Jump to content

Pareri achizitie 435xd


tudorxy

Recommended Posts

Salut toti posesorii,pasionații si admiratorii BMW de pe acest forum.

In scurt timp urmeaza achizitia urmatorului automobil,dupa golful(v) din prezent iar ca favorit este un exemplar 435xd cabrio din 2015 cu 160k km.

Proprietarul actual mentioneaza pachetul M in anunt,nu am "ochiul format" insa dar mie nu mi se la exterior cel putin

In interior masina este inscriptionata pe volan si scaune M iar ca dotari are keyless,head up,harmann kardon,parktronic,frane si suspensie m la pretul de 20k. Ce parere aveti? E un scor' rezonabil pentru jucaria asta? Costurile de mentenanta sunt mai ridicate in general la versiunea respectiva?

P.s Un feedback despre MasinaPotrivita in speța verificarile lor si daca a apelat cineva la serviciul asta,urmeaza sa iau legatura cu baiatul pentru inspectie eventuala a masinii.

Revin si cu alte intrebari pe parcurs,mulțumesc.

Link to comment
Share on other sites

Decat sa dai 500 euro pentru verificarea empirica mai mult sau mai putin , mai degraba o programezi la o reprezentanta, costa vreo 200 euro si ti-o verifica serios.

Anuntul e samsaresc clar, cu black edition si desigur nelipsitul accept si variante.

Cel mai mare risc este sa fi fost accidentata sau sa aiba vreo 100 de mii de km dati inapoi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Care este(sau trebuie) pretul adevarat din punctul vostru de vedere daca anuntul este in regula?

Ce optiuni importante lipsesc de pe masina respective?*scaune ventilate,auto parking etc*

Bugetul este in jurul sumei de 20k-25k cu tot ce include inmatriculare taxe pe primul an etc. Am 23 de ani,va folosii ca masina personala daily drive,in jur de 40-50km/zi in oras.

De asemenea daca cineva de pe forum are la vanzare sunt deschis. Masina ar necesita sa fie cel putin la fel de dotata ca si cea din anunt,de preferat piele alba sau crem.

In legatura cu anuntul il urmaresc de ceva timp a scazut de la 22.5k insa in partea stanga fata langa aripa arata dubios fara M fara inscriptie deloc,idk.

Nu cunosc mecanici,sunt dispus sa cheltuiesc 500 pentru verificare din moment ce nu ma pricep. Pare ok MasinaPotrivita,totusi mai astept feedback pentru o verificare "aftermarket" vs reprezentanța.

Link to comment
Share on other sites

tudorxy@ Masina postata de tine este mult prea ieftina, ai primit si link cu preturi comparabile din Germania, daca cea mai ieftina de acolo e 26-27 de k, iar cea gasita de tine e 20, nu iti da cu virgula nimic?

Daca vrei sa te si convingi fara a pierde multa vreme, cere VIN-ul vanzatorului, verifica-l la o reprezentanta BMW, sa vezi ce intrari are in service.

Sfatul meu legat de cum pui problema este sa cauti un 420, in felul asta, in jurul a 25 de k de euro iti poti alege ceva onest, cu km putini, dotari decente.

Cea mai buna solutie cand cumperi o masina, mai ales daca nu te pricepi, este sa iti iei una de la un dealer, de preferinta din Germania. Lasa samsarii deoparte ca nu vei castiga niciodata nimic daca alegi sa cumperi de la ei.

Link to comment
Share on other sites

Mersi de sfaturi. Stii cum e romanul cand prinde niște bani,in niciun caz nu o sa mi iau 420d,predispun de toate cerintele necesare cocalarui tipic' superficial deci motorul de 3.0si 300+cp sunt cruciale cat si xD si cel putin ce dotari mai are anuntul de sus..Bugetul poate creste in jurul a 30k,nu caut samsar,nu tin neaparat sa fie persoana fizica.

Am observat oricum o diferenta semnificativa de pret pentru orice masina comparata Ro/Ge. Cealalta varianta pe care o consider e Porsche cayman 987.2 2012. La noi 20k cu 170k km in germania 27k+ cel ma ieftin exemplar decent asemamator

Edited by tudorxy
Link to comment
Share on other sites

Mersi de sfaturi. Stii cum e romanul cand prinde niște bani,in niciun caz nu o sa mi iau 420d,predispun de toate cerintele necesare cocalarui tipic' superficial deci motorul de 3.0si 300+cp sunt cruciale cat si xD si cel putin ce dotari mai are anuntul de sus..Bugetul poate creste in jurul a 30k,nu caut samsar,nu tin neaparat sa fie persoana fizica.

Am observat oricum o diferenta semnificativa de pret pentru orice masina comparata Ro/Ge. Cealalta varianta pe care o consider e Porsche cayman 987.2 2012. La noi 20k cu 170k km in germania 27k+ cel ma ieftin exemplar decent asemamator

 

 

De ce xdrive este un must? Ai mers cu un RWD sa vezi diferenta?

Edited by Andrei525
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Chiar ma gandeam la asta mai devreme.. Nu am mers . Vreau sa folosesc masina si iarna in fiecare zi,un mers la munte la tara etc cu cateva bagaje 4 oameni.. Indiferent,vorbesc doar din presupuneri dar asa "racheta" rwd cu 300 cp nu e o problema'? In rest piele crem/alba si celelate optiuni sunt must impreuna cu m kit.
Link to comment
Share on other sites

Acum chiar daca recunosti ca vrei sa cumperi o masina ca un cocalar , trebuie sa ai in vedere cateva lucruri - probabil bani de o a doua masina nu o sa iti mai pice din cer .

Prima data, asa cum au spus colegii, e suspect de ieftina , chiar daca e adusa de samsar pe firma fara tva. Apoi , nici un diesel nu e o masina de oras - iti cauti probleme daca nu il scoti din oras vreo jumatate din timp macar .

Ultima data , motorul ala e predispus la gripare - ungere insuficienta.

Casca bine ochii !

Link to comment
Share on other sites

Asta este eticheta sociala cel mai des atribuita posesorilor sunt pregatit si chiar nerabdator sa fiu cocalar' la randul meu(bmw portocaliu cabrio bby). Banii pentru masina nu mi-au picat din cer,stai linistit am inteles subtilitatea fina din terminologia ta,insa nu mi-as face probleme din punctul asta de vedere.

Masina vreau sa o pastrez cel putin 3 ani. O exvursie pe saptamana pana la bucuresti/brasov din Iasi sau un drum lung am presupus ca mai racoreste' motorul cat de cat.

Sunt de acord,masina din anunt e dubioasa,insa criteriile mele pentru urmatoarea masina alea sunt,poate cineva de pe forum este viitorul vanzator al Bmw ului pe care mi-l doresc. Who knows

Link to comment
Share on other sites

Chiar ma gandeam la asta mai devreme.. Nu am mers . Vreau sa folosesc masina si iarna in fiecare zi,un mers la munte la tara etc cu cateva bagaje 4 oameni.. Indiferent,vorbesc doar din presupuneri dar asa "racheta" rwd cu 300 cp nu e o problema'? In rest piele crem/alba si celelate optiuni sunt must impreuna cu m kit.

 

Masina in sine nu este problema nici cu 500 cai. Soferul conteaza ff mult in ecuatie. Eu am RWD si am fost si la munte iarna chiar in Apuseni si a fost ok. Nici un stres.

pentru pielea deschisa am descoperit un set de la Gliptone G11 + G12 (Amazon UK ) care mi-a placut cum curata si cum hidrateaza. O sa fie putina bataie de cap cu pielea deschisa dar pentru mine merita efortul.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este sa cauti in DE. Probabil vei ajunge in jur de 30-33k euro, dar poate o gasesti si cu garantie. De asemenea, ia in calcul si cheltuielile conexe: schimb ulei, ulei cutie de viteze, filtre, placute, cauciucuri etc dar si costurile anuale: impozit + RCA, iar daca e posibil si Casco, iar aici cred ca vei avea un cost destul de mare tinand cont de varsta si de pretul de lista al masinii
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Important e sa fie ieftina, restul se rezolva :laugh:

 

Pe bune acum, tu iei cabrio pt a merge la munte 4 oameni si bagaje? :unsure:

Cabrio se preteaza pt o a 2-a masina si, parere personala, nu diesel.

Edited by LYM
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Nu este strict pentru mersul la munte dar nu vreau sa fie impedimente majore in cazul in care se iveste optiunea asta. Hai sa zicem 3 oameni in masina si bagaje. Masina este(o sa fie) singura masina deci trebuie sa acopere mai multe aspecte.

In legatura cu diesel'ul nu este o necesitate si nici macar preferinta dar am observat ca sunt mai multe disponibile.

Link to comment
Share on other sites

Buna observatia lui LYM, abea 2 persoane in vacanta cu seria 4 cabrio, asta in cazul in care ai si valize cu tine si rabatezi bancheta spate ca sa ai loc de vreo valiza mare, iarna. In portbagaj nu intra valizele mari si foarte mari, doar cele medii.

Plus deasta sa stai in spate la seria 4 cabrio e o adevarata placere, picioarele fixe si daca esti mai inalt si putin cocosat.

Poti sa iei fara probleme si ca singura masina dar sa intelegi care sunt compromisurile, stii ca nu cari bagaje multe si pasageri mai mult de 1. Eu ca sa plec cu o valiza mare la aeroport iarna, o decapotam sa mi-o asez pe bancheta in toiul zapezilor, in portbagaj nu era loc.

Edited by raduron10
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc @toffefe pentru link. In exemplarul respectiv as investi pentru volanul sport.

Masina nu pare sa aiba pachetul M (daca aberez,cu scuzele de rigoare) deci preconizez pe langa costul achizitionarii și un volan sport impreuna cu scaunele sport deci presupun undeva la 2k de euro. In schimb motorizarea este excelenta dpmdv iar culorile interiorului sunt pe gustul meu

 

Am acceptat ideea compromisului comoditatii si spatiului disponibil. Insa facand o comparatie cu celelalt automobil invocat(cayman 987.2) sunt convins ca 2 persoane pe bancheta, de talie mica,feminine nu vor suferii in chinuri,cred. Nu la munte,dar spre mare. Sunt tanar,necasatorit si fara obligatii so to say deci despre pasagerii din spate,gabaritul nu este un obstacol

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.