Jump to content

Frane vs. cauciucuri


CAXAP

Recommended Posts

Cunosc site-ul tyrereviews.co.uk, este unul dintre cele pe care ma informez in mod constant cand trebuie sa cumpar cauciucuri. Si vad ce rating au cauciucurile mele actuale, ma si intreb de ce au decis cei de la BMW sa vanda masina cu ele. Pe de alta parte sunt doar 2 cauciucuri runflat in aceasta lista, ambele pe ultimele locuri, deci nici nu prea am din ce sa aleg.

Din pacate, informatia de pe acest site nu este intotdeauna completa, sau poate nu pentru piata de la noi. Spun asta pentru ca am luat cauciucurile de iarna care aveau cel mai bun rating la ei (dar si pe cateva alte site-uri), si anume Continental WinterContact TS 860 S, ca sa constat acum, cand le-am montat pe niste jante noi, ca sunt deja cam deformate, dupa doar o iarna (si aia scurta) de utilizare. Persoana de la firma unde le-am montat mi-a spus ca depinde foarte mult tara in care au fost produse, ca cele de Germania sunt foarte bune, insa cele facute in alte tari (nu mai tin minte ce tari anume, ca mi-a dat si alte marci ca exemplu) sunt turnate prost, si ca atare deformate. Deci sunt mai multe aspecte de luat in calcul.

Ramane sa vad ce variante de cauciucuri gasesc la primavara, cand intentionez sa le schimb.

 

Nu stiu ce sa zic, daca dĂŠpende asa de mult de tara in care au fost produse... teoretic se respecta aceleasi standarde de calitate, impuse de producator. Posibil sa fi avut ghinion precum colegul cu anvelopele Michelin de circumferinta diferita(era un topic pe aici pe undeva... de avea probleme cu garantia).

 

Cat despre anvelope de vara, eu am GY Eagle Asymmetric 5, din gama Max Performance, luate noi, in primavera, foarte multumit.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut am tot citit pe acest topic dar vad ca nimeni nu a mentionat aspectul specific masinii in cauza (roadster) dinamica este diferita in acest caz, iar senzatia lipsei de aderenta si de control a soferului decurge din acest aspect (conduc si eu aceasi masina) e mult diferit de alta tractiune spate de la aceasi marca, dinamica masini e alta.
Link to comment
Share on other sites

Salut am tot citit pe acest topic dar vad ca nimeni nu a mentionat aspectul specific masinii in cauza (roadster) dinamica este diferita in acest caz, iar senzatia lipsei de aderenta si de control a soferului decurge din acest aspect (conduc si eu aceasi masina) e mult diferit de alta tractiune spate de la aceasi marca, dinamica masini e alta.

Bun, bine de stiut.

Si tu cum te descurci cu franarea masinii?

Ai facut vreo schimbare fata de ce a pus BMW initial pe masina?

Anvelope, discuri frana, placute..

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

la mine e totul original de fabrica, dar am adaptat modul de condus, merg mult mai preventiv, a durat mai mult pana m-am invatat, aveam surprize necontenit in giratorii inclinate si pe carosabil ud. teoretic masina are repartitia maselor egala dar pozitionarea ta ca sofer , reprizele de acclerare si apoi de franare te face sa reactionezi diferit (sau poate reactionezi cum sti tu de pe alte masini) dar acum ai impresia ca nu se opreste sau ca pierzi controlul, de aceea roasterul e mult mai intersant de condus , e altceva cu bune si cu rele dar clar e altceva, iar daca esti pasionat trebe neaparat sa incerci, iar cei care au condus carturi sau monoposturi vor stii despre ce vorbesc
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de mult simt acest factor, nu prea am cu ce sa compar pentru ca nu am condus alte masini cu caracteristici dinamice asemanatoare sau superioare pentru perioade suficient de indelungate. Este adevarat ca se simte diferit fata de celalalt BMW al meu (520d), dar asta probabil pentru ca este mai usoara, mai puternica, plus ca si pozitia e mai mult ca si cum ai conduce de pe bancheta din spate (intr-un mod placut).
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.