Jump to content

Adaptare Soclu H7 E39 OEM


Ziggye

Recommended Posts

In primul rand avem neoie de un Dremmel ( pt confort ), un pistol de lipit cu silicon, o pila, putina idemanare si cam 30 de min/ soclu.

 

Pe cei care au faruri OEM cu Xenon. NU stiu ce sistem de prindere au la faza lunga cele non-Xenon.

 

Soclul se taie la baza inelului, si se finiseaza cu o pila sau ceva smirghel.

 

Pe partea dinspre far si aduce la acelasi nivel prin frezare sau finisare cu pila. Se lasa intact plasticul de fixare a becului H7.

 

Incazul meu a trebui sa frezez putin si interiorul, buza, pentru a-i da o usaora forma conica ( la modelul de leduri ce l-am gasit prin garaj ).

 

Partea cu conectorii se fixeaza cu silicon sau adeziv ( orice ) pentru a nu modifica mufa principala a masinii.

 

Se fixeaza apoi LED-ul in soclu si se monteaza pe masina .

 

Sper ca din poze sa va lamuriti in mare despre ce e vorba.

 

Am recurs la acest retrofit deoarece nu am gasit un LED cu soclu de prindere asa mare, ca sa intre in suportul EOM al farului. Facnd aceasta adaptare putem monta orice model de LED, cu conditia sa fie H7 ( cred...nu am incercat cu altul pentru ca nu am avut)

 

La montarea pe auto nu trebuie demontat nimic pentru a monta LED-ul.

post-48815-0-97941400-1604581119_thumb.jpg

post-48815-0-65818900-1604581126_thumb.jpg

post-48815-0-15751400-1604581133_thumb.jpg

post-48815-0-70236300-1604581344_thumb.jpg

post-48815-0-61055400-1604581351_thumb.jpg

post-48815-0-84896000-1604581361_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cel din sens opus ma vede in dujmanie...am iesit in seara asta la o proba si mi-a dat un "domn" mancatz-as niste flashuri ca, deh....se grabea...si-apai i-am dat si eu sa nu se mai grabeasca...si...s-a oprit :) ( apropo, am si lupe bixenon ) :) mi-e lene si frig sa mai ies acum, dar o sa postez niste fotografii ...probabil maine seara...

 

Cat despre halogenul vechi...avand in vedere lupele noi, era cam degeaba.. dadea mai mult o pata de culoare :)

Edited by Ziggye
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

MĂŁ, dacĂŁ tu mergi noaptea doar cu faza lungĂŁ, nu știu care din noi 2 are o problemĂŁ; Mi se pare cĂŁ ești puțin cam troll, așa...zic și eu...ți-a zis cineva, ceva ? Te-ai trezit sĂŁ te bagi ĂŽn seama cu comentarii aiurea, zici cĂŁ ești pe farcebook...nu ĂŽmi dau seama, ce nu-ți convine ? :logik: :rolleyes: <_<
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am mai vazut oameni care si-au pus led si orbesc pe faza scurta si avioanele.

 

Dupa cum ai descris primul tau test drive, pare ca si ale tale se comporta la fel, deci colegul care iti ureaza sa te intalnesti cu RAR-ul nu cred ca este invidios ci doar isi doreste sa poate iesi noaptea in siguranta fara sa fie orbit de cineva ca tine, care poate desi a avut intetii bune, sa isi creasca siguranta cu niste faruri mai puternice de fapt a obtinut opusul.

Cand il orbesti pe cel din contrasens ai sanse foarte mari sa il cunosti foarte intim dupa o coliziune frontala ca el saracul nu mai vedea nimic, iar tu ca un zeu al luminii i-ai dat si faza lunga sa ii linistesti flash-urile.

 

Exista un motiv pentru care astfel de modificari sunt ilegale, si acel motiv nu este invidia.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am pus la fosta masina xenon. Cand a venit noaptea toate bune si frumoase, niciun flash din fata. Dar cand dadeam de mai mult intuneric parca nu luminau asa de bine. M-am dus pe stredute intunecate si necirculate, sa vad ce se vede. Vorba ta @ngl ... orbeam avioanele. Noroc ca nu am primit amenda de la Tarom si NASA. M-am apucat si am reglat farurile. Dupa 3-5 incercari, la perete, cu repere, am reusit. Rezultat.... luminau super, clar, nu deranjam in trafic, dar m-am straduit ceva pt asta. Consider ca reglajul farurilor face parte din siguranta ta si a celorlalti alaturi de frane ... etc. Sunt multi pt care nu conteaza unde bate lumina lor, dar injura si flashuiesc daca vine altul cu lumina in ochii sai. Singura rezolvare nu e acel flash din partea ta, ci sa mergi la un reglaj corect.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De acord, cine face modificarea asta trebuie sa isi asume toti pasii, deci sa isi aloce timp si pentru reglaje. In rest lucrarea colegului pare una reusita, lumenii sunt acolo. Ma bucur cand vad pe cineva ca modifica o masina si nu o lasa stock.

 

M-am gandit si eu la a trece de la xenon la led, dar din cu totul alte motive. Eu am o obsesie pentru demon eyes si daca as putea evita sa dau gauri in far ar fi un mega win. Dar momentan nu am timp de research pentru acest mic proiect, ca sa iasa corect.

 

PS. bine ca nu ai primit amenda de la NASA, sigur nu mergea platita pe ghiseul.ro

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aaaa...voi ati citit fraza in care am specificat ca am XENON OEM ? Deci, un cunoscator ar deduce si faptul ca am AUTOLEVELING :angry2: :getlost: ceea ce, practic, ma impiedica sa ii orbesc pe cei din sensul opus. Iar aceasta modificare pe care am facut-o e in primul rand pentru vizibilitatea mea, in CONDITII DE LUMINOZITATE SCAZUTA. 2. Acele fotografii, daca ati avut timp sa le analizati :unsure: ati fi observat ca sunt facute intre-o zona rurala, ceea ce inseamna ca drumul nu e chiar ca la Monza, iar aparatul foto e un telefon din 2015 care nu chiar se ridica la performantele unei camere foto PROFI :shifty: ...asa ca, cei care au impresia ca ii deranjez satelitii lui Musk sunt bine veniti sa vada cu ochii lor aceasta „atrocitate” ”ilegala” ”deci, care este...”... :drinks:
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Degeaba ai autoleveling, ca nu face nimic la faza lunga. Iar motivul pentru care ii orbesti pe ceilalti nu e neaparat orientarea becului in far, ci faptul ca becul cu led lumineaza mai intens decat cel cu halogen, si in plus sursa de lumina nu e pozitionata in acelasi loc. Si asta se aplica daca pur si simplu schimbi becul in soclu si atat. Daca mai faci si improvizatii pe langa el..

 

Daca trebuie neaparat sa pui led ca nu vezi acolo unde mergi de obicei, solutia de bun simt ar fi sa studiezi problema si sa gasesti un bec cu led care are distributia de lumina exact ca cele cu halogen. Se poate gasi, dar cere niste efort. Si asa ai sanse mai putine sa te injure si ceilalti din trafic, si tarom.

 

Fireste, varianta legala e sa le lasi cum au venit din fabrica, eventual sa iei niste becuri de la philips/osram care se lauda ca fac mai multa lumina la aceeasi putere.

Link to comment
Share on other sites

Ok, nu mi-o lua ca o lauda, chiar nu este dar nu e prima data cand fac unele modificari la masini. Am studiat problema cu pozitionarea becului in dulie si am cam prins ideea care ....este. La acest model de LED pe care l-am montat filamentul si placa cu LED-uri sunt la aceeasi distanta facta de soclu, de aceea am scris si in primul post ca se poate monta cam orice model de led, datorita scolului pe care l-am adaptat. Acuma , iarta-ma daca nu iti pun si fotografii de detaliu cu mm si diametrul gaurii...deja m-am saturat de discutiile astea de-am-pulea pe un forum unde ar trebui sa apreciam eforturile si ideile venite de la unii dintre noi pentru a imbunatati si reduce costurile unor chestii pe care, din pasiune , le bagam in masinile noastre. Acuma, ca sunt cativa gura-casca printre noi care daca li se aprinde check-engine intra in panica si suna la 112 ca nu le porneste masina, asta e, accept asta.

 

PS. batem la pariu ca auteleveling-ul , la modelul meu cel putin, regleaza si faza lunga ?

PS.2. - arata-mi si mie un LED de calitate care distrubuie lumina ca un halogen si eu iti arat un politician cinstit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.