Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Problema EGR N47


Recommended Posts

2 hours ago, bimmer90f30 said:

Daca ai ISTA mu te costa nimic sa cauti in program "reset adaptation service function" sau ceva de genul asta.

Cred ca o resetare tot se face.

Daca eroarea apare din nou probabil e inca o problema acolo; activa nu pasiva.

Cel mai bun video unde arata functionarea unui EGR cu vacuum. 

Daca ai acelasi sistem verifica a ceea ce el zice la minutul 7. Acolo e "feedback-ul" care trimite semnal inapoi la DDE despre pozitia fizica a valvei. Deci ii este stiuta pozitia. Deci trebuie sa i se faca o re-adaptare. Dar si verificare ca rezistenta, conectorul, sunt functionale

Eu am încercat așa: când scot mufa de la supapa egr îmi apare in ista eroare 4CAE ca activa (continua) când pun mufa la loc apare in history, șterg eroarea si dupa un drum cu mașina iar apare dar tot in history deci ? Ceva electric nu e atunci elimin problema pe partea electrică problema e la supapa, degeaba ea e funcțională pe partea mecanică (vacuum) daca ea are senzorul de poziție defect.Acum aștept sa îmi ajungă piesa si o voi instala si voi căuta cum ai zis tu “reset adaptation service function”. Cum am mai spus galerie admisie a fost curtata , răcitor gaze curățat, furtunașe  vacuum schimbate service ul a făcut toata treaba dar nu si au bătut capul sa verifice si partea electrică ca la carte…mi au zis ca daca nu i cred ca sunt competenți sa ma duc la alt service….a și când mi au schimbat antigelul mi au rupt tija indicatoare la vasul de expansiune…(le am spus si au zis ca mi l vor schimba cu unul sh…) Am noroc ca am testerul meu ISTA+  plus….toate problemele pe care le am menționat in topicurile mele au fost generate de către supapa EGR…(ea era blocată la desfacerea de pe racitor, in urma lucrărilor menționate mai sus masina trage mai bine (nu e un placebo)  doar ca îmi apare eroare 4CAE și îmi mai face o răpăiala in accelerare la 2000 rpm nu tot timpul. 

3 hours ago, bimmer90f30 said:

Daca ai ISTA mu te costa nimic sa cauti in program "reset adaptation service function" sau ceva de genul asta.

Cred ca o resetare tot se face.

Daca eroarea apare din nou probabil e inca o problema acolo; activa nu pasiva.

Cel mai bun video unde arata functionarea unui EGR cu vacuum. 

Daca ai acelasi sistem verifica a ceea ce el zice la minutul 7. Acolo e "feedback-ul" care trimite semnal inapoi la DDE despre pozitia fizica a valvei. Deci ii este stiuta pozitia. Deci trebuie sa i se faca o re-adaptare. Dar si verificare ca rezistenta, conectorul, sunt functionale

@bimmer90f30 îți mulțumesc pentru raspuns!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Bmwoneserieslover said:

Eu am încercat așa: când scot mufa de la supapa egr îmi apare in ista eroare 4CAE ca activa (continua) când pun mufa la loc apare in history, șterg eroarea si dupa un drum cu mașina iar apare dar tot in history deci ? 

Asa cum e explicat la min 7 din clip pozitia valvei este urmarita (raportata) de rezistenta din valva.. eletrovalva este cea care comanda (vacuumul din sistem dat de pompa de vacuum actioneaza valva limitat..) deschiderea valvei. Aceiasi electrovalva primeste comanda in impulsuri electrice, ce spune acolo PWM.. e precum un robinet dar pe vacuum.

E normal sa dea eroare cand scoti conectorul pentru ca valva nu se misca. Si ramane si in istoric probabil pentru a i se face readaptare si gasi cauza problemei la sistem de evacuare, recirculare.

Pentru multumiri si aprobari exista si buton in dreapta fiecarei postari.

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, bimmer90f30 said:

Asa cum e explicat la min 7 din clip pozitia valvei este urmarita (raportata) de rezistenta din valva.. eletrovalva este cea care comanda (vacuumul din sistem dat de pompa de vacuum actioneaza valva limitat..) deschiderea valvei. Aceiasi electrovalva primeste comanda in impulsuri electrice, ce spune acolo PWM.. e precum un robinet dar pe vacuum.

E normal sa dea eroare cand scoti conectorul pentru ca valva nu se misca. Si ramane si in istoric probabil pentru a i se face readaptare si gasi cauza problemei la sistem de evacuare, recirculare.

Pentru multumiri si aprobari exista si buton in dreapta fiecarei postari.

Problema s a rezolvat astazi prin schimbarea acuzatorului cu cod 7805391-01. Masina trage si mai bine, zgomotul a disparut. Atasez poza cu valorile de la actuator (care erau blocate la 5%) Deci chinul pe care l am dus timp de 2 ani s a dus astazi (nu mai zic de banii risipiți) 

9CAEF7B9-BD56-4A82-8A70-CD0B1F289B40.jpeg

Edited by Bmwoneserieslover
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.