Jump to content

Achizitie BMW seria 3


Recommended Posts

Buna ziua. Daca se poate as dori citeva sfaturi inainte de a achizitiona un BMW 318i din 2004 facelift cu cutie manuala. Masina are doar 26000km si nu pun la indoiala acest lucru, ceea ce vreau sa intreb este de fapt daca se merita investitia intr-un astfel de "exemplar". Masina arata ca si scoasa de pe portile fabricii, are clima, geamuri electrice fata, pilot automat si cam atita, dar se cere un pret destul de mare .Doresc sa o cumpar ca si investitie sentimentala, mi-a placut dintodeauna modelul, dar o sa fie masina de zi cu zi. Acest model daca este intretinut foarte bine merita achizitionat si sa mai fie folosita inca 15-20 de ani de acum incolo?

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Daca stai in Danemarca, da, s-ar putea sa te tina 10 ani zilnic..

15 ani saptamanal si 20 ani bi-lunar.

 

A si inca ceva.

O sa te tina daca o intretii cu piese de la dealer nu cu piese SH..

 

(Totusi masina aceea are deja doar 16 ani; cum trateaza danezii masinile atat de vechi cu taxele?)

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu!

 

In cel mai bun caz cativa ani buni te vei putea bucura de ea, dar 15-20 sub nicio forma.

 

Pune linkul cu masina sau poti spune cat costa de e asa mult.

Salut.

Masina costa 16200 de euro, dar in banii astia este deja inmatriculata pe Danemarca. Eu ca si rezident in Danemarca nu am voie sa conduc masini decit cu numere de Danemarca.

Link nu am cum sa pun, masina am gasit-o pe un aps pe telefon, ceva gen mobile.de dar nu am gasit decit apsul pe telefon nu pot intra pe un site.

 

Salut.

Masina costa 16200 de euro, dar in banii astia este deja inmatriculata pe Danemarca. Eu ca si rezident in Danemarca nu am voie sa conduc masini decit cu numere de Danemarca.

Link nu am cum sa pun, masina am gasit-o pe un aps pe telefon, ceva gen mobile.de dar nu am gasit decit apsul pe telefon nu pot intra pe un site.

 

uite ca am reusit un link

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/-/-/-/4824908

 

sper sa mearga

 

20 de ani zi de zi în niciun caz. Spune-ne totuși cât vrei sa dai pe ea.

 

Zi de zi insemnind sa fac zilnic 50 km cu ea ( la munca si inapoi ) si poate in weekend un drum de 200 km cind si cind.

 

In 20 de ani apar masinile zburătoare :)) . Dacă ești pasionat și vrei sa ai tu un e46 pe care să-l restaurezi și sa-l tii ca bijuterie de Weekend, da, merge, deși in cazul asta mai degrabă iei un 330i și căci oricum impozitul scade dacă devine mașina istorică.

 

Sincer nu imi doresc cel mai puternic E 46, imi doresc un E46 cu cit mai putina tehnologie si care sa arate foarte bine, la care utilizarea si intretinerea lui sa nu necesite foarte mari investitii in primii ani de la achizitie. Ceva de genul acestui E46

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/-/-/-/4824908

Edited by Shtg
Link to comment
Share on other sites

Am tot auzit ca sunt scumpe masinile in Danemarca , dar E46 asta mi se pare o exagerare . Costa enorm, nu are nimic deosebit, in afara ca o fi fost intretinut . IN curand o sa inceapa sa-ti manance ulei, daca nu o face deja, o sa aiba probleme cu Vanos-ul (sau ce sistem are) - nu stiu exact ce e pe motorul ala .

In plus, acolo nu sunt zone de limitare a circulatiei in functie de norma de poluare a masinii ? Daca nu sunt, or sa fie in curand - o sa te trezesti ca nu prea o sa mai ai pe unde circula cu masina aia.

 

Retrag parte cu mancatul uleiului pentru ca am inteles gresit ca masina are 260k km si nu 26k . Scuze

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Am tot auzit ca sunt scumpe masinile in Danemarca , dar E46 asta mi se pare o exagerare . Costa enorm, nu are nimic deosebit, in afara ca o fi fost intretinut . IN curand o sa inceapa sa-ti manance ulei, daca nu o face deja, o sa aiba probleme cu Vanos-ul (sau ce sistem are) - nu stiu exact ce e pe motorul ala .

In plus, acolo nu sunt zone de limitare a circulatiei in functie de norma de poluare a masinii ? Daca nu sunt, or sa fie in curand - o sa te trezesti ca nu prea o sa mai ai pe unde circula cu masina aia.

 

Retrag parte cu mancatul uleiului pentru ca am inteles gresit ca masina are 260k km si nu 26k . Scuze

 

Taxa de prima imatriculare este foarte scumpa este de 150% din valoarea masinii. Cine nu este rezident sau nu este danez poate sa conduca o masina imnatriculata in orice tara, dar ca si rezident sau ca si cetatean danez, daca esti prins conducind o masina cu alte numere de inmatriculare decit daneze se confisca masina.

De aceea este asa de scump acest e 46. Totusi din acele poze masina arata inpecabila, nici urma de rugina sau ceva chedere uzate, blocul motor arata ca si nou, nu ca si unul spalat.

IN weekendul ce vine ma duc sa vad masina si daca este asa cum arata in poze sunt tentat sa o cumpar.

Link to comment
Share on other sites

Pai tu ai dreptate - masina e practic aproape noua la 26 000 km . Dar e degradata moral si nu are nimic special . In plus vezi ce risti cu eventuale restrictii de circulatie pentru o masina Euro4 parca . In plus, daca mai ai de dus persoane in spate, E46 nu e cea mai buna alegere .

In fine, tu stii mai bine ce optiuni ai in Danemarca . Eu unul doar am auzit de preturile mari . Pacat de tara aia, dealtfel foarte frumosa si curata .

Link to comment
Share on other sites

Ăntr-adevĂŁr mașina arata foarte bine. Daca ai grijĂŁ de ea și nu ai ghinionul sa ți-o loveascĂŁ careva eu zic ca meritĂŁ sĂŁ o cumperi având ĂŽn vedere ca o iei din Danemarca unde preturile sunt cum sunt.

 

SI eu sunt de aceeasi parere. Merita luata daca este asa cum apare in poze. iar legat de Euro 4 aici nu sunt probleme si nici nu cred ca o sa fie in viitor. Oricum acum am in Citroen c5 din 2008 care este tot euro 4 asa ca tot pe acolo sunt.

Link to comment
Share on other sites

ca si rezident sau ca si cetatean danez, daca esti prins conducind o masina cu alte numere de inmatriculare decit daneze se confisca masina.

 

M-ai facut curios: ce se intampla cu cetatenii danezi care lucreaza in Germania, Olanda, Norvegia etc. - in principiu, oamenii care lucreaza in alta tara si s-au stabilit acolo (inclusiv masina cumparata cu numere acolo), atunci cand vin in Danemarca? Li se confisca masinile?

Link to comment
Share on other sites

M-ai facut curios: ce se intampla cu cetatenii danezi care lucreaza in Germania, Olanda, Norvegia etc. - in principiu, oamenii care lucreaza in alta tara si s-au stabilit acolo (inclusiv masina cumparata cu numere acolo), atunci cand vin in Danemarca? Li se confisca masinile?

De exemplu daca esti cetatean Danez si lucrezi in Germania, ai voie sa ai masina cu numere germanane, dar ai voie sa o conduci doar pe drumul spre granbita, adica de acasa spre granita si in restul Europei unde vrei tu.

Pe teritoriul Danemarcei doar pe drumul de acasa spre granita.

Link to comment
Share on other sites

318i - 2004 - 26.000 km la 16.200 Euro.... (bani tai , distractia ta)

 

nu se merita!

 

masina nu are nimic, dotari zero (pilot automat, geamuri electrice, clima....si un E36 are asa ceva)

 

sa o cumperi pt urmatorii 15-20 de ani (wacko.gifblink.gif...banii tai, daca nu ai ceva cu 16000 de euro...logik.png)

 

chiar daca are 26.000 km....are o varsata!!!

 

spor la distractie.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Chiar daca are ff putini km, din cauza varstei, dupa o perioada de folosire te vei trezi cu problemele specifice: garnituri uzate (capac culbutori, corp filtru ulei, celebrele simeringuri supape), si atunci intuiesc ca pretul de achizitie va fi mic raportat cu valoarea reparatiilor.Iar ceea ce ne prezinti tu nu e nimic deosebit, in afara de km putini si starea tehnica, adica nu are nu stiu ce motor/dotari/echipament rar.

Si chiar daca esti tu optimist, o sa te penalizaze mai devreme sau mai tarziu, ca e euro 4, ca nu e electrica, ca nu mergi cu bicicleta.....daca vrei E46 sa il tii 20 de ani poate prin spania, portugalia sa mai reusesti (si alea in germania sunt cam ruginite toate).

Link to comment
Share on other sites

Ca proaspat posesor de e46 325xi (7 luni) pot sa spun ca nu-ti va oferi mari satisfactii cu motorul acela (inainte sa o cumpar pe a mea, am mers cu una similara). Daca poti, ar fi bine sa mergi cu ea cateva ore sa simti in ea mirosul de nou (altfel, chiar se anuleaza totul). In plus, vei putea vedea daca apar probleme si mai negociezi. Pretul este mare de tot.

Cu banii astia restaurezi una mai performanta (cel putin la noi, nu stiu cum e in Danemarca). Chiar daca nu pare, probleme datorate varstei vor aparea.

 

Insa, daca suma respectiva nu te impacteaza, nu mai sta pe ganduri (inteleg ca nu are nimic, accidente, zgarieturi, defecte, vopsea originala, etc).

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru ceea ce ati avut de spus. Simbata am sa merg sa vad masina si sa o conduc. Am sa revin cu ceva poze si cu noutati.

P'Referitor la pret pentru Danemarca pretul nu este fabulos, acum 4,5 ani am dat aceeasi suma pe un Citroen C5 din 2008 (114.00 km ) inmatriculat gata cu care acum am 308.00 km si masina se prezinta OK.

Legat de regulile de circulatie si ce inseamna taxele auto ei nu au treaba cu Uniunea Europeana. De exemplu in Danemarca pot sa-ti suspende treptul pe viata la a conduce dar doar in Danemarca, tu poti conduce in Uniunea Europena dar nu in Danemarca. Daca ai condus prea repede sau ai avut prea multe abateri asemanatoare si nu ai vrut sa-ti inveti lectia iti suspenda dreptul de a mai conduce.

Este putin diferit de ce stim noi in Romania, dar cu timpul inveti si te poti acomoda acestor diferente.

Link to comment
Share on other sites

Danemarca nu e membra EU . Libera circulatie se refera la persoane , nu la vehicule. In plus Danemarca nu este obligata sa respecte normele EU, chiar daca are un tratat special de parteneriat cu EU - acesta se refera mai mult la circulatia marfurilor.

 

Ciudat, eu stiam ca e in UE Danemarca.

Despre restul postarii nu mai am nimic de comentat.

Link to comment
Share on other sites

Ciudat cum pot unii sa vina cu niște afirmații fĂŁrĂŁ sa dea mĂŁcar o cĂŁutare pe google. DacĂŁ tot nu știi, mĂŁcar cauți ĂŽnainte sa spui prostii.

Evident ca e membra UE chiar din 73.

Și circulatia persoanelor are legĂŁturĂŁ și cu circulația vehiculelor cand ți se ĂŽngrĂŁdesc drepturi.

Iar regulile lor nu par conforme cu dreptul uniunii. Dar e problema lor. Cert e ca și ei au obligații de reducere emisii. Sunt curios una euro 6 noua sau nu, are aceeași taxa de ĂŽnmatriculare de 150 la suta din valoare? Mi e greu sa cred ca nu e diferențiatĂŁ.

Referitor la mașina, pare scumpa pt restul tarilor UE dar dacĂŁ ĂŽți merita prețul fata de piațĂŁ de acolo...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ciudat cum pot unii sa vina cu niște afirmații fĂŁrĂŁ sa dea mĂŁcar o cĂŁutare pe google. DacĂŁ tot nu știi, mĂŁcar cauți ĂŽnainte sa spui prostii.

Evident ca e membra UE chiar din 73.

Și circulatia persoanelor are legĂŁturĂŁ și cu circulația vehiculelor cand ți se ĂŽngrĂŁdesc drepturi.

Iar regulile lor nu par conforme cu dreptul uniunii. Dar e problema lor. Cert e ca și ei au obligații de reducere emisii. Sunt curios una euro 6 noua sau nu, are aceeași taxa de ĂŽnmatriculare de 150 la suta din valoare? Mi e greu sa cred ca nu e diferențiatĂŁ.

Referitor la mașina, pare scumpa pt restul tarilor UE dar dacĂŁ ĂŽți merita prețul fata de piațĂŁ de acolo...

 

Taxa de 150% este pentru toate mașinile, noi sau vechi, euro 1 sau 6. Acum au micșorat-o, a fost 180 din valoarea mașinii. Au taxe mari dar se merita plĂŁtit și ultimul cent la taxa. Am o cunoștințĂŁ care a fost operat la rinichi de piatra și a dat doar "BunĂŁ ziua". Ăn tara a fost la un spital privat și pe linga consultație a povestit de operația din Danemarca și i-au spus ca fĂŁrĂŁ 7000 de euro ĂŽn România nu se uita nimeni la el,plus ca i-au zis ca dupĂŁ cum arata operație a fost fĂŁcutĂŁ cu ultima tehnologie ĂŽn domeniu. Deci taxe foarte mari dar și condiții de trai mult mai bune.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.