Jump to content

Nu mai baga aer rece in habitaclu la viteza mare 318dGT 2016


BMWsan

Recommended Posts

Salutare. Am fost plecat in acest week-end cu masina din semnatura,la munte, si am observat ca atunci cand aveam o viteza constanta (mai ridicata) la drum intins nu mai baga clima aer rece ,in habitaclu.Am setat-o la 16C ,ventilatie maxima,dar degeaba. Am zis ca nu mai am freon in instalatie dar dupa o pauza de vreo ora,cand am plecat ,baga un frig super ok. Care sa fie problema ei? Edited by BMWsan
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am fost plecat in acest week-end cu masina din semnatura,la munte, si am observat ca atunci cand aveam o viteza constanta (mai ridicata) la drum intins nu mai baga clima aer rece ,in habitaclu.Am setat-o la 16C ,ventilatie maxima,dar degeaba. Am zis ca nu mai am freon in instalatie dar dupa o pauza de vreo ora,cand am plecat ,baga un frig super ok. Care sa fie problema ei?

 

Salut,

Chestia cu baga frig super ok e relativa, o instalatie AC se verifica cu anumite instrumente de masurare, ce tie iti pare a fi frig la max, poate mie-mi pare a fi caldut.

Pune masina pe aparat si vezi cat freon si ulei ai in compresor, apoi vezi daca e diferenta in functionare.

La mine la F11 din 2015 am avut 240 grame freon si 5ml ulei in instalatie din 850 grame si 60ml ulei cat trebuia sa fie.

 

Spor la treaba😉.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la service si am facut revizia la AC. Freon aveam 450gr din 500,ulei nu stiu cat era dar acum sunt in parametri. A verificat clima cu motorul pornit si turat in 2000 si s-a constatat ca am o presiune prea mare(17bari) si o temperatura prea mare a freonului. Ca si concluzie am radiatorul blocat de mizerie...si nu-si mai face racirea cum trebuie creandu-se o presiune prea mare pe instalatie ,senzorul de presiune de pe instalatie intrerupand functionarea compresorului. Cu aceasta ocazie voi curata si radiatorul motorului.Sper ca acesta sa fie motivul.
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service si am facut revizia la AC. Freon aveam 450gr din 500,ulei nu stiu cat era dar acum sunt in parametri. A verificat clima cu motorul pornit si turat in 2000 si s-a constatat ca am o presiune prea mare(17bari) si o temperatura prea mare a freonului. Ca si concluzie am radiatorul blocat de mizerie...si nu-si mai face racirea cum trebuie creandu-se o presiune prea mare pe instalatie ,senzorul de presiune de pe instalatie intrerupand functionarea compresorului. Cu aceasta ocazie voi curata si radiatorul motorului.Sper ca acesta sa fie motivul.

 

Salut, mai mult ca sigur e un motiv temeinic sa patesti asta, radiatoarele sunt importante, curata-le pe toate nu doar pe cel de clima.

Link to comment
Share on other sites

E diferenta prea mare dintre temperatura de afara si ce ceri tu pt interior. Seteaza la 20-22 si ai sa vezi ca merge. Dupa ce se raceste ceva in interior dai pe reciclare si poti sa cobori la 18-20 grade.

Aveam clima reglata pe 20C si vazand ca nu mai simt aer rece atunci am inceput sa cobor temperatura...Dar sper sa rezolv problema cu spalatul radiatoarelor deoarece in Septembrie trebuie sa plec in Grecia.

Link to comment
Share on other sites

Am fost si mi-a fost curatat radiatorul de apa,prin demontarea lui de pe masina ,era blocat cu toate mizeriile(exterior),si interior,apoi suflat cu aer...cel de clima,curatat cu aer exclusiv exterior.Dupa,mi-a fost verificata presiunea din instalatie,la turatia de 2000rot/min ,si acum am doar 12 bari. Nu am mai avut 17-18 bari,ca inainte de curatare. Deocamdata nu am mai avut probleme cu ea. Voi vedea la drum lung.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.