Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

AJUTOR


rookie

Recommended Posts

Nu stiu prea multe despre bmw defapt despre masini in general totusi m-am hotarit sa-mi cumpar un E90 si nu stiu de care.Probabil ca va intrebati ce dracu cauta asta aici pai sa va explic:in 2003 am cumparat un megane 2 bicorp care a fost prima mea masina alta decit Dacia,nu va spun cit entuziasm care din pacate a tinut 3-4 luni cind am inceput sa am diverse probleme ,numai in 2005 am ramas de 3 ori in mijlocul drumului,iar la service ba ca e computerul,ba ca ambreiajul ba ca nu stiu mai ce in concluzie dupa o caruta de bani aruncati cind pe tractari cind pe piese cind pe manopera masina de kk,in acelasi timp un amic are un 530i ultimul tip de vreo 2 ani,iar inainte a avut tot un 5 modelul precedent in discutiile noastre despre masini [tipul e ffff pasionat de masini, cit si pt mine]se contura o concluzie:bmw nu este o masina buna este insasi MASINA,bineinteles ca atita vehementa m-a pus pe ginduri si l-am suspectat de fitze in sensul ca bmw este o masina buna in principal pt ca are el si apoi pt alte considerente obiective,totusi in 7 ani ceva m-a facut sa reflectez: in tot acest timp nu a avut nici cea mai mica problema la masini[cu exceptia oglinzilor furate lunar],iar comportamentul lor pe sosea si ca comfort ireprosabil asta dublata de dezamagirea mea cu renault m-a facut sa ii dau dreptate si sa ma hotarasc sa-mi cumpar un 3.Deci va cer sfatul pt nu stiu de care si cu sa-l configurez,am fost la bavaria dar acolo vinzatorul ca orice vinzator mi-a configurat un 330i de am ajuns cu el pe la vreo 65000euro,iar eu nu dispun decit de maxim 50000 si daca il ascultai pe dealer vorbind cit de tare si misto e 330i ajungeai la concluzia ca celelalte nu sunt produse de aceeiasi fabrica.AJUTOR fratilor!
Link to comment
Share on other sites

65.000 de euroi :blink:

Ia-o incet !

 

Si eu am avut tot un Megane inaintea BMW-ului ,la care am schimbat integral ambreiajul la 27.000 km :),dar in rest am fost multumit de el.

 

In primul rand:cum vrei sa achizitionezi masina:leasing/banii jos ?

Apoi,esti tentat de tractiunea integrala ?

Sa nu te astepti la faptul ca nu o sa ai absolut nici o problema cu BMW-ul,in primul rand din cauza drumurillor proaste.

...insa,in momentul in care te vei urca la volanul unui 330,vei uita de aceste amanunte nesemnificative :)

Link to comment
Share on other sites

Pretul la varianta de baza pentru 330i este 30.900 euro CIP.

Tot mai ai loc de vreo 10.000 euro pentru ceva optionale. Mai adauga TVA si ceva accize (ca e ditamai motoru'...cred ca sunt si alea vreo 9%) si te poti incadra linistit in 50.000 de euro pret DDP. :)

Daca vrei sa ai si cabina de dus in portbagaj e normal sa ajungi la 65.000 de euro! :)

Toata lumea stie ca optionalele sunt scumpe la BMW. :blink:

Cat despre E90 330xi trebuie sa mai astepti pana-n toamna cand apare.

Link to comment
Share on other sites

Pretul la varianta de baza pentru 330i este 30.900 euro CIP.

Tot mai ai loc de vreo 10.000 euro pentru ceva optionale. Mai adauga TVA si ceva accize (ca e ditamai motoru'...cred ca sunt si alea vreo 9%) si te poti incadra linistit in 50.000 de euro pret DDP.  :)

Daca vrei sa ai si cabina de dus in portbagaj e normal sa ajungi la 65.000 de euro! :)

Toata lumea stie ca optionalele sunt scumpe la BMW. :blink:

Cat despre E90 330xi trebuie sa mai astepti pana-n toamna cand apare.

26776[/snapback]

da dar ddp standard un 330i ajunge pe la 42000 si nu are prea multe in ceea ce priveste comfortul si totusi vreau o masina comfortabila pt ca nu am veleitati de pilot si nu vreau o masina puternica doar pentru ca este puternica recunosc ca m-ar incinta un 330 full dar nu mi-l pot permite, iar second hand nu ma tenteaza apropo de x5

Link to comment
Share on other sites

da dar ddp standard un 330i ajunge pe la 42000 si nu are prea multe in ceea ce priveste comfortul si totusi vreau o masina comfortabila pt ca nu am veleitati de pilot si nu vreau o masina puternica doar pentru ca este puternica recunosc ca m-ar incinta un 330 full dar nu mi-l pot permite, iar second hand nu ma tenteaza apropo de x5

26784[/snapback]

 

Atunci incearca un 325i. Are 218 CP si este mai ieftin cu vreo 3500 de euro CIP. Si acciza este mai mica ( 6%). In variantata de baza e 35.000 euro pret DDP (27. 500 CIP). Pana la 50.000 mai ai ceva loc de optionale.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sallut!

 

Sfatul meu: cu 50000 euro iti cumperi un 330i , full options, direct din Germania intre 0 si 1000 km. Intotdeauna o masina e mai ieftina in tara fabricantului si din cite stiu, ramine si garantia acestuia de doi ani.

 

Masina este intr-adevar un vis !

Edited by wali
Link to comment
Share on other sites

il iei in leasing?

 

la 40 de mii iti iei seria 5 second si cu 10mii platesti servisul si toata intretinerea la el 5 ani pe putin.

 

bavaria vinde si auto second cu garantie si leasing .. iti iei mult mai multa masina cu bani mai putini si pierzi mult mai putini bani la revanzare..

 

daca dai 50 de mii pe un seria 3 acum peste 3 ani nu il mai vinzi cu 20 de mii.

Link to comment
Share on other sites

Uneori este mai ieftina in alta tara! :blink:

Parerea mea...

30234[/snapback]

 

 

hmm..in anumite conditii, probabilitatea exista. Din cite stiu eu insa acest lucru este valabil si practicabil in special in tarile care apartin UE. Referindu-ma insa in mod special in cazul noastru , unde cumparatorul se afla in Romänia pot sa dau un exemplu:

 

masina urmatoare, aleasa de mine dupa principiul :"am 50000 euro, ce pot sa iau cel mai bine la suma asta":

 

http://www.autoscout24.de/home/index/detai...&id=yi3yc3b2ekc

 

ar fi full options , ca sa nu intru in toate amanuntele si ar avea 1000 km , ceea ce nu se poate spune ca nu e ca si noua. Cei 50000 euro ar fi ,pentru aducerea si inscrierea ei in romänia, ultrasuficienti. Cu tot cu vama -care te duce la 15860 euro- si restul cheltuielilor care mai sint.

 

Bineinteles, unii vor spune : daaa dar ce-i cu garantia? Nu spun decit atit: oare ce fabricant sau dealer, atunci cind formuleaza clauzele garantiei se gindeste cu adevarat la buzunarul clientului si ce conditii ii pune la cumparare, ca acesta sa beneficieze 100% de garantie?

 

Si in cazul nostru, de ce sa fie adusa din Germania (tara fabricantului) si nu din alta tara europeana daca si acolo sint mai ieftine ca in Romänia? Iata un bun argument: situatia actuala in Germania (scaderea puterii de cumparare, indicele minuscul de dezvoltare economica, etc) precum si concurenta enorma dintre firmele existente care duce la o negociere foarte favorabila, scad pretul pietei.

 

Daca ar fi insa sa dau un sfat lui rookie, daca e convins ca, sa dezvolti o dragoste pentru bmw e un efort care se merita, sa inceapa cu o suma mai mica si sa se gindeasca bine la modelul ales si la ce urmeaza sa faca cu ea (vrea mai mult confort, vrea mai multi ps, vrea mai mult lux, etc) poate se imprieteneste si cu un alt model de bmw. Intr-un fel sau altul toate, iti ridica pulsul.

Link to comment
Share on other sites

Ce dotari ti-ai pus pe ea? Si eu trebuia sa-mi iau 330 e90. Era negru cu piele bej si avea cam tot inafara de trapa, active steering si active cruise control parca. Costa 55k cu totu dar mi-am dat seama ca nu merita (pierdeam 15k) din start la ea si am luat sesaru.

 

Masina arata cam ciudat dar merge super bine, impinge bine si se aude 6le ala de mori. La ture mari se aude mai frumos decat 4.5-u meu :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ce dotari ti-ai pus pe ea? Si eu trebuia sa-mi iau 330 e90. Era negru cu piele bej si avea cam tot inafara de trapa, active steering si active cruise control parca. Costa 55k cu totu dar mi-am dat seama ca nu merita (pierdeam 15k) din start la ea si am luat sesaru.

 

Masina arata cam ciudat dar merge super bine, impinge bine si se aude 6le ala de mori. La ture mari se aude mai frumos decat 4.5-u meu :blink:

30835[/snapback]

tot negru cu piele bej si tot cam toate optiunile in plus fara cutie automata

off topic stiti ca in carrefour am vazut kit cu senzor de parcare la 2.7 mil lei,si cind ma gindesc ca eu am dat pe el la 330 meu o poala de bani imi vine asa un sentiment de ciuda pt ca acum orice trabant poate avea asa o treaba misto

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 years later...
Sallut!

 

Sfatul meu: cu 50000 euro iti cumperi un 330i , full options, direct din Germania intre 0 si 1000 km. Intotdeauna o masina e mai ieftina in tara fabricantului si din cite stiu, ramine si garantia acestuia de doi ani.

 

Masina este intr-adevar un vis !

 

Nu, e invers. Masina e mai scumpa cu 30% in tara fabricantului. Este mai ieftina masina SH afara pt ca sunt taxele mari la ei si le dau ca sa scape de ele, dar oricum si SH, tot iesi mai bine decat o masina noua cu pretul ala. Spun asta pentru ca chiar un dealer mi-a spus-o. Totusi e exagerat de mult 65.000 de euro o masina. E un fier dreaqu pana la urma.

 

Sa o stapanesti sanatos, daca intre timp n-ai si maritat-o. :twoup:

Edited by powerxbass
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.