Jump to content

Trecere de la volanta masa dubla la masa simpla


THC112

Recommended Posts

VA salut, imi pare rau daca nu scriu unde trebuie, nu prea reusesc sa ma familiarizez cu topicurile. Spuneti-mi si mie va rog la un e46 2.8 benzina cu clima, volanta cu masa dubla, ca sa fac trecere la volanta cu masa simpla, de la ce masina se potriveste volanta cu masa simpla? as vrea sa o cumpar noua, si daca se poate sa-mi spuneti pe langa volanta si kit ambreiaj ce ar mai trebui schimbat. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

VA salut, imi pare rau daca nu scriu unde trebuie, nu prea reusesc sa ma familiarizez cu topicurile. Spuneti-mi si mie va rog la un e46 2.8 benzina cu clima, volanta cu masa dubla, ca sa fac trecere la volanta cu masa simpla, de la ce masina se potriveste volanta cu masa simpla?

 

Pentru ca scopul volantei DMF este acela de a transmite/prelua armonios puterea motorului pe care proiectanti au considerat ca e mai dificil de controlat, stiut fiind ca era usor sa opresti un motor din greseala (soferului) un motor la.plecarea de pe loc.

 

Altfel spus, esti constient ca sunt sanse ca o sa umbli mai des la discul ambreiaj acesta uzandu-se (foarte probabil) mai repede, si primul?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

sunt constient ca o sa umblu la ambreiaj mai des, dar prefer sa schimb doar ambreiaj decat sa schimb si volanta odata cu el, mentionez ca vreau sa ma mai joc cu masina si din acest motiv as vrea swap la masa simpla. Consideri ca tine la "joaca" si masa dubla ?
Link to comment
Share on other sites

Tine la joaca, sunt multi colegi care au pus cu masa simpla.Cauta 2.5 si 2.8i .Plecarea e “directa”, fara lag, dar se va uza ambreiajul mai repede.Nu cred ca poti merge gen bara la bara ca face ca toate alea, tremura cand se incalzeste. Edited by ingineru'
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masa simpla pe e46 nu s a pus din ce stiu, am inteles ca se potriveste de urs 2.5,2.7 12 valve m20 dar n am inteles faza cu coroana de volanta ca sa nu mai schimb si electromotorul, stie cineva exact ce piese imi trebuie pt acest swap? Nu ma intereseaza uzura ambreiajului si restul de lucruri “incomfortabile”. Eu vreau sa nu mai schimb volanta, un ambreiaj e 700lei nou pe cand o volanta e 1500-1600lei. Nu mi permit luxu sa schimb volanta de mai multe ori doar pt ca ma mai dau cu masina...si nici sa stau cu grija ca la un cerc sau burn mai lung aoleo volanta
Link to comment
Share on other sites

Tine la joaca, sunt multi colegi care au pus cu masa simpla.Cauta 2.5 si 2.8i .Plecarea e “directa”, fara lag, dar se va uza ambreiajul mai repede.Nu cred ca poti merge gen bara la bara ca face ca toate alea, tremura cand se incalzeste.

 

Salut, apropo de tremurat cand se incalzeste. Patesc sa imi tremure ambreiajul la plecarea de pe loc in special cand mai am o persoana in masina sau mai multe. Asta se intampla doar dupa ce se incalzeste masina, cand e rece nu am nicio problema. Este normal?? Volantul este cu masa dubla din cate stiu. Este vorba de un E90. Nu imi accelereaza in gol sau chestiuni de genul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.