Jump to content

eroare bujie incandescenta


Recommended Posts

Salut! In urma unui test cu ista+ care il fac odata pe luna, am gasit eroare bujie cilindrul nr1. Am efectuat procedurile service care mi-au fost indicate acolo... anume verificare cablaj si inlocuire bujie.

Am verificat cablajul la rece cand pun contactul am tensiune circa 4-5 secunde.

Am inlocuit bujia cu una bosch

Eroarea persista.

Cilindrul nr 1 este cel dinspre radiator?

unde este situat releul?? (cumva langa pompa de motorina de inalta langa filtrul de ulei sub clapeta de acceleratie??)

motor n47 177cp x3 2009 lci

Ma gandesc sa nu fi schimbat bujia care trebuie??? adica numerotarea cilindrilor sa fie din spate, ca atunci am de munca cu demontatul galerie admisie si ce mai e pe acolo... daca o dau jos o sa anulez si clapetele... asta bonus

Link to comment
Share on other sites

Salut! In urma unui test cu ista+ care il fac odata pe luna, am gasit eroare bujie cilindrul nr1. Am efectuat procedurile service care mi-au fost indicate acolo... anume verificare cablaj si inlocuire bujie.

Am verificat cablajul la rece cand pun contactul am tensiune circa 4-5 secunde.

Am inlocuit bujia cu una bosch

Eroarea persista.

Cilindrul nr 1 este cel dinspre radiator?

unde este situat releul?? (cumva langa pompa de motorina de inalta langa filtrul de ulei sub clapeta de acceleratie??)

motor n47 177cp x3 2009 lci

Ma gandesc sa nu fi schimbat bujia care trebuie??? adica numerotarea cilindrilor sa fie din spate, ca atunci am de munca cu demontatul galerie admisie si ce mai e pe acolo... daca o dau jos o sa anulez si clapetele... asta bonus

si eu am avut eroare pe bujia cilindrul 1 la un 320d n47,eroarea aparea pe tester nu in bord,le-am schimbat toate 4 pentru siguranta cu bujii bosh, din cat m-am documentat eu am inteles ca cilindrul nr.1 este cel dinsre bord nu cel dispre radiator, si nu a trebuit sa desfac galeria admisie pentru a le schimba, am desfacut numa partea electrica cu toti senzorii aia care acopera fix bujiile, mai trebuie sa scoti si plasticul ala de sub stergatoare, ai pe youtube tutorial, oricum ultima dinspre bord e greu de schimbat, abia ajungi la ea, m-am chinuit un pic, le-am verificat pe cele vechi cu aparatul de masura erau bune toate, in concluzie le-am schimbat degeaba, releul e undeva sub filtrul de ulei pe acolo, vezi tutorial pe youtube

Link to comment
Share on other sites

Da...e clar trebuie sa studiez cum ajung acolo la ea...

uite un link pentru schimbat bujiile

Ā 

si unul pentru a ajunge la releu

Ā 

schimbale pe toate 4 ca nu e ok sa le schimbi pe rand

S-ar putea totusi ca cilindrul 1 sa fie cel de la radiator cum spune colegul, ale mele erau bune toate 4 alea vechi, nu stiu de ce dadea eroarea aia, le-am verificat cu aparatul de masura pe fiecare, poti sa faci si tu asta daca le schimbi

Link to comment
Share on other sites

Intradevar cilindrul numarul 1 la motorul n47 este cel dinspre radiator, am gasit asta in ista, si anume firul care vine la bujia cilindrului nr1 este albastru si pe schema arata tot albastru.

Am scos mufa de la bujie am masurat din nou am tensiune, bujie noua (ok),

Am verificat si bujia veche pus pe o baterie de ups si functioneaza.

Ca si notita in ista: bujiile cu cap ceramic nu se pot masura rezistenta cu multimetrul.

A ramas releul de bujii. Ma gandesc ca el sa fie vinovatul adica sa functioneze dar sa dea eroare de comincare cu DDE, pe cilindrul respectiv.

Ca si verificare daca cilindrul nr 1 este cel dinspre radiator am citit codurile injectoarelor cu testerul si codul alocat de tester pt cilindrul 1 corespunde fizic cu codul marcat pe injector.

Ca sa nu deschid 100 de topicurii o sa intreb aici cateva intrebari legate de alte erori gasite.

1. eroare modul ihka senzor auc. L-am verificat cum spune in procedura desfacut suflata acea pasla, verificat tensiuni ok, testerul pierde la un momentdat comunicarea cu el. solutie propusa inlocuirea lui.. si la voi este aceasta eroare??

2. eroare svt internal module.... cred ca este ceva pe la directie... totul functioneaza ok, din nou programul sugereaza inlocuirea modulului.

3. eroare kombi... data filing diference central light module fata de cluster intrument... aici am descoperit ca: in modulul de lumini am aprox 255k km si pe bord am aprox 200k km. (banuiesc ca a avut aprox 50.000 de dati inapoi) doar din bord. cum pot sa aduc km din bord la valoarea modulului de lumini adica la valoarea reala a masini 250k km.

Edited by Otomanu
Link to comment
Share on other sites

uite un link pentru schimbat bujiile

Ā 

si unul pentru a ajunge la releu

Ā 

schimbale pe toate 4 ca nu e ok sa le schimbi pe rand

S-ar putea totusi ca cilindrul 1 sa fie cel de la radiator cum spune colegul, ale mele erau bune toate 4 alea vechi, nu stiu de ce dadea eroarea aia, le-am verificat cu aparatul de masura pe fiecare, poti sa faci si tu asta daca le schimbi

Multumesc pt tutoriale... de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.