Jump to content

Sfat achizitie F30 335d sau 340i


Stoki

Recommended Posts

Intrebarea mea era cum imi dau seama dintr-un anunt de exemplu, daca un BMW seria 3 are suspensie adaptiva sau nu. Tu nu ai facut decat sa imi explici ce se intampla cand setezi modul Sport, ce intra , ce se schimba. Stiu exact ce presupune schimbarea modului, le-am si descris mai sus. Dar nu asta e nelamurirea mea.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ceri de la vanzator seria de caroserie, si o decodezi pt a afla daca are optiunea 2VF Adaptive M chassis.

Daca vanzatorul e de buna credinta, sigur iti da seria. Daca nu vrea sa iti dea seria, sigur are ceva de ascuns, si nu are rost sa continui discutiile cu el.

Atentie, e posibil sa iti dea o serie de la alta masina - atunci cand vezi prima data masina, sa verifici ca are aceeasi serie cu cea data de el.

 

Tine cont ca amortizoarele adaptive sunt destul de scumpe (~600 euro perechea fata, ~500 euro spate), si de obicei in jur de 200k km trebuie schimbate; un set complet de amortizoare normale bune e in jur de 600 euro; cele adaptive, chiar si in setarea sport, sunt mai moi decat amortizoarele m sport.

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

cele adaptive, chiar si in setarea sport, sunt mai moi decat amortizoarele m sport. :o Pe bune? Asta n-am stiut. Dar oricum, decat sa merg non stop cu suspensie sport, prefer sa fie putin mai moale, dar sa o pot schimba in confort, altfel cred ca e un chin la drumuri lungi.
Link to comment
Share on other sites

cele adaptive, chiar si in setarea sport, sunt mai moi decat amortizoarele m sport. :o Pe bune? Asta n-am stiut. Dar oricum, decat sa merg non stop cu suspensie sport, prefer sa fie putin mai moale, dar sa o pot schimba in confort, altfel cred ca e un chin la drumuri lungi.

 

Pui bari stabilizatoare after-market daca ai suspensie normala . Masina nu se mai balanseaza si cu suspensie normala nu sufera comfortul.

Link to comment
Share on other sites

cele adaptive, chiar si in setarea sport, sunt mai moi decat amortizoarele m sport.

Sincer ma indoiesc ca e asa. :) Din cate stiu eu si din cate am citit suspensia adaptiva in setarea sport e aproximativ egala cu suspensia M Sport pasiva si in setarea confort undeva intre suspensia standard si cea M Sport.

Link to comment
Share on other sites

Ceri de la vanzator seria de caroserie, si o decodezi pt a afla daca are optiunea 2VF Adaptive M chassis.

Daca vanzatorul e de buna credinta, sigur iti da seria. Daca nu vrea sa iti dea seria, sigur are ceva de ascuns, si nu are rost sa continui discutiile cu el.

Atentie, e posibil sa iti dea o serie de la alta masina - atunci cand vezi prima data masina, sa verifici ca are aceeasi serie cu cea data de

Tine cont ca amortizoarele adaptive sunt destul de scumpe (~600 euro perechea fata, ~500 euro spate), si de obicei in jur de 200k km trebuie schimbate; un set complet de amortizoare normale bune e in jur de 600 euro; cele adaptive, chiar si in setarea sport, sunt mai moi decat amortizoarele m sport.

Salut. Am schimbat eu telescoapele fata. M-au costat 4500 ron.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hm...nu gasesc nimic din ce vreau eu in tara. Atat 335 cat si 340 sunt foarte rare, iar din cele care sunt, astea de USA nu ma incanta deloc.

De asemenea am fost la Bavaria, nu au nimic in retea de genul asta. Majoritatea sunt 320d. Cred ca cea mai buna varianta ramane sa ma duc in Germania.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In tara, si daca ajungi la revizie la reprezentanta, sunt sanse sa nu stie prea multe despre motor. Ei vad destul de rar vad motor de 3 litri benzina.

Oricum cea mai buna idee e sa cauti in Germania, pe langa ca e oferta mai mare, sunt sanse sa iesi mai bine ca bani.

 

Legat de suspensia adaptiva, mie mi se pare ca face toti banii la o masina care se doreste sportiva. (exclus X5 si alte SUV-uri)

Fara suspensie adaptiva sau sport, F-urile sunt barci care nu prea te incurajeaza sa mergi tare.

Edited by paul_e88
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hmmm, rare de tot 340i astea. Nu prea gasesc mare lucru. Cei de la Bavaria nu au gasit decat una, dar nu avea niste dotari pe care mi le doresc neaparat (pilot adaptiv, scaune sport, navi mare). Cred ca va dura ceva pana gasesc ce vreau eu, sau va trebui sa fac compromisuri la dotari.
Link to comment
Share on other sites

Cum am zis mai devreme , nu te impiedeca de suspensia adaptiva daca gasesti celelalte optiuni care iti convin . Barile stabilizatoare aftermarket bat orice suspensie adaptiva daca iei in considerare doar ruliul - deci nu includ aici comfortul dat de posibilitate schimbarii modului suspensiei . Vorbesc cel putin de F10.Studiaza putin pe net ce optiuni ai pt F30 si cum se comporta .
Link to comment
Share on other sites

Hmmm, rare de tot 340i astea. Nu prea gasesc mare lucru. Cei de la Bavaria nu au gasit decat una, dar nu avea niste dotari pe care mi le doresc neaparat (pilot adaptiv, scaune sport, navi mare). Cred ca va dura ceva pana gasesc ce vreau eu, sau va trebui sa fac compromisuri la dotari.

 

Salut.

Arunca un ochi la parcul asta auto.

Au masini f misto, numai benzinare, au 330 / 335 / 340 si 435 / 440 etc

 

https://home.mobile.de/home/index.html?customerId=20627656#ses

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Arunca un ochi la parcul asta auto.

Au masini f misto, numai benzinare, au 330 / 335 / 340 si 435 / 440 etc

 

https://home.mobile.de/home/index.html?customerId=20627656#ses

 

Toate masinile de la acel dealer (Victory Cars), sunt importate din SUA si reparate, este scris si in anunt:

"Re-Import, Import.

Deutsche Zulassung.

Reparierter Vorschaden.

Im Kundenauftrag nach §25a."

 

De aceea au numai benzinare. Daca daunele nu au fost cine stie ce, si au fost reparate corect, banuiesc ca poti incerca sa iei de la ei. Insa din experienta mea (am cautat cateva luni bune 340xi), daunele la astfel de masini nu au fost foarte minore (altfel nu mergeau la export), si nu prea exista dovezi ale reparatiei (cu ce piese s-a facut, unde anume, etc.).

Link to comment
Share on other sites

La F-uri as tinde sa recomand 335D

 

La G-uri in schimb, mai degraba benzinare

 

Desi M340D fiind un diesel cu o singura turbina cu 700Nm nu e deloc putin, se apropie la cuplu de un M5 Competition, ceea ce eu cred ca e demential... Cu toate astea, la G-uri tind spre benzinare, la F-uri diesel

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Hmmm, rare de tot 340i astea. Nu prea gasesc mare lucru. Cei de la Bavaria nu au gasit decat una, dar nu avea niste dotari pe care mi le doresc neaparat (pilot adaptiv, scaune sport, navi mare). Cred ca va dura ceva pana gasesc ce vreau eu, sau va trebui sa fac compromisuri la dotari.

 

Nu inteleg de ce nu cauti direct in Germania, pe siteul de SH al BMW sau chiar si pe mobile, la dealeri mai rasariti.

In Romania sunt foarte putine de 3 litri benzina.

Ai o piata mult mai diversificata in Germaniasi pretul s-ar putea sa fie mai mic decat in RO.

 

Daca as avea optiunea inca o data, as cauta F10/F30 cu suspensia adaptiva daca as avea orice fel de pretentie de sportivitate.

Posibil sa fie o solutie si varianta cu bare stabilizatoare, dar inseamna sa umbli la masina cum o iei.

 

La F-uri as tinde sa recomand 335D

 

La G-uri in schimb, mai degraba benzinare

 

Desi M340D fiind un diesel cu o singura turbina cu 700Nm nu e deloc putin, se apropie la cuplu de un M5 Competition, ceea ce eu cred ca e demential... Cu toate astea, la G-uri tind spre benzinare, la F-uri diesel

 

Sunt curios din ce motive faci recomandarea. Din cauza masinilor in sine sau a motoarelor?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La F-uri as tinde sa recomand 335D

 

La F-uri nu exista 335D, doar 335xd, cu tractiune integrala. 340i insa exista, asta daca autorul postarii doreste doar tractiune spate.

 

Am avut timp de 2 ani F30 335xd, iar de 2 luni am achizitionat un F30 340xi. Din punctul meu de vedere, diferenta intre cele doua tine de mai multe aspecte. In ceea ce priveste exclusiv motorul, 335-ul de pe F-uri are N57-le cu doua turbine, iar 340i-ul are motorul de generatie noua, de tip closed deck, B58, care este si pe G20 M340i (insa cu mai putini cai stock, 326 fata de 374). G20 M340d are B57, deci alt motor fata de F30. Asadar nu inteleg exact de ce recomanzi diesel-ul pe f-uri, din moment ce la benzina au trecut de pe F-uri la generatia noua de motoare cu seria "B".

 

A nu se intelege gresit, am doar cuvinte de lauda pentru N57-le cu doua turbine de pe 335, este un motor foarte echilibrat, cu mult potential si o plaja de cuplu foarte mare. Cea de-a doua turbina ii permite sa urce in 5000-5200 de turatii pentru a mai inchide power-gap-urile dintre schimbarile de trepte. Eterna dilema diesel vs benzina eu zic ca nu se poate incheia cu "x e mai bun". Fiecare are avantaje, fiecare are dezavantaje, depinde ce doresti sa iti ofere masina. Sunetul de la o benzinara nu il vei putea avea niciodata de la un diesel, indiferent ce active sound exhaust pui pe el. Consumul de la un diesel cu putere similara nu il vei putea egala cu o benzinara s.a.m.d. Fiecare alege ce isi doreste.

 

Desi M340D fiind un diesel cu o singura turbina cu 700Nm nu e deloc putin, se apropie la cuplu de un M5 Competition, ceea ce eu cred ca e demential...

De curiozitate, ce relevanta are faptul ca valoarea cuplului dezvoltat de un 3.0 diesel twinturbo de 340cp si 700Nm se apropie de 4.4 benzina cu 625cp si 750Nm? Plajele de turatii la care se livreaza cuplul si puterea sunt complet diferite.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Masinile din link sunt din USA. Tot ce este importat din state sunt masini care au fost declarate dauna totala, in special tsunami, inundatii, uragane, etc. Nu ma intereseaza nimic ce e din state, multumesc de link totusi. Vreau doar masini din reteaua BMW, pentru ca vreau sa fie in garantie si sa o iau in leasing. Am mai gasit cate ceva pe mobile, dar nu vreau sa dau 30k pe masina cash, de aceea nici nu m-am mai uitat. Pe site-ul BMW din Germania cu auto rulate, am mai gasit cate ceva, chiar si cei de la Bavaria mi-au gasit, dar sunt slabe ca dotari, au ele ceva, dar nu ce vreau eu. Mai astept, nu vreau sa ma grabesc si apoi sa imi para rau...

 

Cat despre recomandarile voastre, e frumos si un G, insa nu mi-as permite decat un motor de 2 litri si nu foarte dotat, asa ca raman la F30 facelift. Un 340i xdrive, pachet M, pana in 50k km este suficient pentru mine vreo 3 ani.

Edited by Stoki
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La F-uri nu exista 335D, doar 335xd, cu tractiune integrala. 340i insa exista, asta daca autorul postarii doreste doar tractiune spate.

 

Inainte sa scrii, mai cauta sa scrii si lucruri concrete si reale, nu fantezii

 

De curiozitate, ce relevanta are faptul ca valoarea cuplului dezvoltat de un 3.0 diesel twinturbo de 340cp si 700Nm se apropie de 4.4 benzina cu 625cp si 750Nm? Plajele de turatii la care se livreaza cuplul si puterea sunt complet diferite.

 

Care twinturbo... esti pe langa rau

 

Sunt curios din ce motive faci recomandarea. Din cauza masinilor in sine sau a motoarelor?

 

Nu prea gasesti, vei avea probleme la service-uri etc. La G-uri vor fi mai multe benzinare, deci mai comune, concurenta mai mare, preturi si dotari mai bune, servisare mai buna, numai pe +. F-urile 3.0 biturbo benzina sunt f ok, dar situatia nu sta doar in motorizare.

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Inainte sa scrii, mai cauta sa scrii si lucruri concrete si reale, nu fantezii

 

Arata-mi un F30 335D cu tractiune spate te rog frumos.

 

Care twinturbo... esti pe langa rau

 

https://www.bmwblog.com/2020/10/05/2021-bmw-m340d-test-drive/ - "The diesel engine is equipped with the BMW TwinPower Turbo technology and is capable of reaching a maximum torque of 700 Nm, fully available between 1,750 and 2,250 rpm"

 

https://www.topgear.com/car-reviews/bmw/3-series-touring/m340d-mht-xdrive-5dr-step-auto/first-drive - "And yet, here it is. The M340d. The twin-stage turbocharged engine has been breathed on,"

 

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(G20) - B57-engines.png

 

M-as gandi putin mai bine inainte sa ii spun cuiva ca e pe langa.

 

Nu prea gasesti, vei avea probleme la service-uri etc. La G-uri vor fi mai multe benzinare, deci mai comune, concurenta mai mare, preturi si dotari mai bune, servisare mai buna, numai pe +. F-urile 3.0 biturbo benzina sunt f ok, dar situatia nu sta doar in motorizare.

 

In primul rand, F30 340i nu este BIturbo. Are o singura turbina de tip twin-scroll. Spui ca vei avea probleme la service-uri. Ai detinut vreun F3x si ai avut probleme, sau pe ce iti bazezi presupunerea asta? Eu nu am avut nici o problema la service nici cu F30 335xd, nici cu F30 340xi. La G-uri este posibil sa fie mai multe benzinare, dar nu acum. Cate G20-uri 320i/330i/M340i vezi pe strada? Care e diferenta de pret la momentul actual intre G20 si F30? Una e sa dai 30k euro pe o masina, alta e sa dai 55k euro. Mi se pare ciudat ca ai atitudinea asta zeflemista, si imi spui mie ca vorbesc fantezii, cand eu doar mi-am spus parerea din punctul de vedere al unui posesor de F30, pentru a avea o discutie constructiva.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Mai, nu va mai certati. Nu vreau sa creez tensiuni aici cu intrebarile mele :)

Vreau 340i xdrive, asta-i clar, daca in titlul topicului eram indecis, acum clar am stabilit ce vreau. Asta si datorita voua si ce am mai citit eu si vizionat online. Acum, ramane doar sa gasesc ce vreau eu, desi tipul de la Bavaria mi-a zis ca sunt cam pretentios :)

 

- BMW 340i xdrive

- Maxim 50-60.000 km

- Pachet M

- Plafon negru M cu trapa

- Pilot adaptiv

- Navi mare

- Harman Kardon

- Scaune sport electrice

- Cutie sport

- Volan M

- Senzori fata - spate (daca are si camera 360 bine, daca nu, e ok doar spate)

- Daca mai este si Estoril Blue, este perfect.

 

A facut baiatul de la Bavaria niste ochi la mine :unsure:

 

Dar eu stiu ca exista astfel de masini, chiar in Romania. Uitati una chiar aici in link:

Edited by Stoki
Link to comment
Share on other sites

1606291650[/url]' post='2532438']

Mai, nu va mai certati. Nu vreau sa creez tensiuni aici cu intrebarile mele :)

Vreau 340i xdrive, asta-i clar, daca in titlul topicului eram indecis, acum clar am stabilit ce vreau. Asta si datorita voua si ce am mai citit eu si vizionat online. Acum, ramane doar sa gasesc ce vreau eu, desi tipul de la Bavaria mi-a zis ca sunt cam pretentios :)

 

- BMW 340i xdrive

- Maxim 50-60.000 km

- Pachet M

- Plafon negru M cu trapa

- Pilot adaptiv

- Navi mare

- Harman Kardon

- Scaune sport electrice

- Cutie sport

- Volan M

- Senzori fata - spate (daca are si camera 360 bine, daca nu, e ok doar spate)

- Daca mai este si Estoril Blue, este perfect.

 

A facut baiatul de la Bavaria niste ochi la mine :unsure:

 

Dar eu stiu ca exista astfel de masini, chiar in Romania. Uitati una chiar aici in link:

 

La momentul asta,sunt doar 4 masini in toata germania,cu cerintele tale.Si alea 4 sunt touringuri.

 

https://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html#/bookmark=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

 

 

Sansele sa gasesti una in mai putin de un an,sunt nule.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.