Jump to content

Problema codare baterie noua


Recommended Posts

Ista-d știe sa facă modificarea capacității acumulatorului (la anumite valori prestabilite) cu condiția sa fie instalat complet, cu tot cu baza de date pentru programare, nu doar cea pentru diagnoza.

Poti sa spui cum arata o baza de date completa? Sa ma uit pe hard, sa verific.

Am ISTA-D si ISTA-P de la chinezi; HDD de 500GB si ICOM pentru toate modelele pana in 2017.

HDDul e aproape plin!

 

Mai adaug ca ISTA-D sau orice alt program NU stie ce capacitate exacta are bateria noua a unei masini pana tu ca programator/operator nu ii spui. Nu cred ca ISTA prin ICOM poate "citi" capacitatea, altfel ne-ar da starea bateriei muult mai detaliat.. iar eu nu am vaz asta vreodata.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Mai adaug ca ISTA-D sau orice alt program NU stie ce capacitate exacta are bateria noua a unei masini pana tu ca programator/operator nu ii spui. Nu cred ca ISTA prin ICOM poate "citi" capacitatea, altfel ne-ar da starea bateriei muult mai detaliat.. iar eu nu am vaz asta vreodata.

 

Tu vorbesti din ce crezi tu, nu are nici-o treaba cu realitatea. ISTA+ (ISTA-D nu mai exista de cel putin 2 ani) citeste capacitatea bateriei din VO-ul masinii si / sau din module (CAS, FEM, BDC)...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu vorbesti din ce crezi tu, nu are nici-o treaba cu realitatea. ISTA+ (ISTA-D nu mai exista de cel putin 2 ani) citeste capacitatea bateriei din VO-ul masinii si / sau din module (CAS, FEM, BDC)...

Am ISTA+.

Poti sa explici mai clar acum?

Arata-mi exact cum ajung sa vad capacitatea bateriei.

Daca nu crezi pot dovedi ce ista am.

 

Poti sa arati aici pas cu pas cum se face codarea pentru schimbul capacitatii (Ah) in orice program stii tu ca se poate coda?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Bazele de date sunt in arhivele BLP si SPD . Se dezarhiveaza in Rheingold\PSdZ\data_swi\psdzdata si acolo fac 7 foldere cu date :extLibs ,kiswb ,mainseries, mapping , security, swe, temp.

Multimesc. O sa verific, fac poze si pun aici.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu am inteles exact ce a folosit asta aici ca sa codeze.

Clar nu in ISTA a facut codarea. In ista doar a verificat succesul codarii.

 

Gagiu' e tot unul din aia care vor bani pentru o amarata de codare..

 

Urmariti ce spune CLAR la sfarsitul clipului. Schimbi capacitatea? Trebuie sa codezi!

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ala codeaza cu NCS pe seria E, la F e altceva :).

Toti credeti ca e asa de simplu sa faci codari si programari, ca tot ce va lipseste sunt sculele... Tare as vrea sa va vad cand o ia pe aratura vreun modul dupa codare ce faceti, cum ii explicati clientului cu masina de 30.000 euro bordul plin de luminite :D

Trebuie sa stii ce faci, ce scule sa folosesti, cum sa le folosesti si ce sa faci daca ceva e in neregula. Va spun asta dupa mai bine de 1000 clienti si peste 15.000 euro investiti in scule, asa ca NU mai visati si plangeti ca toti urmaresc banii si nu vor sa va invete...

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Astea-s programele disponibile pentru codare.

Acum sa vad, cine e in stare sa dea o rezolvare pentru codarea unei baterii cu alta capacitate?

 

@Seaman,in C nu exista nicaieri

folderul Rheingold ca sa caut celelalte fisiere.

Exista in schimb 20-30 fisiere Rheingold cu exensia .dll

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ala codeaza cu NCS pe seria E, la F e altceva :).

Toti credeti ca e asa de simplu sa faci codari si programari, ca tot ce va lipseste sunt sculele... Tare as vrea sa va vad cand o ia pe aratura vreun modul dupa codare ce faceti, cum ii explicati clientului cu masina de 30.000 euro bordul plin de luminite :D

Trebuie sa stii ce faci, ce scule sa folosesti, cum sa le folosesti si ce sa faci daca ceva e in neregula. Va spun asta dupa mai bine de 1000 clienti si peste 15.000 euro investiti in scule, asa ca NU mai visati si plangeti ca toti urmaresc banii si nu vor sa va invete...

Deci nu vrei sa spui.

Multumesc, s-a inteles de ce intri pe aici; sa dai cu vorbe pe jumatate. Din jumatatea celalalta faci bani.

De ce te-as crede ca ai investit 15000 in scule??

...poate 1500; ai uitat sa tai un zero, foarte probabil. :)

1000 de cilenti ne zici?:)) ..nu ai mai fi intrat tu aici la milogii astia care viseaza.. (unii, sa codeze si ei ca altii).

 

Stai linistit, foarte putine se brick-uiesc cum ne sperii tu aici.

Daca ai o sursa de alimentare stabila sanse sa brickuiesti sunt mici.

Si in plus se pot face backUp-uri. Asa ca nu mai speria in avantajul tau.

 

Din fericire nu esti tu singurul de la care se poate afla.

 

Lasa ca o sa spun eu cand o sa aflu si nu sa uit sa adaug ca fiecare o face pe propriul cost.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ista-d Ăâ˘tie sa facĂŁ modificarea capacitĂŁĂâşii acumulatorului (la anumite valori prestabilite) cu condiĂâşia sa fie instalat complet, cu tot cu baza de date pentru programare, nu doar cea pentru diagnoza.

Corect.

Package-ul (baza de date)SDP din ISTA+ versiuni 4.xx.yy este de fapt setul de date de programare al ISTA+. Package-ul (baza de date) BLP contâşine doar datele de diagnoza ale ISTA+. Pentru generatâşiile Fxx si Gxx nu se mai folosesâ˘te ISTA P pentru programe de module ci ISTA+ cu interfata ICOM. ISTA+ (Rheingold) face inclusiv update de iLevel tot cu interfata ICOM (unii spun ca au facut-o si cu ENET). ISTA P se mai utilizeaza doar pe modelele din generatia Exx.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Deci nu vrei sa spui.

Multumesc, s-a inteles de ce intri pe aici; sa dai cu vorbe pe jumatate. Din jumatatea celalalta faci bani.

De ce te-as crede ca ai investit 15000 in scule??

...poate 1500; ai uitat sa tai un zero, foarte probabil. :)

1000 de cilenti ne zici?:)) ..nu ai mai fi intrat tu aici la milogii astia care viseaza.. (unii, sa codeze si ei ca altii).

 

Stai linistit, foarte putine se brick-uiesc cum ne sperii tu aici.

Daca ai o sursa de alimentare stabila sanse sa brickuiesti sunt mici.

Si in plus se pot face backUp-uri. Asa ca nu mai speria in avantajul tau.

 

Din fericire nu esti tu singurul de la care se poate afla.

 

Lasa ca o sa spun eu cand o sa aflu si nu sa uit sa adaug ca fiecare o face pe propriul cost.

 

Tocmai d-asta oamenii care stiu nu mai dau pe aici, nu mai au loc de frustrati si atotstiutori. Mult succes in continuare...

Daca vrei sa calculam costul sculelor mele te astept cu un pariu de 200euro pe masa ;). Eu intru aici pentru relaxare cand am timp, nu pentru clienti.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tocmai d-asta oamenii care stiu nu mai dau pe aici, nu mai au loc de frustrati si atotstiutori. Mult succes in continuare...

Daca vrei sa calculam costul sculelor mele te astept cu un pariu de 200euro pe masa ;). Eu intru aici pentru relaxare cand am timp, nu pentru clienti.

 

Acei frustrati si autotstiutori la care te referi inevitabil intra in contact pe forum cu altii care sunt si mai atot-stiutori, dar se vand pe bani. Acestia din urma nu dau pe aici ca ei vand, nu au ce sa imparta, informand, dand o solutie. Asa ca acestia ar trebui la randul lor sa le fie un pic (mai mult) rusine.. cand poate la randul lor afla lucruri care nu le stiau.

Dar cati sunt in stare sa recunoasca acest lucru??

Dar sa nu mai continuam cu lectia de morala neinteleasa la timp!

Si ca sa nu dam in alte discutii, nu ma intereseaza atat de mult persoana cu care vorbesc decat in masura in care se arata generoasa in ceea ce arata si la altii din ce stie.

 

Desigur, tu poti sa faci ce vrei.

 

Relaxare in continuare.

 

Si mai pe topic, ca sa enervez pe secretosi:

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Salut,

nu e vorba de secretosi, daca ai putina minte gasesti tot ce e necesar pe internet, dar daca esti Gica contra, cum este cazul tau, esti impotriva planetei, moment in care eu nu mai am ce sa discut cu tine. Atitudinea ta este de neinteles, te iei la tranta cu ursul avand in mana un pistol cu apa. Mai sunt persoane care au ceva de spus impotriva NCS expert, care nu stiu ca atunci cand toate softurile pretentioase dau gres acesta te scoate din necazuri, singura conditie este sa stapanesti modul linie comanda, gen linux,msdos.

Nu sunt nascut invatat, dar sunt genul autodidact, ai mai avut un dinte impotriva mea cu desfacutul bujiilor cu cheia dinamometrica, deasemenea vorbeai in necunostinta de cauza.

Cred ca in general vrei sa faci bine, dar nu te lasa depasit de val, e posibil sa faci rau si sa deranjezi oamenii degeaba.

Multa sanatate si spor in ceea ce faci.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Salut,

nu e vorba de secretosi, daca ai putina minte gasesti tot ce e necesar pe internet, dar daca esti Gica contra, cum este cazul tau, esti impotriva planetei, moment in care eu nu mai am ce sa discut cu tine.

 

Mai sunt persoane care au ceva de spus impotriva NCS expert, care nu stiu ca atunci cand toate softurile pretentioase dau gres acesta te scoate din necazuri, singura conditie este sa stapanesti modul linie comanda, gen linux,msdos.

Nu sunt nascut invatat, dar sunt genul autodidact, ai mai avut un dinte impotriva mea cu desfacutul bujiilor cu cheia dinamometrica, deasemenea vorbeai in necunostinta de cauza.

Cred ca in general vrei sa faci bine, dar nu te lasa depasit de val, e posibil sa faci rau si sa deranjezi oamenii degeaba.

 

Ali, tu nu vrei, ca foarte probabil si matose, sa intelegeti ca, poate e cazul cateodata sa mai si spuneti TOT ce stiti pentru omul in nevoie.

 

Ori daca pentru matose, daca codarea unei baterii costa 150lei, aproape jumatate din pretul unei baterii noi, asta nu inseamna mult, Pentru Multi Poate Ca Inseamna! (Dar mai bine sa nu ajuti..)

..Iar pentru o treaba ca asta (parerea mea) AR TREBUI LAMURITA SI USOR DE INTELES pentru oricare membru de forum care vrea sa afle, atunci eu inca nu cred ca problema e la mine ci la voi.

Adica pentru ce mama naibii mai intram pe forum daca nu suntem cat de cat marinimiosi sa spunem ca daca ai scula cutare faci asa si ai rezolvat problema???

Adica cat de zgarcit poti sa fii sa nu impartasesti UN LUCRU ORDINAR ca adaptarea unei baterii la masina prin codare!???

(..din asta va recuperati cei oricati bani a-ti bagat in scule..?)

Pentru ca e un lucru ordinar prin comparatie cu multe alte lucruri mult mai complicate de facut unei masini.

Dar suntem romani si asta e.

 

In privinta argumentului cu cheie dinamometrica, sa stii ca puteai ORICAND sa muti discutia in privat si discutam acolo pana ajungeam albastri in obraz.

Si pana la urma, CE EVIDENTA a avut faptul ca tu ai vrut si probabil vrei in continuare sa desfaci suruburi, mai mult sau mai putin importante cu cheia dinamometrica??

Tu poti sa pui pe suruburile masinii tale ORICE cheie vrei, orice ti-ar spune orisicare pe forum!

Serios?

In asta te-ai cramponat cu mine??

Nu pot decat sa zambesc.

 

O zi buna.

 

[A, sa nu uitam un lucru, cati dintre voi PLATITI TAXELE de pe urma banilor incasati in urma serviciului prestat, pentru ca pentru voi meseriasii e un castig(!), daca obtineti beneficii/bani cu ajutorul unui soft/device pus la dispozitie prin lege.. ( pentru ca BMW e obligat oaresicum sa lase accesibil propietarului vehicolului, daca isi permite costurile, sa isi poata repara masina singur!

Ceva taxe, platite la zi??]

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Update: Am codat bateria cu carly la 105ah agm si cand dau reading battery data imi arata ca fiind de 105ah

In ISTA arata ca este tot de 80ah agm : Original battery type and battery capacity according to vehicle order: 90 ah agm; currently registered battery capacity in the DME/DDE/EDME: 80ah AGM.

 

A fost codata bateria si in CAS si in VO ca fiind de 105 ah agm dar in ista tot arata ca este de 80ah agm. Aveti vreo idee ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

O intrebare pt cei mai priceputi sa nu mai deschid alt topic.

Am bateria originala pe F10, 305mii km si 9 ani iar de vreo luna incepuse sa mi dea eroare la pornire "increased discharging when stationary" si la oprire "charge battery" oricat de mult as fi mers cu ea. Incarcarea pe masina este ok.

Mi-a venit ideea, inainte sa schimb bateria, sa inregistrez bateria veche ca fiind noua si adio erori. De 1 saptamana nici o eroare pe baterie.

Teoria conspiratiei ar spune ca softul este scris 'pervers'. Are cineva mai multe detalii?

Link to comment
Share on other sites

 

Mi-a venit ideea, inainte sa schimb bateria, sa inregistrez bateria veche ca fiind noua si adio erori. De 1 saptamana nici o eroare pe baterie.

Teoria conspiratiei ar spune ca softul este scris 'pervers'. Are cineva mai multe detalii?

Mai asteapta un timp si o sa vezi.

Ca softul e pervers, conspirationist, ma indoiesc.

Daca nici dupa 9-10 ani o baterie nu e intretinuta de un soft bine pus la punct.. atunci stai sa vezi masinile electrice..

 

Ca sa te lamuresti si mai.mult daca softul e pervers (Dumnezeule .. :)) ) mergi la un baiat cu un tester de baterii, exeprienta in baterii si ceri parerea, pune testerul lui cel mai de incredere ai asculta ce spune.

Vezi sa nu fie tot vreun conspirationist.

 

In fine, ce s-a intamplat in baterie tu inregistrand-o noua, a fost ca acum bateria ta veche se incarca dupa un "grafic" de baterie noua (curent mai mult timp, baterie mai stresata intern incapabila sa tine capacitatea din proiectare) si de aceea a disparut eroare, si nu, nu cred ca e vreun conspirationist in bateria ta.

E imbatranita bateria.

 

Sau poate ai alte probleme, pe care ti le pot exemplifica altii ;)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Clar bateria este imbatranita, personal n-am mai auzit pe nimeni sa-l tina bateria atat, probabil are legatura cu faptul ca n-am folosit start-stop, welcome lights etc.

 

Asa cum pe la 250k softul iti aprinde Drivetrain si iti zice sa schimbi DPF cu toate ca e bun, ma gandeam ca e posibil ca si la baterie este ceva asemanator.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am gresit in asumarea ca o baterie noua ar primi curent mai mult timp. E incorect. Aceasta fiind noua ar trebui sa nu de descarce in nici un caz mai mult decat o baterie uzata, care cu siguranta se va descarca mult mai mult (in aceleasi conditii de pornire) fiind veche, imbatranita.

 

Dar intrebarea ramane daca nu cumva curentul ar fi de intensitate mai mare in mai scurt timp pe o baterie noua, fata de un curent mai decent (in valoare) fata de o baterie mai imbatranita pentru a nu o stresa intern mai mult decat necesar.

 

Sunt multe necumoscute si lucruri de analizat.. dar asta nu face o baterie veche baterie buna doar prin reinoirea modului de gestionare a incarcarii.

 

Am gasit acest link informativ topicului:

https://stevesorensenmechanical.com.au/blog/battery-registration-and-programing/

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Sa nu mai deschid un nou topic as vrea sa intreb aici la problemele cu bateria daca foloseste cineva incarcatorul de le Lidl?

Am cumparat unu la un impuls de moment dar inca nu am testat. Oare este bun? Mai merita efortul sau sa il returnez ?

Am vreo trei incarcatoare de masina acasa.

Cel de la Lidl e unul dintre ele. Incarca cu maxim 2Amp. Si de aceea va dura mult pana va incarca o baterie jumatate descarcata..

 

Dar tin minte ca o data, doar o data..am observat ca pe o baterie veche a reusit sa ii ridice densitatea electrolitului de la 1.20 pe la 1.26.. deci tre sa aiba ceva procesor cu impulsuri... ceea ce il califica ca bun incarcator.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.