Jump to content

recomandare firma tuning x6 e71 M50d


Mihai Floarea

Recommended Posts

salutare,

 

Am un e71 M50d (x6), 2013, 130k km si doresc sa-i fac STAGE 1. Ideea e ca vreau ca aceasta crestere de putere sa fie facuta de cineva care chiar stie ce face, de preferat pe stand 4x4, fara alte minuni. Doresc sa-mi oferiti recomandarile voastre cu privire la cei capabili sa faca asta intr un mod cat mai profesionist(de preferat in Bucuresti). Cunosc riscurile unei astfel de crestere a puterii, dar e ok, imi asum, deci va rog nu mai pierdeti vremea cu atentionarile in acest sens. De preferat ar fii sa mi raspunda oameni care au avut un astfel de motor pe masina lor.

Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

Am un e71 M50d (x6), 2013, 130k km si doresc sa-i fac STAGE 1. Ideea e ca vreau ca aceasta crestere de putere sa fie facuta de cineva care chiar stie ce face, de preferat pe stand 4x4, fara alte minuni. Doresc sa-mi oferiti recomandarile voastre cu privire la cei capabili sa faca asta intr un mod cat mai profesionist(de preferat in Bucuresti). Cunosc riscurile unei astfel de crestere a puterii, dar e ok, imi asum, deci va rog nu mai pierdeti vremea cu atentionarile in acest sens. De preferat ar fii sa mi raspunda oameni care au avut un astfel de motor pe masina lor.

O crestere de putere ca la carte foarte probabil inseamna si o modificare a sistemului de alimentare pe partea de admisie.

Esti dispus sa iei si asta in calcul?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

O crestere de putere ca la carte foarte probabil inseamna si o modificare a sistemului de alimentare pe partea de admisie.

Esti dispus sa iei si asta in calcul?

 

Cu acest stage 1 urmaresc sa ating undeva la 430hp si inca 100Nm iar sistemul de admisie cred ca va fi putin subdimensionat,dar in caz ca aceasta diferenta de putere va fi la nivelul asteptarilor inlocuirea intercooler ului cu unul performance va fi prioritara, la fel si restrctiile de pe partea de evacuare, dar asta ramane de vazut dupa primul pas :D

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Standul lui Dragoș de la București nu știe 4x4 pentru ca nu merge, a ĂŽncercat sa scoatĂŁ mufa de la diferențial pe spate ĂŽnsĂŁ nu a mers nici asa, face softul doar pe o punte ca nu i merge sau cel puțin asa era acum 2 ani. Nu a putut face soft la F15 acum 2 ani, efectiv s a chinuit sa facĂŁ 2 ture pe dyno ca nu l Lasa motorul cutia nicicum sa accelereze.

 

TCM turbo pentru mine a fost ok la golf 5, ĂŽnsĂŁ am prieten cu tt Rs + din 2013 fĂŁcut acum vrei 8 luni si e mulțumit de cum a fost tot. ĂnsĂŁ standul pe dyno merge cum trebuie pe 4x4 fĂŁrĂŁ probleme.

 

Am auzit si de review uri negative..

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.