Jump to content

Recommended Posts

Cum se poate verifica daca patineaza discul de ambreiaj? Ar trebui sa urce si turometrul sau nu? La accelerare brusca pare ca se tureaza in gol, dar turometrul nu urca. E ceva normal pt. un motor mic de 1600 sa necheze inainte de a se infinge sau e altceva(alimentarea de ex.)? La acc. brusca tre' sa ridic un pic talpa si isi da drumul; ajunge si pe redline, taie in trepte inferioare, dar nu vrea peste 170km/h si nu se mai tureaza peste 5000-5500 intr-a 5-a. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Despre ce masina e vorba?

"La accelerare brusca pare ca se tureaza in gol, dar turometrul nu urca"=ti se pare ca motorul e zgomotos, esapamantul duduie iar masina dardaie? :blink:

In cazul asta motorul chiar nu se tureaza. Daca se tura, vedeai asta in bord, pe turometru. Mi se pare ca atunci cand apesi pedala da rateuri, iar cauza cea mai probabila e: problema la aprindere. Ar trebui sa verifici capacul de delcou, fisele, luleaua, bujiile cam in ordinea asta.

 

Totusi, despre ce masina e vorba?

Link to comment
Share on other sites

E36 316i, 1991, motor M40. Nu are alte simptome, doar ca nu o zbugheste asa cum as vrea. Pana la 3000 turatia urca mai greu, iar in panta chiar nu alearga bine, desi un amic cu 520 nu e de acord facand comparatie cu a lui . Zic asta in comparatie si cu alte masini de pe sosea, ca ma si enerveaza :blink: si atunci bag intreapta inferioara si....bine te-am gasit redline si-o dau dracului de treaba :)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Iar ma innebuneste masina asta. Intr-a l-a daca o acc. tare si dau drumul brusc la ambreiaj pare ca patineaza, ridic putin, se duce apoi fara probleme, calcata bine. a ll-a si a lll-a, fara probleme, red line, taie. Vine frumusetea: a lV-a e moarte curata, urca greu si, surpriza pt. mine, calcata brusc, se tureaza in gol 5-600 de ture, motorul urla sfasietor si creste incet in viteza :blink: A V-a pare normala, calcata brusc, turometrul pare ca urca in gol max. 200 de ture, oricum se comporta mai bine decat a lV-a :) In panta trage greu, nu are sprint, ori a lV-a, ori a V-a, trage la fel, nici a lll-a nu arata mare lucru.

Urca apoi pana pe la 170-175 km/h, odata a ajuns si la 180(tot timpul pe aceeasi sosea) si buf, gata, nu mai vrea mai sus, azi chiar la 170 a parut ca taie si viteza chiar a scazut usor cu vreo 5 km/h, am ridicat putin si am calcat-o din nou la fund=pauza :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.