Jump to content

F30 340i xDrive 2017 MPPSK


67BGD

Recommended Posts

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos!

 

Ma tenteaza si pe mine sa ii pun MPPSK, dar parca e cam mult 3000 euro; intr-adevar suna foarte bine versus stock.

In pachetul MPPSK intra doar finala, restul evacuarii unde a fost schimbata? are cumva si downpipe?

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos!

 

Ma tenteaza si pe mine sa ii pun MPPSK, dar parca e cam mult 3000 euro; intr-adevar suna foarte bine versus stock.

In pachetul MPPSK intra doar finala, restul evacuarii unde a fost schimbata? are cumva si downpipe?

 

Multumesc frumos!

 

MPPSK include toata evacuarea + soft-ul de 360 cai. Primesti un plic in care scrie ca e foarte important sa nu pornesti masina cu soft-ul stock, daca ai montat evacuarea.

 

Evacuarea originala:

evacuare-originala.jpg

 

Pachetul MPPSK:

mppsk.jpg

 

Evacuarea pe masina:

mppsk-1.jpg mppsk-2.jpg

Edited by BogdanTr
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari de alegere! B58 este un motor mult superior N54-ului care este cunoscut ca fiind noul 2JZ al Europei. Se spune ca B58 are la fel, interne forjate iar turbina poate duce mult si bine ca potential. Modelul in sine este unul superb, cel mai probabil pe viitor voi trece si eu la un 340i sau 440i. Sa o stapanesti sanatos! Legat de consum, am dreptate cand spun ca in comparatie cu alte masini de serie, da, este o masina care are un consum de carburant maricel dar feeling-ul care ti-l ofera cand o conduci merita orice banut :D Drumuri bune!
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Consumul ala este mers sportiv? Sau e asa din cauza softului?

 

Consumul din prima poza este mers complet sportiv, doar talpa si frana.

 

Consumul la mers pe tempomat este cam asa:

IMG-3549.jpg

 

Media per total este in jur de 11L/100km.

Edited by BogdanTr
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am si eu cateva intrebari (inca ma decid intre 335d si 340i )

 

- configuratia de cauciucuri este aceeasi (225/40/19 fata, 255/35/19 spate). Este xdrive? Nu trebuia sa fie toate rotile la fel?

- ai spus ca ai o medie de 11 % la consum. Care era media la fostul 335d?

- Era mai mare cuplul la 335? Il simteai mai tare fata de benzina?

- Cat te-a costat masina? (daca nu e confidential)

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Am si eu cateva intrebari (inca ma decid intre 335d si 340i )

 

- configuratia de cauciucuri este aceeasi (225/40/19 fata, 255/35/19 spate). Este xdrive? Nu trebuia sa fie toate rotile la fel?

- ai spus ca ai o medie de 11 % la consum. Care era media la fostul 335d?

- Era mai mare cuplul la 335? Il simteai mai tare fata de benzina?

- Cat te-a costat masina? (daca nu e confidential)

 

Multumesc!

 

Salutare! O sa incerc sa iti raspund punctual:

- Atat 335xd-ul trecut, cat si 340xi-ul curent sunt xdrive. Configuratia 225/40/19 si 255/35/19 este cea cu care ambele masini au plecat din fabrica, este un mit faptul ca trebuie toate rotile sa aibe aceeasi latime. Sunt trecute dimensiunile atat in certificatul de conformitate, cat si pe stalp.

- La 335xd aveam o medie de 8, insa dupa mult mai multi km. Consumul curent de 11 probabil va mai scadea, deoarece masina e inca "proaspata" si accelerez destul de des doar pentru senzatie si pentru a auzi sunetul evacuarii, pentru ca mai tarziu sa franez. Chestia asta nu o faceam la 335.

- 335xd avea 313CP si 630Nm. 340xi-ul (cu MPPSK) are 360CP si 500Nm. Diferenta de cuplu chiar nu pot sa zic ca o simt prea tare, la ambele cuplul maxim este disponibil de la turatii joase. Cand merg foarte linistit cutia schimba la <1500 turatii la 340. La 335 cam la fel. Insa se simte diferenta de putere in turatii mari, chiar daca 335-ul avea 2 turbine si putea schimba chiar in 5000-5200RPM (foarte mult pt diesel), nu se poate compara cu 7000RPM.

- As prefera sa nu spun pretul.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri. Cred ca voi tinde catre 340i.Nu prea gasesc in tara, trebuie sa ma duc in Germania, tot ce am gasit pe aici sunt 335i de America. Sunt putin mai ieftine si au 306 cai versus 326 la 340i, insa nu prea as luat de America, am tot auzit diverse combinatii proaste / lovite / etc.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Atentie la ulei - producatorul recomanda 0w20; pe forumurile din US cam toti folosesc 0w30; 5w30 cred ca e putin prea gros la rece.

Eu am pus BMW OE 0w30 in vara, si acum de cand s-a facut frig, mi se pare ca se incalzeste motorul mai greu si suna diferit pana se incalzeste, fata de iarna trecuta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.