Jump to content

Pornire grea/uneori


ClaudiuM94

Recommended Posts

Buna ziua! Cateodata mi se intampla sa porneasca mai greu modelul meu de bmw e90 320d (163 cp) 2007.

Am schimbat bujiile si releul si pe tester imi apare eroare pe toate 4 bujii, dar nu tot timpul! Am inceput sa am problema asta cum s-a racit afara. Pe timpul verii nu am avut treaba cu pornitul motorului.

A mai avut cineva problema asta? Ce e de facut sau de verificat?

Link to comment
Share on other sites

Marian, despre ce releu vorbesti?

Descrie, unde se afla?

 

Salut,

banuiesc ca se refera la "releul de incarcare" situat pe alternator. Acesta nu mai este chiar un releu ca pe vremuri la Dacia, e un modul de incarcare mai sofisticat care comunica cu ECU si IBS, la urma urmei e tot un "releu"😁

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

banuiesc ca se refera la "releul de incarcare" situat pe alternator. Acesta nu mai este chiar un releu ca pe vremuri la Dacia, e un modul de incarcare mai sofisticat care comunica cu ECU si IBS, la urma urmei e tot un "releu"��

In principiu acel "releu" nu e releude fapt. Pe alternator e o PUNTE REDRESOARE in principiu.. https://www.epiesa.ro/punte-diode-bmw-seria-3-e46-320-d-diesel-136-cai-hitachi-139723/9045/100352/ideps-509089375/

Adica sunt patru diode (de curenti mari..) alimentate pe la partea de curent alternativ (CA) sa scoata pe partea cealalta curent continuu (CC).

Se poate ca daca o dioda se "duce", atunci sa apara ceva crestere de tensiune si sa strice altceva..., dar asteptam mai mult de la el sa spuna mai multe despre ce stie.. poate a gasit altceva in ce a facut/observat.

 

Dar daca nu are cuvintele la el, l-am ajutat eu.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Grija mare cu releul de la alternator. Acesta produce "Overvoltage" si iti afecteaza releul de la bujii. Am patit acest lucru! Schimba si releul alternatorului, apoi schimba din nou releul bujiilor si n-o sa mai ai probleme.

 

Cam cum ar putea sa afecteze alternatorul un releu ,daca rolul alternatorului este sa produca curent pentru baterie ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Cam cum ar putea sa afecteze alternatorul un releu ,daca rolul alternatorului este sa produca curent pentru baterie ?

Alternatorul la iesirea lui trebuie sa dea doar curent continuu, dar el fabrica curent alternativ..

Releul iese din discutie pana ne lamureste el unde e. Un releu face cu totul si cu totul altceva..

 

Cand se duc periile sau apar asa-zile cresteri accidentale de tensiune sau pulsuri... pot distruge jonctiunea (zona din dioda unde curentul este permis de ea, ..sa treaca doar intr-o directie ca parte a unei alternante a curentului alternativ..) unei diode care e mai slaba constructiv din fabrica, sa zicem..

 

Dar probabil ma bag aiurea ;)

Iar tu intrebi la ho-ha

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.