Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Problema EGR N47


Recommended Posts

Salut, am facut azi o diagnoza (masina in cauza 320d n47d20a, Euro 4) ca sa vad daca masina este in parametrii si am gasit eroarea asta din poza. Trebuie valva inlocuita sau ar trebui sa verific vacuum-urile?

Masina trage cum trebuie, nu are lipsa de putere si nici check engine aprins.

post-97634-0-03825700-1602932392_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Trebuie data jos si curatata, e foarte simplu

La n47 e electrica nu pe vacum

N47d20a cum are el euro 4, are egr vacuumatic. EGR electric e la d20c, euro 5.

Ce cureti tu la egr-ul de n47? Doar fumul de pe el atat. Depunerile la tipul asta de motor se fac in teava din interiorul galeriei de admisie.

De regula daca egr-ul da eroare, iar mecanismul nu e blocat, se schimba. N-ai ce curata la el.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N47d20a cum are el euro 4, are egr vacuumatic. EGR electric e la d20c, euro 5.

Ce cureti tu la egr-ul de n47? Doar fumul de pe el atat. Depunerile la tipul asta de motor se fac in teava din interiorul galeriei de admisie.

De regula daca egr-ul da eroare, iar mecanismul nu e blocat, se schimba. N-ai ce curata la el.

 

N-am stiut. My bad.

Link to comment
Share on other sites

Anul trecut am curatat galeria de admisie, clapeta de acceleratie, inlocuit bujii(aveam eroare pe ele), am avut si atunci eroare pe egr, dar dupa ce am curatat tot a fost foarte bine pana de curand.

 

Revin cu update: am cumparat valva noua pe Pierburg(am vazut ca ei fac pentru original si unde trebuia sa fie stanta bmw era polizat). toate bune si frumoase, am montat valva pe masina, stearsa eroarea. Dupa 50 de km a aprins check engine in bord si masina mergea foarte ciudat, avea lag cand o acceleram, efectiv nu mergea cum trebuie. Am mers la un baiat care face diagnoza, mi-a facut test cu ista pentru egr si din ce mi-a spus el valva noua nu inchide si nu deschide cum trebuie.. mi-a recomandat sa o cumpar pe original, daca stiam ca se intampla asa o luam de la bun inceput, poate am fost eu mai ghinionist si am nimerit una proasta. am sa cumpar o valva noua OE si sper sa nu se mai intample..

Link to comment
Share on other sites

Valva e montata 100% corect? Multi incurca sensurile de vacuum la electrovalve si cam ce spui tu se intampla; daca nu sunt montate corect furtunasele IN si OUT, dupa ce se incalzeste motorul, incepe sa dea in nas gen, sa aiba lag la accelerare. Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Tu ai nimerit la ceva cofetar, zidar...nu mecanic.

Se reseteaza adaptarile, se porneste masina 15sec apoi se lasa sa intre in sleep pentru memorare.

Schimba "mecanicul".

 

 

Mersi mult de sfat. Am sa incerc asa, chiar nu am stiut inainte. Sper doar sa rezolv pentru ca este putin cam enervant sa nu scap de problema asta

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

SALUTARE.

Am aceasi eroare de ceva timp 4CAE -Exaust-Gas recilculation controller ,position senzor, signal .

Masina in cauza bmw e83 x3 n47 2008 cel cu EGR cu vacuum.

am inlocuit furtune vaaacum ,verificat instalatia electrica .

Daca ati putea oferi un update as fi recunoscator .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

IMG_6025.thumb.jpeg.45737116a3f5c542aca69aa584c9f352.jpeg

Cand se înlocuiește supapa egr la n47 euro 4 (cea cu vaccum) trebuie adaptata prin diagnoza sau e plug and play..eu am probleme cu ea, am curatat galerie, schimbat furtunase vaccum, curatat racitor gaze și supapa egr, imi apare eroare 4cae in ista, o sterg si iar apare ca in history ( nu activa) dupa ce fac un drum cu masina…..ce parere aveti? E sigur dusa partea electrică la supapa chiar daca partea mecanică e buna. Vă mulțumesc! Am comandat deja o supapă noua Piersburg. Credeți ca voi rezolva?

IMG_6026.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Bmwoneserieslover said:

Măcar o părere de la cineva ? 

Daca ai ISTA mu te costa nimic sa cauti in program "reset adaptation service function" sau ceva de genul asta.

Cred ca o resetare tot se face.

Daca eroarea apare din nou probabil e inca o problema acolo; activa nu pasiva.

Cel mai bun video unde arata functionarea unui EGR cu vacuum. 

Daca ai acelasi sistem verifica a ceea ce el zice la minutul 7. Acolo e "feedback-ul" care trimite semnal inapoi la DDE despre pozitia fizica a valvei. Deci ii este stiuta pozitia. Deci trebuie sa i se faca o re-adaptare. Dar si verificare ca rezistenta, conectorul, sunt functionale

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.