Jump to content

Pedala frana tare BMW E90


miugab30

Recommended Posts

Salutare. Problema sa in felul urmator:

Dupa ce opresc masina , fara a mai apasa frana , pedala devine tare. Problema am sesizat-o acum cateva zile. In mers este totul ok , frana tine ca inainte. Am citit ca e posibil sa piarda vacuum la tulumba de frana. Astept pareri de la cei care s-au lovit de aceasta problema.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut probleme cu pompa de vacum dar sa manifestat altfel in sensul ca am ramas fara frana aproape complet, se intarise pedala de frana si trebuia sa apas foarte tare ca sa prinda frana un pic. Pompa de vacum facea foarte putin vacum pt ca intrase ulei in ea si de acolo a ajuns in tulumba de la pompa de frana. A trebuit sa le schimb pe amandoua + lichid de frana.

Nu am incercat sa vad daca se intareste pedala dupa ce opresc motorul dar cred ca ar fi normal sa se intareasca atata timp cat pompa de vacum nu mai face vacum, o sa incerc cand ajung la masina din curiozitate.

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

Pai intai verifica lichidul de frana daca mai are proprietatile necesare franarii. Daca nu l-ai schimbat in ultimii 2 ani, pune DOT4. Altfel o diagnoza pe modulul care controleaza frana, ABS-ul, DBC-ul si verificarea tulumbei.

Am sa merg la service sa verific dar am vrut sa cer o parere inainte. Lichidul este la nivel , e posibil sa nu mai detina aceleasi proprietati. Dar franarea este la fel.

 

Eu am avut probleme cu pompa de vacum dar sa manifestat altfel in sensul ca am ramas fara frana aproape complet, se intarise pedala de frana si trebuia sa apas foarte tare ca sa prinda frana un pic. Pompa de vacum facea foarte putin vacum pt ca intrase ulei in ea si de acolo a ajuns in tulumba de la pompa de frana. A trebuit sa le schimb pe amandoua + lichid de frana.

Nu am incercat sa vad daca se intareste pedala dupa ce opresc motorul dar cred ca ar fi normal sa se intareasca atata timp cat pompa de vacum nu mai face vacum, o sa incerc cand ajung la masina din curiozitate.

La mine franarea este la fel. Nu am sesizat diferente. Pompa de vacuum este schimbata acum 2 luni cu una din dezmembrari.

Link to comment
Share on other sites

nu are nimic lichidul de frana.eu am schimbat lichidul la 4-5 ani si nu ca as fi avut probleme din cauza lui.dupa ce l-am schimbat nu sa simtit nici o inbunatatire la franare.acum nu zic ca nu trebuie schimbat daca nu l-ai schimbat nici o data doar ca nu este asta problema la tine, daca este o problema..

pompa vacum din dezmembrari nu prea este ok ca poate nimeresti mai uzata ca a ta.

tu sti ca ramanea pedala moale inainte si dupa ce opreai motorul ??

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Problema sa in felul urmator:

Dupa ce opresc masina , fara a mai apasa frana , pedala devine tare. Problema am sesizat-o acum cateva zile. In mers este totul ok , frana tine ca inainte. Am citit ca e posibil sa piarda vacuum la tulumba de frana. Astept pareri de la cei care s-au lovit de aceasta problema.

 

Dupa ce opresti motorul,servo (lol,tulumba) nu mai funcționeazĂŁ.

 

E normal sa fie tare pedala de frana

 

"Tulumba" are rolul de a reduce efortul de apasare pe frana,atât.

Link to comment
Share on other sites

Tulumba este de vina, niciodatã nu se intampla asta din cauza lichidului de frâna prost, ma refer atât de drastic.

 

Tulumba/servofrana trebuie ĂŽnlocuitĂŁ, totuși nu știu daca la Bmw uri mai exista si o pompa de frâna pe lângĂŁ servofrana, dar de obicei când se duce pompa, se ĂŽnmoaie pedala pentru ca pierde presiune.

Link to comment
Share on other sites

Tulumba este de vina, niciodatã nu se intampla asta din cauza lichidului de frâna prost, ma refer atât de drastic.

 

Tulumba/servofrana trebuie ĂŽnlocuitĂŁ, totuși nu știu daca la Bmw uri mai exista si o pompa de frâna pe lângĂŁ servofrana, dar de obicei când se duce pompa, se ĂŽnmoaie pedala pentru ca pierde presiune.

Cam asa e.

Am inteles ca atunci cand se strica practic ulei din motor ajunge in tulumba (acesta facand vacuumul..) pentru ca se strica o membrana sau o garnitura pe acolo si asa nu mai functioneaza frana, sau functioneaza foarte greu..

Link to comment
Share on other sites

ulei in tulumba , am patit si eu la E46 din cauza pompei de vacuum , am schimbat tulumba nu prea ai ce sa ii faci dupa ce ia ulei . Poti incerca sa schimbi valva de la tulumba , e ieftina dar slabe sanse . CA sa verifici exact situatia , scoti valva cu furtun si introduci un mic furtunas atasat la o seringa pana jos in tulumba si tragi , daca ai ulei e clar ...alta tulumba , alta pompa vacuum. Situatia asta e valabila daca tu ai pedala tare cu masina pornita , daca e tare cand esti cu motorul oprit este normal , nu fct vacuum nu ai servofrana Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

lasa masina in pace este ok sa se intareasca pedala cu motorul oprit, cel putin la mine asa face.

 

Daca e asa inseamna ca OP face experimente ca multi altii. ;)

 

Asa trebuie sa faca, cum zice cabron, pentru ca (si) datorita motorului ai frana corespunzatoare..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.