Jump to content

Recommended Posts

Salutare ! Detin un e46 320d 2004 euro 4 si am o problema cu martorul DDE. Masina porneste perfect dar cand o turez peste 2000-3000 se aprinde acel martor DDE in bord si masina trage foarte greu in sensul in care urca foarte greu in turatii. Pompa de sub scaunul soferului e schimbata. Alt simptom pe care masina il are este ca atunci cand are motorina mai putina masina nu trece de 4000 turatii. Dupa ce alimetez aproximativ jumatate de rezervor trece pana la 5000 de ture dar numai in treapta 1 si 2. In celelalte trepte trece dar foarte greu. Cu toate acestea masina tot "lesinata" este. Am pus-o pe un tester si a dat o eroare "presiune ventil ZME prea mica". Nu tin minte exact daca asa era dar in principiu era ceva cu presiune ZME. Va rog dati-mi niste idei cum as putea rezolva problema. Din cate am mai citit m-as gandi sa schimb senzorul de la acceleratie(cred ca potentiometru ii zice) si pompa din rezervor.
Link to comment
Share on other sites

Ai mai facut ieri un post cu problema asta , acum inca doua . Ti s-au dat niste raspunsuri ieri . Fa ce ti s-a spus si nu polua forumul cu multiple posturi pentru aceeasi problema . Nici nu dai informatii complete si corecte - nu ai spus azi ca ai schimbat motorul, vorbesti de "presiuni zme" si altele . In plus, cred ca ti-ai schimbat si contul , ca sa para post sau problema noua.
Link to comment
Share on other sites

Nu am postat intentionat de doua ori , nu s-a incarcat prima oara si cand am mai dat o data s-a incarcat de 2 ori dupa care nu am stiut cum sa sterg unul dintre posturi , sunt nou pe forum. Celalalt post banuiesc ca mi s-a sters deoarece doar dupa am observat ca am postat in sectiunea gresita. Toate comentariile erau la misto , nu m-au ajutat la absolut nimic tocmai de aceea nu am mai specificat ca am schimbat motorul pentru ca pana la urma e acelasi motor , nu e nimic schimbat fata de dinainte. Astept un comentariu serios caruia sa ii pot oferii si alte informatii suplimentare , nu ma pricep in domeniul acesta asa ca nu stiu ce informatii sa ofer de la inceput. Sunt deschis la orice hate dar macar sa fie constructiv sa ma ajute sa imi rezolv problema.

 

Am specificat ca am in cap sa schimb potentiometrul de la acceleratie si pompa din rezervor deoarece am citit si alte posturi care aveau problema similara la fel cu presiunea ZME dar astept un raspuns si la postul meu ca sa ma lamuresc.

Link to comment
Share on other sites

Dupa mai multe cautari cred ca am gasit ce ar putea sa fie. Eroarea aceea cu presiune in zme prea mica e ceva de la alimentare. O opttiune ar fii la fel cum am specificat in post , sa schimb pompa din rezervor pentru prima incercare , iar daca nu merge cu aia atunci o sa trebuiasca sa verific senzorii de pe pompa de inalta. O sa fac treaba asta cat de repede si o sa postez inapoi daca am rezolvat. Mai astept si alte raspunsuri sau sfaturi pana atunci.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.