Jump to content

Consum mare ulei F30 - 1 litru la 2000 km


Recommended Posts

Va salut ,

Recent am cumparat un F30 . Masina este un 318d din 2013 de belgia cu power reduction de la 143 cp softata la 184 cp . Asa am cumparat-o .

Masina merge foarte bine nu are nici o eroare aprinsa in bord. Trage bine , NU DA FUM DELOC . Singura problema ar fi ca pe tester arata ca filtru de particule e infundat( nu face regenerare) recent am facut 2000 km in exterior numai pe autostrada am mers tare 180-220 km/h si degeaba . i-am bagat ai un adtitiv in motorina pt DPF si degeaba . Am zis ca planul e sa dau DPF jos si sa ii fac o curatare la o firma care se ocupa cu asa ceva . Problema este ca masina consuma foarte mult ulei , 1 litru de ulei la 2000-3000 km .

Care ar putea fi problema ? Unde se duce atata ulei . Ce sa verific ce sa schimb la ea ca ma dispera cat ulei consuma .

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Va salut ,

Recent am cumparat un F30 . Masina este un 318d din 2013 de belgia cu power reduction de la 143 cp softata la 184 cp . Asa am cumparat-o .

Masina merge foarte bine nu are nici o eroare aprinsa in bord. Trage bine , NU DA FUM DELOC . Singura problema ar fi ca pe tester arata ca filtru de particule e infundat( nu face regenerare) recent am facut 2000 km in exterior numai pe autostrada am mers tare 180-220 km/h si degeaba . i-am bagat ai un adtitiv in motorina pt DPF si degeaba . Am zis ca planul e sa dau DPF jos si sa ii fac o curatare la o firma care se ocupa cu asa ceva . Problema este ca masina consuma foarte mult ulei , 1 litru de ulei la 2000-3000 km .

Care ar putea fi problema ? Unde se duce atata ulei . Ce sa verific ce sa schimb la ea ca ma dispera cat ulei consuma .

Multumesc

 

Salut,

Verifica turbina, daca e mult ulei pe tubulatura ce intra in admisie e clar. Uleiul se duce in filtrul de particule, pana la infundare. Daca nu face regenerarea inseamna ca mai ai si alte probleme. Un amic a facut soft la F10 in Arad, la primul drum catre Oradea eroare pe bord, la diagnoza avea doua erori legate de filtrul de particule si in dreptul defectelor aparea "unknown". La detalii era ceva legat de "torque level in map1 greater than torque level in map2". Toata tarasenia era legata de asazisul soft modificat.

I-am facut o regenerare de pe telefon si dupa ce s-a oprit regenerarea a ajuns in 20km de la 2% la 49% cenusa in filtrul de particule in conditiile in care cu al meu F11 pe aceeasi distanta a crescut cu 1%.

A mers inapoi la tunerii aceia si i-au pus inapoi softul original, surpriza , la retestare totul era in regula, la 110km dupa regenerare ajunsese la 10%.

Concluzia este ca la masinile cu filtru de particule nu mai poti vedea cu ochiul liber rezultatul chiptuningului, adica daca masina scoate mult fum negru de motorina nearsa in urma unui prost management in mapele modificate.

 

Spor la surubarit.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Va salut ,

Recent am cumparat un F30 . Masina este un 318d din 2013 de belgia cu power reduction de la 143 cp softata la 184 cp . Asa am cumparat-o .

Masina merge foarte bine nu are nici o eroare aprinsa in bord. Trage bine , NU DA FUM DELOC . Singura problema ar fi ca pe tester arata ca filtru de particule e infundat( nu face regenerare) recent am facut 2000 km in exterior numai pe autostrada am mers tare 180-220 km/h si degeaba . i-am bagat ai un adtitiv in motorina pt DPF si degeaba . Am zis ca planul e sa dau DPF jos si sa ii fac o curatare la o firma care se ocupa cu asa ceva . Problema este ca masina consuma foarte mult ulei , 1 litru de ulei la 2000-3000 km .

Care ar putea fi problema ? Unde se duce atata ulei . Ce sa verific ce sa schimb la ea ca ma dispera cat ulei consuma .

Multumesc

 

Cum adica 318 D cu power reduction la 143 cp? Atat are 318 D, 143 CP din fabrica. Despre ce power reduction vorbesti?

Link to comment
Share on other sites

Verifica:

 

1. Turbo - tubulatura , intercooler

2.Verifica capacul de la motor - inclusiv in spatele lui cu o oglinda

3.Verifica pe langa termoflot

4.Verifica in zona fuliei

5.Verifica garnitura la baie (in caz ca ai schimbat distributia)

6.Verifica in bazinul de antigel ce culoare are

 

Avand in vedere consumul destul de mare cred ca majoritatea verificarilor de mai sus nu prea isi au rostul. Consumul e ori din turbina, ori ai probleme la internele motorului. Daca zici ca dpf nu isi face regenerare, ce erori ai pe motor?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.