Jump to content

martor aprins filtru de particule e91


Recommended Posts

Oricum trebuia schimbat ,lipsa semnal ĂŽți aratĂŁ cĂŁ e prĂŁjit .

Chiar daca persistĂŁ eroarea pe EGR ,dupĂŁ ce schimbi MAP , verifica-l și pe acesta separat ,inclusiv electrovalva ,vacuum-ul.

Dpf-urile de pe BMW sunt foarte rezistente ,nu picĂŁ așa ușor . Cei care ți l-au curĂŁțat nu ĂŽți luau banii și nu ĂŽți dĂŁdeau garanție ,daca era ceva in neregula cu el .

Cu ce parametrii ți l-au trimis ĂŽnapoi ? Trebuie sa ai o hârtie cu parametrii ,ĂŽnainte și dupĂŁ .

Cei de la Odorhei ,sunt serioși ,nu umbla cu șopârlica !

Link to comment
Share on other sites

stiu ca sunt seriosi, de aia l-am trimis la ei si mi-am batut capul sa gasesc pe cineva sa imi tina masina cateva zile cu filtrul dat jos. ca toti in cj nu voiau sa imi dea filtrul jos decat daca il curatam la cei cu care lucrau ei, cu tot felul de solutii si imi era gata in cateva ore. treaba de mantuiala.

nu mi au trimis de la odorhei decat certificatul de garantie, telefonic spuneau ca le-a iesit la 90%.

Link to comment
Share on other sites

am pus senzorul nou MAP.

mi au ramas si reapar cele 2 erori 480 si 481 pe dpf.

si-a facut o regenerare fortata dar valorile tot sunt peste limita maxima.

nu mai am rabdare sa desfac si sa trimit iar filtrul asta la curatat. sanse mari sa se infunde iar in cateva mii de km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si-a facut o regenerare fortata dar valorile tot sunt peste limita maxima.

 

ceva nu se leaga.

cum si-a facut regenerarea si valorile sunt peste limita?

 

poate ai programat regenerarea, adica i-ai dat comanda deregenerare fortata, sa se regenereze si nu s-a regenerat inca.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am pus senzorul nou MAP.

mi au ramas si reapar cele 2 erori 480 si 481 pe dpf.

si-a facut o regenerare fortata dar valorile tot sunt peste limita maxima.

nu mai am rabdare sa desfac si sa trimit iar filtrul asta la curatat. sanse mari sa se infunde iar in cateva mii de km.

 

A disparut eroarea pe EGR ?

Și-a fĂŁcut regenerarea pânĂŁ la capĂŁt ?

Așa cu a zis și bimmer , dupĂŁ ce se da comanda de regenerare ,trebuie sa mergi cu mașina cĂŁ sa se și ĂŽntâmple asta . Nu se regenereazĂŁ pe loc.

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

am iesit cu masina pe autostrada, i-am dat comanda de regenerare fortata, citeam si valorile pe DDE, contrapresiunea era mare, mi-a dat evident din nou erorile pe dpf, regenerarea era activa.

dupa vreo 40 km de mers in regenerare, valorile au scazut la limita maxima de 200, regenerarea a devenit inactiva, nu am mers mult ca iar si-a cerut singura regenerare si a redevenit activa. deci practic mai mult sta in regenerare continua, senzorii vad valorile mari pe dpf si ii da comanda de regenerare.

de aia ziceam ca sigura varianta e sa curat iar filtrul, dar nu mai am tragere de inima, de aia am si cautat deja altul, dar putine sanse sa gasesc bun.

 

nu a mai revenit eroare pe EGR pe senzorul MAP nou, nici de boost pressure evident.

singurele 2 erori 480 (cand se apropie de valoarea maxima) si 481 (cand depaseste valoarea maxima)

Edited by daddy0307
Link to comment
Share on other sites

am mers azi la un centru (service) cunoscut de evacuare, dat jos DPF, s-a constatat ca era in mare masura topit si de nerecuperat.

parerea lor ca erorile proveneau de la starea DPF. s-a verificat amanuntit EGR si fiecare componenta ce are legatura cu regenerarea, totul ok. de altfel, nu exista nicio eroare pe ISTA in afara de 480 si 481.

am scris sa se stie finalul, in cazul meu desigur.

end of story. mergem mai departe.

Link to comment
Share on other sites

am mers azi la un centru (service) cunoscut de evacuare, dat jos DPF, s-a constatat ca era in mare masura topit si de nerecuperat.

parerea lor ca erorile proveneau de la starea DPF. s-a verificat amanuntit EGR si fiecare componenta ce are legatura cu regenerarea, totul ok. de altfel, nu exista nicio eroare pe ISTA in afara de 480 si 481.

am scris sa se stie finalul, in cazul meu desigur.

end of story. mergem mai departe.

 

AdicĂŁ ,concluzia lor este cĂŁ cei de la Odorhei nu au fĂŁcut treabĂŁ bunĂŁ ? Sau ,de ce s-a topit ?

Daca e așa ,sĂŁ ĂŽți de-a o constatare oficialĂŁ pentru cĂŁ ai garanție !

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

Adică ,concluzia lor este că cei de la Odorhei nu au făcut treabă bună ? Sau ,de ce s-a topit ?

Daca e așa ,să îți de-a o constatare oficială pentru că ai garanție !

Daca era topit ori (1)ti se infunda si motorul intra relativ repede in LIMP, ori (2)fumul trecea nestingherit, pentru ca era topit fagurele ala iar asta insemna ca nu mai aveai erorile alea doua de presiune mare intre intrare si iesire filtru.

Mai degraba varianta doi.

 

Cere constatare pe hartie. Si poze cu filtru din interior ca banuiesc ca au bagat camera acolo.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

2 nu are cum, nu se topeste si se evapora, e ditamai elementul filtrant, se "topesc" parti din faguri care impiedica motorul sa evacueze bine si se face contrapresiunea mare.

 

aia a fost constatarea lor, nu au zis ca nu l-au curatat bine cei de la Odorhei, nici nu ii intereseaza pe ei, au spus ca e de nerecuperat. oricum nu il trimiteam iar la curatat, curier, drumuri, discutii etc. sunt satul, evident.

nu stiu cat ii prelungeste viata o curatare din asta. la unii mai mult, la altii mai putin.

Link to comment
Share on other sites

2 nu are cum, nu se topeste si se evapora, e ditamai elementul filtrant, se "topesc" parti din faguri care impiedica motorul sa evacueze bine si se face contrapresiunea mare.

 

aia a fost constatarea lor, nu au zis ca nu l-au curatat bine cei de la Odorhei, nici nu ii intereseaza pe ei, au spus ca e de nerecuperat. oricum nu il trimiteam iar la curatat, curier, drumuri, discutii etc. sunt satul, evident.

nu stiu cat ii prelungeste viata o curatare din asta. la unii mai mult, la altii mai putin.

Elementul ala filtrant, oficial rezista la temperatura de pana la 2200 grade!

 

Daca nu ma crezi.

 

Motorul intra in Limp Mode ca sa nu iti ia foc masina; atat de rezistent materialul din care e facut filtrul.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.