Jump to content

4.000 turatii pe minut.


Recommended Posts

Fac si eu o scurta istorie a ce inseamna sa fii tanar si prost nu ca acum as fi mai intelept dupa 1 an jumatate. Am cumparat un BMW 320d E92 Lci din germania, la 167.000 km cu service la zi cu navi CIC piele napp trapa shadow line etc., un deal bun zic eu avand in vedere km si anul (2011) plus ce avea pe ea. Intr-un an jumatate am facut 40.000 km in care am bagat 12.000 ron infara de anvelope si combustibil. Am schimbat asa:

 

1.Distributie (N47)

2.Discuri spate

3.Placute fata-spate

4.Revizie cutie automata

5.Racitor EGR

6.Fulie,curea, role

7.Radiator (s-a spart, nu stiu de ce...)

8.Semering viborchen

9.Garnitura capac

10.Amortizoare fata, flanse, bielete antiruliu.

 

Asta e tot ce am schimbat, bine sunt si bolnav cu capul pt ca la mine masina trebuie sa fie impecabila. Cea mai proasta decizie, infulentat si de tata ca nu iti lua benzina, varsta 25 ani...prost maxim. Acum am trecut la benzinar...bine am 10k cu el n-am bagat nimic pana acum, masina merge perfect.

Norocul meu a fost ca mi-am permis avand un salariu mult peste ce era prin comm 2000 lei.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fac si eu o scurta istorie a ce inseamna sa fii tanar si prost nu ca acum as fi mai intelept dupa 1 an jumatate. Am cumparat un BMW 320d E92 Lci din germania, la 167.000 km cu service la zi cu navi CIC piele napp trapa shadow line etc., un deal bun zic eu avand in vedere km si anul (2011) plus ce avea pe ea. Intr-un an jumatate am facut 40.000 km in care am bagat 12.000 ron infara de anvelope si combustibil. Am schimbat asa:

 

1.Distributie (N47)

2.Discuri spate

3.Placute fata-spate

4.Revizie cutie automata

5.Racitor EGR

6.Fulie,curea, role

7.Radiator (s-a spart, nu stiu de ce...)

8.Semering viborchen

9.Garnitura capac

10.Amortizoare fata, flanse, bielete antiruliu.

 

Asta e tot ce am schimbat, bine sunt si bolnav cu capul pt ca la mine masina trebuie sa fie impecabila. Cea mai proasta decizie, infulentat si de tata ca nu iti lua benzina, varsta 25 ani...prost maxim. Acum am trecut la benzinar...bine am 10k cu el n-am bagat nimic pana acum, masina merge perfect.

Norocul meu a fost ca mi-am permis avand un salariu mult peste ce era prin comm 2000 lei.

 

Pai si care exact dintre toate astea sunt 'bube' de diesel? EGR au si unele benzinare, dar hai sa zicem ca asta ar fi o problema specifica a motorului respectiv. Distributia se schimba la orice motor, la un anumit numar de km. Radiatorul se poate sparge la orice masina. Si restul sunt consumabile.

In schimb ai avut un consum cu 2 litri/100 mai mic decat la un benzinar in medie. Adica ai economisit 4,000 de lei doar din combustibil, care acopera distributia si racitorul de EGR. Si la benzinar ar fi trebuit sa schimbi bujii si bobine la km astia, si probabil ai mai fi consumat si niste ulei in plus. Deci mai spune o data, de ce exact a fost cea mai proasta decizie sa iei un diesel?

 

 

 

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@mgi Pai din start diesel-ul pe care l-a luat a fost mai "alergat", care mai apoi l-a alergat si el 40000 km. Distributia la N47 nu trebuia sa fie o distributie cu schimb regulat.

 

Un diesel e mai scump in orice caz, la intretinere.

 

Daca facem o mica simulare, sa zicem ca ar fi luat un benzinar. Ar fi avut din start km mai putini. Asta inseamna ca amortizoarele fata de exemplu ar fi fost in stare f buna (un diesel cu km multi, cu motorul care e mai greu, mananca amortizoarele mult mai usor).

 

Nu ma intelege gresit, si un benzinar mananca bani, dar 2500 eur in primul an, e destul de mult sa bagi in masina pe care abia ai luat-o (si peste inca juma de an s-o vinzi).

La care se mai adauga anvelope, si ce n-a mai pus.

 

 

Discuri noi, plĂŁcute noi dar tot tremura la picioare cand pun frana, ce poate avea? Sa fie de la discuri ca sunt noi?

 

Cum adica tremura la picioare? Iti intra abs-ul sau cum?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mai putini decat 160k la o masina din 2011? E masina aia celebra a bunicutei? Ca altfel nu prea vad cum s-ar intampla asta.

 

Iar la benzinar putea sa aiba alte chestii de facut la kilometrajul ala - cum ar fi simeringurile de exemplu. Sau sa-i manance 1l de ulei la 2000 km. Sau sa se strice valvetronicul.

 

Ce vreau sa spun e ca scenariul mi se pare extrem de departe de 'cea mai proasta decizie'. La o masina de 9 ani pot pica multe

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@mgi Pai din start diesel-ul pe care l-a luat a fost mai "alergat", care mai apoi l-a alergat si el 40000 km. Distributia la N47 nu trebuia sa fie o distributie cu schimb regulat.

 

Un diesel e mai scump in orice caz, la intretinere.

 

Daca facem o mica simulare, sa zicem ca ar fi luat un benzinar. Ar fi avut din start km mai putini. Asta inseamna ca amortizoarele fata de exemplu ar fi fost in stare f buna (un diesel cu km multi, cu motorul care e mai greu, mananca amortizoarele mult mai usor).

 

Nu ma intelege gresit, si un benzinar mananca bani, dar 2500 eur in primul an, e destul de mult sa bagi in masina pe care abia ai luat-o (si peste inca juma de an s-o vinzi).

La care se mai adauga anvelope, si ce n-a mai pus.

 

 

 

 

Cum adica tremura la picioare? Iti intra abs-ul sau cum?

 

O fi fost alergat 167.000 km...in fine parerea mea e ca nu se merita diesel. Acum am N55b30 sub capota si sunt foarte multumit. Nu mai aud tractorul sub capota, nu mai stau cu delay la pedala dupa 400-500 km in Bucuresti. Consider ca la 40.000 km facuti in 1.5 ani a fost ok. Tot ce am schimbat la ea a fost schimbat pentru ca a ajuns fix la pragul specific de 200.000 unde trebuie sa schimbi discurile originale, amortizoarele fata nu erau curse sau ceva dar avea un oarecare balans. Am vandut masina fix cu pretul cu care a fost cumparata din germania, am pierdut la ea doar 2500 euro ce am bagat in ea. Oricum 70% din cei care cumpara diesel nu il cumpara pentru ca fac km il cumpara fix pt consum. In Bucuresti 7 din 10 bmw sunt diesel asa ca plm.... in fine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si care exact dintre toate astea sunt 'bube' de diesel? EGR au si unele benzinare, dar hai sa zicem ca asta ar fi o problema specifica a motorului respectiv. Distributia se schimba la orice motor, la un anumit numar de km. Radiatorul se poate sparge la orice masina. Si restul sunt consumabile.

In schimb ai avut un consum cu 2 litri/100 mai mic decat la un benzinar in medie. Adica ai economisit 4,000 de lei doar din combustibil, care acopera distributia si racitorul de EGR. Si la benzinar ar fi trebuit sa schimbi bujii si bobine la km astia, si probabil ai mai fi consumat si niste ulei in plus. Deci mai spune o data, de ce exact a fost cea mai proasta decizie sa iei un diesel?

 

Am facut primii 10.000 cu N55, si nu a consumat absolut nimic. Am bagat Liqui Moly 5w40, in schimb la N47 completam la 10.000 cu 100-200g :) .Bujiile si bobinele costa maxim 1000 lei si le schimbi o data la 80-100k daca pui calitate, Am consum de 8-8.5 la drum lung. La N47 automat cu AC pornit aveam 6.3-6.8. La ala am 6 in linie si 320cai la N47 aveam 4in linie si 184 cai.

 

Eu zic ca nu merita...nu am DPF, nu am sunet de tractor etc. Stiu, am si eu prieteni care zic ba eu nu am avut probleme, dar aia merg 10 k in 2 ani:)).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Acuma, ce sa zic.. da-i timp si la asta. Probleme pot fi destule si la N55, injectia directa, turbo, valvetronic.

Cea mai populara cautare pe google la N55 e engine for sale :)

Bmw a cam dat chix in ultimii 10 ani, chiar si cu benzinarele.

 

Intradevar, au probleme, dar daca nu faci Stage 1-2-2+, meth injection, MHD, JB4 etc....e un motor corect si fiabil, Am vazut pe forumuri in SUA, majoritatea care au avut probleme au fost cei care au facut upgrade de putere. Cred ca marele chix a inceput mai devreme, cu S85.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

iMirel94, tii motorul ala pe benzina, sau altul, pana la peste 400 si chiar 500k km?

Ma indoiesc.

 

Fiabilitatea unui motor pe motorina e incontestabila, ca si functionare.

 

Daca tu iei un motor pe motorina cu filtru DPF si il tii doar in buc. evident ca ai facut o alegere proasta, de aceea traim vremurile astea moderne; sa ne f** viata; pardon, sa crezi tu ca benzina e mai redutabila in arderea ei ca motorina. ;)

(Cat de tanar esti.. ca nu intelegi lucruri de baza..? :) )

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Fac si eu o scurta istorie a ce inseamna sa fii tanar si prost nu ca acum as fi mai intelept dupa 1 an jumatate. Am cumparat un BMW 320d E92 Lci din germania, la 167.000 km cu service la zi cu navi CIC piele napp trapa shadow line etc., un deal bun zic eu avand in vedere km si anul (2011) plus ce avea pe ea. Intr-un an jumatate am facut 40.000 km in care am bagat 12.000 ron infara de anvelope si combustibil. Am schimbat asa:

 

1.Distributie (N47)

2.Discuri spate

3.Placute fata-spate

4.Revizie cutie automata

5.Racitor EGR

6.Fulie,curea, role

7.Radiator (s-a spart, nu stiu de ce...)

8.Semering viborchen

9.Garnitura capac

10.Amortizoare fata, flanse, bielete antiruliu.

 

Asta e tot ce am schimbat, bine sunt si bolnav cu capul pt ca la mine masina trebuie sa fie impecabila. Cea mai proasta decizie, infulentat si de tata ca nu iti lua benzina, varsta 25 ani...prost maxim. Acum am trecut la benzinar...bine am 10k cu el n-am bagat nimic pana acum, masina merge perfect.

Norocul meu a fost ca mi-am permis avand un salariu mult peste ce era prin comm 2000 lei.

 

Si dupa ce i-ai rezolvat problemele ai vandut-o? Norocos ala care a luat-o. Nu prea avea ce sa mai pice. In general o masina pe care ai reparat-o temeinic o mai tii 2 3 ani sa merite banii si efortul.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si dupa ce i-ai rezolvat problemele ai vandut-o? Norocos ala care a luat-o. Nu prea avea ce sa mai pice. In general o masina pe care ai reparat-o temeinic o mai tii 2 3 ani sa merite banii si efortul.

 

2500E nu cred ca e o suma dupa care sa plang. Problemele au aparut in cei 40.000 km pe care le-am rezolvat. Eu nu tin masina pana cade si apoi sa o vand sa ard lumea. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@iMirel94: Ai gresit forumul, baiatul meu. Cum indraznesti sa compari o legenda precum N47 cu motoare pe benzina in 6 cilindri. Necunoscatorule!

/s

 

Felicitari pentru schimbare, esti printre putinii care a inteles ce inseamna BMW si nu a luat masina doar pentru sigla. E amuzant cum lumea iti explica tie, care le-ai avut pe amandoua, cum ti-ar fi fost mai potrivit motorul de care spui ca te bucuri ca ai scapat :). Cam asta e nivelul pe aici.

Edited by MikeOnline!
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

2500E nu cred ca e o suma dupa care sa plang. Problemele au aparut in cei 40.000 km pe care le-am rezolvat. Eu nu tin masina pana cade si apoi sa o vand sa ard lumea. :)

Daca nu te plangi atunci de ce topicul acesta? :)

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190572-intrebare-schimb-ulei-cutie/page__pid__2526780#entry2526780

 

Desigur eu vroiam sa spun din primul post, mergi la reprezentanta, ca parerile le-ai aflat. ;)

Spune-ne si ce au facut masinii in topic.

E mai bine sa lasam topicul lui Darius in pace; e pe problemele lui; toate.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Daca nu te plangi atunci de ce topicul acesta? :)

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190572-intrebare-schimb-ulei-cutie/page__pid__2526780#entry2526780

 

Desigur eu vroiam sa spun din primul post, mergi la reprezentanta, ca parerile le-ai aflat. ;)

Spune-ne si ce au facut masinii in topic.

E mai bine sa lasam topicul lui Darius in pace; e pe problemele lui; toate.

 

Eu mi-am dat o parere mai sus legat de diesel, ceilalti au continuat. Am intrebat care e procedura acolo si stiu ca cineva a schimbat in reprezentanta la recomandarea reprezentantei. Nu inteleg ce vrei sa insinuezi wtf:|...Ti se pare ca ma plang in topicul ala unde am pus o intrebare? Te-am ofensat ca am zis ca nu ma plang de 2500E? Ba fratilor, daca aveti frustrari e problema voastra. Eu incercam sa-l ajut pe baiat, ca stiu ce inseamna sa fii tanar si prost. In fine..

Link to comment
Share on other sites

Eu incercam sa-l ajut pe baiat, ca stiu ce inseamna sa fii tanar si prost. In fine..

Baiatul respectiv a luat un motor bun.

De ce trebuie si i se atraga atentia ca a luat un motor prost?

Motorul lui e M47.

 

Despre ce frustrari vorbesti?

Nu am incercat decat sa te corectez in afirmatiile care le faci.

 

Ai o masina mai noua, pe benzina de care esti impresionat.

Pana aici e totul normal si firesc.

 

Dar sa spui ca "motorina" e tractor, lucru deja stiut, nu a spus nimeni ca nu e.. (cine e frustrat si a ales prost initial, in conceptia lui?)

 

Vezi, de aici te-ai amestecat in topicul omului..;fie el tanar..., a ales ok, sa zicem, dar nu mai bine ca tine ... care? (..vezi ideea de mai sus)

Hai, sa ramana totul ca o gluma! :)

 

Ne vedem pe alt topic? Cu probleme la masina (nu in cap) sau fara?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am dat o parere mai sus legat de diesel, ceilalti au continuat. Am intrebat care e procedura acolo si stiu ca cineva a schimbat in reprezentanta la recomandarea reprezentantei. Nu inteleg ce vrei sa insinuezi wtf:|...Ti se pare ca ma plang in topicul ala unde am pus o intrebare? Te-am ofensat ca am zis ca nu ma plang de 2500E? Ba fratilor, daca aveti frustrari e problema voastra. Eu incercam sa-l ajut pe baiat, ca stiu ce inseamna sa fii tanar si prost. In fine..

Nu te stresa pt Bimmer, poate nu ai avut ocazia sĂŁ ĂŽi remarci postĂŁrile. E cel mai deștept de pe forum, le știe pe toate, in orice domeniu.

TalpĂŁ la benzinar și drumuri bune!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.