu termostatul (curatat deja pentru ca gulerul era galben de la garnitura) si cu garnitura si pe langa asta mai am o nelanurire. Daca va uitati atent, in a doua poza, pare ca a fost stearsa seria sau ce o fi fost scris acolo si, daca va uitati si la pozele din linkul de mai sus (cu codul piesei) o sa observati aceeasi slefuire. Stie cineva care-i treaba?

 

 

iKCoCrS.jpg

EyIld7p.jpg

 

PS: Nu pot schimba titlul asa ca rog moderatorii sa mai adauge un "i" la garnitura :)

Edited by Master Blaster
Link to comment
Share on other sites

La fel am patit si eu cu un e90 nfl , dupa ce am schimbat termostatul egr am clatit bine cu apa toata zona din fata dupa care am suflat cu aer ... nu au fost probleme ... deja a trecut un an

 

Daca nu ai presiune de aer las-o la soare cateva ore cu capota deschisa

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

Treaba din slefuire e in felul urmator.

BMW sigur nu scria inainte.

Foarte probabil nici BERU!

Atunci scria ceva pentru cineva care vroia sa cumpere ceva ce seamana cu, ce are el stricat.

 

Pe scurt.

Cumperi ieftin, cumperi de doua ori.

Si tot de doua ori pierzi timpul tau!

 

Asa ca nu te mai gandi la berea care iti ramane si pune masinii tale ce e mai bun!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Treaba din slefuire e in felul urmator.

BMW sigur nu scria inainte.

Foarte probabil nici BERU!

Atunci scria ceva pentru cineva care vroia sa cumpere ceva ce seamana cu, ce are el stricat.

 

Pe scurt.

Cumperi ieftin, cumperi de doua ori.

Si tot de doua ori pierzi timpul tau!

 

Asa ca nu te mai gandi la berea care iti ramane si pune masinii tale ce e mai bun!

 

Te contrazic de data asta :sweat: BMW scria , pentru ca Behr este furnizor BMW pentru mai multe piese. Din aceasta cauza, ca BEHR sa poata vinde aceleasi piese si ca aftermarket, au 2 variante : Ori fac alta matrita in care sa injecteze partea de sus a termostatului fara sigla bmw (investite mare), ori sa le produca in continuare cu matrita pe care bmw a platit-o, iar mai apoi sa stearga sigla ( investitie minima) . In acest fel, pot vinde si piese OE si piese atfermarket pentru care nu mai sunt nevoiti sa treaca prin filtrele BMW. Lucrez in domeniu si stiu bine despre ce vorbesc.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Te contrazic de data asta :sweat: BMW scria , pentru ca Behr este furnizor BMW pentru mai multe piese. Din aceasta cauza, ca BEHR sa poata vinde aceleasi piese si ca aftermarket, au 2 variante : Ori fac alta matrita in care sa injecteze partea de sus a termostatului fara sigla bmw (investite mare), ori sa le produca in continuare cu matrita pe care bmw a platit-o, iar mai apoi sa stearga sigla ( investitie minima) . In acest fel, pot vinde si piese OE si piese atfermarket pentru care nu mai sunt nevoiti sa treaca prin filtrele BMW. Lucrez in domeniu si stiu bine despre ce vorbesc.

Perspectiva din care ai vorbit imi explica tot.

Sincer, nu trebuia sa ma fi contrazis pe mine pentru ca ar fi trebuit sa intuiesti ca ce am spus este o realitate. Nu imi spune BMW cand fac masinile lor lasa CONTROLUL CALITATII la indemana si cheremul oricarui producator (fie el si chinez) de subansambluri... (poate incerci sa contrazici ideea asta daca zici ca lucrezi in domeniu). Ca daca ar fi asa masinile lor s-ar intoarce repede_repejor la dealer evident avand probleme!

 

Nu m-ai convins aproape deloc.

Nu ma intereseaza daca e mai ieftin.

Dimpotriva vreau sa cumpar la pretul corect FIABILITATE. Iar trecutul experientei personale spune mai mult decat ce poate spune cineva (ca tine) din domeniu.

 

A, desigur sunt incantat ca poti sa vinzi la pret mic. Dar stii, sunt si lucruri DESTUL piese proaste pe piata si asta cred ca e greu de contrazis.

 

Suntem ok acum?

 

(Nu o sa vinzi niciodata ieftin un produs unde CONTROLUL CALITATII e stringent)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Te contrazic de data asta :sweat: BMW scria , pentru ca Behr este furnizor BMW pentru mai multe piese. Din aceasta cauza, ca BEHR sa poata vinde aceleasi piese si ca aftermarket, au 2 variante : Ori fac alta matrita in care sa injecteze partea de sus a termostatului fara sigla bmw (investite mare), ori sa le produca in continuare cu matrita pe care bmw a platit-o, iar mai apoi sa stearga sigla ( investitie minima) . In acest fel, pot vinde si piese OE si piese atfermarket pentru care nu mai sunt nevoiti sa treaca prin filtrele BMW. Lucrez in domeniu si stiu bine despre ce vorbesc.

 

 

Salut,

din experienta proprie nu validez explicatiile tale, termostate cumparate aftermarket, 2 bucati in 3 ani, termostat cumparat pe original este de 3 ani pe masina si nu am inca probleme. Diferenta este de 70 ron. Am iesit mai scump zgarcindu-ma, noroc ca manopera o efectuez eu, altfel...

 

Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.